Mikä kännykkä-liittymä teiltä löytyy?

Tilasin just äsken Dna Voiton, tähän asti ollu prepaid. Nyt mietin oisko sittenkin kannattanu ottaa DNA Ilona.. mut saahan sen sit vaihrettua jos haluaa.
Voitossa on 1000 "ilmasta" tekstaria. kk-maksu 7,95, ja puhelut siihen päälle, ja harvemmin soittelen mielestäni mihinkään, ja en ainakaan pitkiä puheluita.
Emmä kyllä noin paljon tekstaakkaan... :eek: :whistle:
 
Ilona ryöväs multa liittymän vaihdossa seuraavankin kuun kk-maksun sillon oli 20 e. Tele Finland ollut siitä lähtien. Ja Dna on nyt tehnyt määräaikaissopimuksia myös, eli varo ettet ole vuotta kiinni samassa operaattorissa. Onneksi sentään edes liittymän tyyppiä voi vaihtaa määräajalla.
 
Josa
Mulla ja miehellä TeleFinlandin liittymät. Mulla pulina ja miehellä paketti, jolla saa puhua 1000 min ja 100 tekstaria.
Mä puhun suurimman osan työpuhelimella, joten en oikein omaa tarviskaan. Siinä Soneran liittymä, jonka laskua en maksa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja dali:
Ilona ryöväs multa liittymän vaihdossa seuraavankin kuun kk-maksun sillon oli 20 e. Tele Finland ollut siitä lähtien. Ja Dna on nyt tehnyt määräaikaissopimuksia myös, eli varo ettet ole vuotta kiinni samassa operaattorissa. Onneksi sentään edes liittymän tyyppiä voi vaihtaa määräajalla.
Täytyy seurailla tilanteita.. :)
 
Saunalahti kytky liittymä ja puhelin.
Ollut mulla 1v4kk
Maksaa 49,95?/kk
Sisältää:
3000min kuukaudessa puheluita
3000min kuukaudessa videopuheluita
3000kpl kuukaudessa tekstiviestejä
3000kpl kuukaudessa multimedia viestejä
 
Josa
Alkuperäinen kirjoittaja whoami:
Höh, nyt mua ketuttaa kun tilasin ton dna Voiton, haluaisin sittenkin Ilonan... voi pee, no täytyy sit vaan txt ahkerasti. :|
TeleFinlandilla voi 4 kertaa olikos vuodessa vai yleensä niin vaihtaa liittymää ilmaiseksi netissä, helppoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Josa:
Alkuperäinen kirjoittaja whoami:
Höh, nyt mua ketuttaa kun tilasin ton dna Voiton, haluaisin sittenkin Ilonan... voi pee, no täytyy sit vaan txt ahkerasti. :|
TeleFinlandilla voi 4 kertaa olikos vuodessa vai yleensä niin vaihtaa liittymää ilmaiseksi netissä, helppoa.
No 0e se DNA:llakin on. Mutta kun tilasin sen tänään. Ei se vielä oo ees toiminnassa. :xmas:
 

Yhteistyössä