Te jotka käytätte rintareppua, vielä naama menosuuntaan, MIKSI?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Oletteko ikinä kattoneet esim. peilistä miten ikävännäköisesti se lapsi siinä roikkuu, jalat roikkuu ties missä, painopiste tosi edessä ja siitä lonkkien ergonomisesta asennosta ei parane sanoa mitään.
Ja eikö tuo painopisteen etupainoisuus tunnu yhtään kannettaessa??
Miksi ihmeessä laitatte lapsenne niin järkyttävän näköiseen ja tuntuiseen asentoon?
Tekis mieli mennä aina sanomaan kun roikotin tulee vastaan, on vaan niin järkyn näköistä..
 
toinen vieras
Mun on pakko sanoa, että en olisi tiennyt näistä ergonimisemmista vaihtoehdoista, jos en olisi nettiä kolunnut kun odotin. Joka paikassa kun myydään noita "roikottimia" niin niiden luulee olevan hyviä. Onneksi en niihin ehtinyt sortua, vaan hankittiin liina ja patapum.
 
Mua ainakin pelottais olla vauvan tilalla isossa maailmassa naama menosuuntaan eikä vois edes juosta karkuun tai laittaa päätään piiloon. Naamat kohti äidin rintaa, voi sitten sivuilta vilkuilla kiinnostavia juttuja.
 
Onko vaarallista roikottaa rintarepussa naama äidin rintaa vasten? Sain baby björn-rintarepun lahjaksi ja olen joskus kotona pitänyt vauvaa siinä, kun en saisi muuten käsiä vapaaksi milloinkaan... no, nykyään vauva viihtyy jo lattiallakin sekä nukkuu päiväunet omassa sängyssä.
 
Mi gorda bella
No kuule siksi että kantoliinassa meillä ei tyttö viihtynyt sekuntiakaan huutamatta. Lyhyitä aikoja meillä pidettiin rintarepussa sekä kasvot eteen että taakse päin. Tuskin noita rintareppuja valmistettaisiin jos se olisi lapselle vaarallista. Ja meillä ainakin tyttö viihtyi, huomattavasti paremmin kuin kantoliinassa.
 
näin
Mies kantaa rintarepussa. Kaikkialle kun ei pääse vaunujen kanssa, ja kasvot menosuuntaan siksi kun poitsu ei tykkää muutenpäin nykyään olla kun pitää nähdä. Ihan hyvä kuulemma kantaa ja poitsukin viihtyy, mutta yleensä kuitenkin vaunuissa on kun liikutaan.
 

Yhteistyössä