**KESÄKUUN 08 KULLANKERÄT** Helmikuussa

Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Tarviiko tuo jo jotain välikausihaalaria?? :eek: Oon varmaan huono äiti, mut eipä oo asia käynyt mielessäkään. Keväällä meinasin vielä pukea ihan vaan farkkuihin ja takkiin... pitääköhän miettiä uudelleen. Vasta syksyksi meinasin hankkia haalarin, kun on aktiivisempaa sitten tuo liikkuminen. Mäkin taidan avata sen varjon :ashamed:
Eräs isomman tytön äiti valisti mua eilen, että jos välikausihaalaria halajaa, se kannattaa ostaa keväällä, kun haalarit kauppoihin tulevat. Syksyisin niitä ei kuulemma tule, ja silloin on jäljellä enää hajakokoja. Eli nyt pitäisi arpoa, minkä kokoinen haalari on hyvä syksyllä?! Mullakaan ei ole käynyt koko asia mielessä ennen eilistä. Siis nytkö pitäisi jo ennakoida noin paljon tulevaa?? :eek:
 
Ursulle!

Mun aiti joutui lopettamaan mun koiran joku aika sitten. Tai eihan se enaa mun ollut kun olen kotoa pois asunut viimeiset 6v. Tuli arvaamattomaksi ian myota ja ei voinut enaa 100% luottaa. Eli parempi niin kun mika se elaman laatu, jos koko ajan joutuu oleen kiinni kun lapsia lahella.

Ei se ole koiralle mikaan elama jos kuonokoppa paassa joutuu olemaan. Jos ei uutta kotia loydy, niin eiko se armo kuolema ole parempi.
Kylla se sen paatos on joka sita koiraa hoitaa ja on siita joka paiva vastuussa. Kylla sa paljon enemman itseasi syyllistat jos jotain tapahtuu!
:hug:
 
Hei pitkästä aikaa!

8kk neuvolassa käytiin eilen, mitat 8500g ja72cm :heart: Maanantaina tyttö menee päiväkotiin ja mulla alkaa työt. Iso muutos elämään siis!

Ompa harmi kun teillä nyt peruuntui se tapaaminen, minähän en ollut tulossakaan. Toivottavasti sellainen joku päivä vielä onnistuu. Ja toivottavasti ei palsta nyt kuivu kokoon peruuntuneen tapaamisen vuoksi :flower:

:hug: kaikille.
 
Kiitos kaikille myötätunnoist ja haleista
Varmaan oli miullakii shokin aiheuttamaa ylireagointii tuos koira asiassa ja nyt ollaa saatu miehen kaa puhuneeks ja tultii tulokseen jotta koitetaan saada uusikoti toiselle...on nimittäi oikeest ollu ain oikee lussukka ja sydämmellinen ihanuus joten jos pääsis jollekkii ainoaks koiraks nii :heart:

Viljami ei suostu syömään...hyvä jos 2 lusikallist saan alas ja vellikii menee vain kupista ja useest ruuan/vellin jälkee hirmuinen huuto :(
Kai hänet vietävä lekuriin jos ei helpota ma mennes.

urs ja Viljami huomen 9kk :D
 
Mä oon nyt päivittäny LISTAN vikan kerran, kuka jatkaa???? Voi sitten avata uuden ketjun...
Kiitos ja kummarran takavasemmalle. Hienosti ne pikkuset kasvaa :heart:

Ursu, hm, ihan hyvä päätös, hassua kun ei tullu mieleen heti..toivotaan että ihuna hauvanne löytää pian uuden kodin =) ...vaikka vaikeeta sekin on, joutuu kumminki luopumaan omasta rakkaasta eläimestä. :hug:

Hm, täällä mä luulin että Emma heräs, mutta kun pääsin olohuoneeseen niin neiti sit nukkuiki, ja en nyt jaksa mennä takas unille, kumminki herää ihan just.
Emmalla väänsi eilen vatsa, parit mustikka puklut tuli sänkyyn, meni about tunti ennenkö sit rauhottu ja nukahti.

Käytiin eilen kaupassa, ja oon nyt päättäny Maanantaina alkaa elään vhh elämää, tilasin jopa karkit sokeriton.fi.stä(jos söi ihan vaan pari namipalaa/vko)...Ja mun on nyt opiittava syömään vihanneksia, ostin niitäki pakkaseen, itseasiassa odotan jopa että pääsisin niitä maistelemaan :D Jospa sit raskaana olles ei paino nousiskaan niin paljoa kuten viimeks...
Ens viikolla pitäis sit menkat alkaa, heh jos alkaa...jännää.. :xmas:
 
Käpynen Onnea uudelle elämäntavalle :flower: Teretulemast joukkoon ;)
Jätä ihan ekan namiloide syönti mahd.vähäks tai kokonaa pois et pääset hyvin alkuun.

Tänää lähen tyttären kaa tissiliivi ostoksille...hänelle ostetaa ihan ekat =)

Yö oli taas oikein levoton :headwall:
 
Huomenta

Pika kuulumiset..Mä oon ollu kohta viikon kuumeessa ilm. influenssa. Viimeyönä tuli sitten Max kipeeksi :kieh: Nukuttu on ehkä 2 tunti koko yön aikana!!

Harmi että teidän tapaaminen peruuntui :(

tuun kertomaan lisää kuulumisia kun tästä paranen!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:
Mä oon nyt päivittäny LISTAN vikan kerran, kuka jatkaa???? Voi sitten avata uuden ketjun...
Kiitos ja kummarran takavasemmalle. Hienosti ne pikkuset kasvaa :heart:
Mä voin ottaa päivitysvuoron tällä kertaa :wave: Laitan jo nyt uuden pinon pystyyn.
 

Yhteistyössä