Hakutulokset

  1. The Lady

    Kesäkuun kullankerät 2008 KESÄKUUSSA

    Kiitoksia onnitteluista kaikille, ja takaisin myös :heart: Huomenna pietään pilleet :D :whistle:
  2. The Lady

    Kesäkuun kullankerät 2008 KESÄKUUSSA

    :flower: Moikka taas pitkästä aikaa ja onnittelut kaikille 1 vuotiaille kullankerille :wave: Tulemma hyvää vauhtia perässä. Kevään sairasteluputki on viimein ohitettu. Meinas vähä järki lähtee jatkuvan sairastelun takia. Kyllä oma tahto näkyy neitillä selvästi. Tietää millon ei enää...
  3. The Lady

    Kesäkuun kullankerät 2008 TOUKOKUUSSA

    Mahtava että jotkut kävelee jo B) Meillä tyttö tulee "jälkijunassa", ei oo kontannu yhtään. Ryömii kyllä ja seisoo tukea vasten; tosin mä veikkaan että konttaaminen jää välistä ja siirrytään kävelyyn suoraan. Tiedä sitten :whistle:
  4. The Lady

    Kesäkuun kullankerät 2008 HUHTIKUUSSA

    Sydänkäpyselle onnitteluja raskautumisesta, en ole taas seuraillut vähään aikaan teidän juttuja :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: :heart: Enkä tosin muista onnittelinko jo aiemmin :D Töissäkäynti verottaa munki aikaa koneella istumisesta. Iltasin väsyttää kamalasti eikä oikein...
  5. The Lady

    G: Turvaistuimista kokemuksia?!

    :attn:
  6. The Lady

    G: Turvaistuimista kokemuksia?!

    Katselin netistä turvaistuimia. Onko kellään Fincaron turvaistuinta, onko hyvä? Mitä muuta istuinta suosittelisit ja miksi? :wave: =)
  7. The Lady

    Kesäkuun 08 Kullankerät maaliskuussa

    MP, ihana keinukuva! :heart: Voi että, lohduttaisko sua yhtään se että meillä lensi kans vi*ut ja pkeleet vielä vähän aikaa sitten, mutta viimein neiti oppi nukahtaan pinnasänkyyn ite? En lopulta tiedä mikä oli se juttu joka auttoi, mutta suuri osa oli varmasti iltarutiineilla. Samat jutut...
  8. The Lady

    Kesäkuun 08 Kullankerät maaliskuussa

    Heipparallaa naiset jälleen pitkästä aikaa. On ollu kiireiset pari viikkoa, ku oon palannut töihin ja neiti käy päivähoidossa joka päivä. Iltasin oon monesti ihan poikki, en jaksa muuta kun sohvalla löhötä, käyvä suihkussa ja mennä nukkumaan :whistle: Roosa on ihan hyvin ottanut tämän...
  9. The Lady

    KESÄVAUVAN VAATETUS??

    Meillä neiti syntyi viimevuoden kesäkuussa, ja on ollut tosi lämminverinen pakkaus aina. Kietaisubodeja käytettiin, ja potkareita. Ohut haalari viileämpiin päiviin, ja jonkinlainen ohut pipo tai lakki suojaamaan auringolta ja kesäviimalta. Vaunukopan suojana ohut peitto tai harso. Vanuhaalaria...
  10. The Lady

    **KESÄKUUN 08 KULLANKERÄT** Helmikuussa

    Hei pitkästä aikaa! 8kk neuvolassa käytiin eilen, mitat 8500g ja72cm :heart: Maanantaina tyttö menee päiväkotiin ja mulla alkaa työt. Iso muutos elämään siis! Ompa harmi kun teillä nyt peruuntui se tapaaminen, minähän en ollut tulossakaan. Toivottavasti sellainen joku päivä vielä...
  11. The Lady

    Miten vauvan saa nukkumaan öisin ja valvomaan päivisin?

    ^Unikouluja on hellävaraisiakin. Esimerkiksi Elizabeth Pantleyn kirjasta Pehmeä matka höyhensaarille saa hyviä vinkkejä. Tassuhoito -unikoulu on meillä käytössä, ja auttaa kyllä. Rytmikästä "hierontaa" päälaelta selän kautta takamukseen kunnes vauva rauhoittuu. Ja tätä toistetaan mikäli havahtuu...
  12. The Lady

    **KESÄKUUN 08 KULLANKERÄT** Helmikuussa

    :'( Maleha :hug: :hug: :hug: Otan osaa!
  13. The Lady

    **KESÄKUUN 08 KULLANKERÄT** Helmikuussa

    Minä täällä röhisen ja niiskutan flunssassa. Olin kampaajan varannu täks päiväks, kävin sit sielä vaikka olo on hirvee. No ompa ainaki uus tukka, jos ei muuta positiivista tässä elämässä :laugh:
  14. The Lady

    **KESÄKUUN 08 KULLANKERÄT** Helmikuussa

    Elppa :hug: Miehet |O
  15. The Lady

    **KESÄKUUN 08 KULLANKERÄT** Helmikuussa

    Hyvähän se on että antaa vinkkejä :heart: :hug:
  16. The Lady

    **KESÄKUUN 08 KULLANKERÄT** Helmikuussa

    Yh, musta tuntuu että flunssa on iskemässä päälle. Niinku ei riittäis tuon kuumeilevan lapsen hoito :|
  17. The Lady

    **KESÄKUUN 08 KULLANKERÄT** Helmikuussa

    Tänään ollu parempi päivä, ei oo kuumeillu niin paljo, tai siis lämpöä ei ollu ku 37 viimeks mitatessa. Mut ruoka ei Roosalle kauheen hyvin vielä maistu. Onneksi se juo maitoa kuitenkin jonkun verran. Eilen meni päiväunet ihan harakoille, mut tänään on ihan normaaliks kääntyny :heart: Onneks...
  18. The Lady

    **KESÄKUUN 08 KULLANKERÄT** Helmikuussa

    En oo kokeillu. Täytyypä siis kokeilla :)
  19. The Lady

    7kk kuumeessa+nuhassa

    :hug: ok kiitti avusta!!
  20. The Lady

    7kk kuumeessa+nuhassa

    löysinki netistä tällasen :)

Yhteistyössä