miten pukeudutte baari-iltaan?

  • Viestiketjun aloittaja baarikärpäsille
  • Ensimmäinen viesti
Esimerkiksi näin:

minkälaiset kengät? Korkkarit tai saappaat, mutta ehdottomasti siis korkoa kengissä!
yläosa/alaosa Minihame tai farkut, juhlava toppi
muuta? Kaulakoru, rannerenkaita
laukku? Riippuen vaatteiden/kenkien väristä, niitä on monenlaisia. Suosikkini tällä hetkellä musta, siro pussukkamainen laukku.
 
Tumpula
Mä en ole käynyt baarissa kahteen vuoteen. :ashamed:

Jos nyt lähtisin niin päälle laittaisin profiilissa näkyvät saappaat, hameen ja topin tai korsetin. Koruiksi riittää mun lävistykset, laukuksi vaikka joku musta.
 
tossuliini
Alkuperäinen kirjoittaja baarikärpäsille:
minkälaiset kengät?
yläosa/alaosa
muuta?
laukku?
En ole käynyt ainaskaan kahteen vuoteen baareissa mutta jos nyt menisin niin joku toppi ehkä farkut tai jotkut muut housut tai sitten pitkä hame, korvikset ja ranneketju riittää, ehkä laukkukin, riippuu vaatteiden väristä
 
Kengät riippuu siitä, kuinka paljon tanssilattia vetää puoleensa... Farkut ja toppi on melkoisen neutraali valinta korujen ja laukun kera. Rv 40+3 muistelee menneitä kaiholla... Viimeksi siis olin baarissa ennen raskautta, loka-marraskuu 2006, mutta luulisi muodin pysyvän melko samana. Mukavaa iltaa! =)
 
korkkarit, ei mitään älyttömiä
hame & toppi, jos kylmä jakku kaveriks
huomaamaton laukku(pieni musta, johon just ja just mahtuu röökit ja lompakko)

talvella housut ja paitis, tahi joku kiva neule, korkeekorkoset saapikkaat ja laukku edelleen pieni ja huomaamaton
 
A shadieeyah
sillon aikanaan kun kävin niin semmoset suht matalalanteiset army tyyliset housut(mut juhlavat).

Ja sitten oli satiininen armeijan vihreä toppi

kengät oli "juhla tennarit" mutta yhteensopivat

tukka oli korkeella ponnarilla mut vähän koristepikaraitoja edessä(siis vuonna nakki ja papu -00 )
 

Yhteistyössä