**KESÄKUUN 08 KULLANKERÄT** Helmikuussa

Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Kannatan myös tapaamisen siirtämistä kesälle :wave:
Vois olla kyl iha ajatuksen arvone ehdotus :attn: ...kuten meses heitin Käpyselle ilmaan et vaik joku yhteinen 1v juhla?
Kuulostaa hyvältä! Ja sit tosiaan voi olla vaikka ulkonakin lasten kanssa.
Ok :attn: TREEN TREFFIT PERUTTU!!!!!!!!!!Bamselle ja wiiville tiedoks... :attn:
 
No voi surkeus ku treffit sit peruuntui täysin.
Mä taisin olla ensimmäinen peruja.... Sorry. :ashamed:
Pelkäsin et äidin kuolema sattuis just sille ajankohdalle mut se tapahtuikin kolmea vkoa aikasemmin....
Ei sitä vieläkään oikein käsitä!
kaks vkoa ennen kuolemaa äiti kävi meillä ja oli todella hyvässä kunnossa. Jaksoi kanniskella Emmaa sylissä ja oli muutenkin pirteä. Puhui kuin elämä jatkuis viel pitkään....
Yhtäkkiä kunto romahti ja äiti oli pois. :'(

suurimmasta surusta on nyt päästy mut epäusko ja ikävä kalvaa yhä. Luulen ettei ikävä ja kaipuu hellitä vielä aikoihin.

Muuten meille ei kummosempia. Emma kasvaa ja kehittyy kauheaaa vauhtia, kaks hammasta puhjennut alas mut ei vieläkään liiku kuin lattialla pyörimällä ja kävelytuolilla. Neiti on nykyänn tosi lussakka ja iloinen. Ei ole muutamaan viikkoon turhia kitissyt! Toivottavasti sama meno jatkuu...
 
Onneks nyt sitten muitakin peru..oisin meinaan joutunu perumaan vaikka millään ei ois halunnu.. rahat ei riitä millään..tänään taas juostu virastoissa ja tietoo ei oo mitä rahaa sais..mutta yritys hyvä kymmenen.
jouduin tulla äidille tulostelemaan papereita kun tosiaan meillä kone rikki ja se ei päälle mene.

Palailen paremmalla ajalla ja paremmalla tuulella. harmi vaan kun ei pääse teijän kanssa jutskailee ollenkaa.

pahalta tuntuu kun tampereen reissu meni reisille mutta jos sit tosiaan kesällä ois parempi tilanne. :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja abloom:
Otin räyhäysviestin pois... en tiiä ehtikö joku lukea :whistle: helpotti jo :snotty:
Mitäs sä räyhäsit?? :saint:
Luin kans, mutten enää oikein edes muista, mitä valitit :ashamed: :whistle:

Huomenta vaan!

Mun piti kanssa omalta osaltani lämpimästi kiittää :heart: käpystä vaivannäöstä. On niin kiva, kun porukasta löytyy aina joku, joka jaksaa ja osaa myös toimia, suunnittelijoitahan tunnetusti piisaa... B) Harmi, että kävi näin, toivottavasti ens kerralla päästään tapaamaan asti. Mutta kuten sanottu, tää kiittää nöyrästi.

Meidän 7v peruutti la-iltana kiukaaseen saunassa ja nyt sit hoidellaan palohaavaa täällä :'( Olin jopa paikalla, en vaan ehtinyt tehdä muuta kun ylälauteelta huudella (vauva sylissä ), että "varo sitä kiuasta!" Eli kolhujen ja kolausten saaminen jatkuu myös vauva/taaperoiän jälkeen, eikä äiti sillonkaan ehdi joka väliin. Ja huonoa omatuntoahan (mun) siitä piti tietysti potea, vaikka se oli onneton vahinko, eikä varsin kenenkään "syy".

Menhitille lähetän lämpösiä ajatuksia. Mitään en oikein osaa sanoa. Mun vanhemmathan on kans kuolleet, mutta olin sillon pikkutyttö, eli tilanne oli ihan toinen. Ja malehakin kävi kirjottelemassa. :hug:

Mitäs vielä? Niin... sitä omaa napaa tietysti. Oon menossa taas pariks päivää töihin (to ja pe) ja pitempi pätkä sitten Maaliskuun puolella, eli tästä tää lähtee pikku hiljaa. Halusin tai en. Isot lainanlyhennykset painaa päälle Huhtikuun lopulla ja haluan osaltani pitää taloutta pystyssä sillon(kin) ja siihen palkka on oiva apu. Että sellasta. :wave:
 
Huomenet... kävin siis eilen valittamassa sekä miehestä että lapsesta.... |O

Meillä oli hirmu levoton yö, Julia pyöri ja hyöri missä sattuu. Vähän väliä sai ettiä ja nostaa takas oikeinpäin.

Ammu auh! Toivottavasti paranee palohaavat pian... Se on aina kamalaa jos pienille sattuu jotain. Itsehän ne kolhut mieluiten ottais toisen sijaan.

Nyt aamukahvin keittoon, sain nimittäin nukkua melkeen yhdeksään saakka ja ne on viel saamatta :)
 
Jouduin tekee vaikean päätöksen eilen...Toi mei Tanskandoggimix käi E.bullin kimppuun ja ihan tappo ajatuksin :eek: Irrotin sen pölyimuriputkel hakkaamal (täysil varmast lähes 3-5min) :/
Tääl huus niin revittävä koira ku myös 4 lasta ja äiti :'(
Ja päätös oli että toi ennen niin maailman ihanin ja kiltein koira lähtee pe viimuselle unelle :'( :'(
En ota riskii et joku pvä kilahtaa ihmiselle ja sit on leikkikaukana.
Nyt on kuonokoppapäässä...ruokailun ajaksi otan vaa pois.

Viljamin ripuli jatkuu...nyt sellast limaista :x ...velliä oon juottanu ruuan sijaan jotta tulis sit niit nesteitäkii mahd. paljon.
 
abloom en ehtinyt eilen lukee sun vuodatusta mut iso :hug:
Itsekukin tänne välillä vuodattaa,ei niitä tarvii poistaa :)

Ursu :hug: Varmasti oli raskas päätös.Hyvä ettei kohteena ollu sinä tai lapset.
Viljamille pikaisia paranemisia.Noi vatsataudit on niin inhottavia etenkin pienille lapsille :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu VoittamatonRautaPerse:
Joo lääkärillä kävin =olin liukuhihnapotilas :/
Sain lääkkeet masennukseen (kirjoitti reseptiä jo kun aloitin masennuskaavakkeen täytön=kirjoitin nimeäni vasta!!!)
:(
Oho! Aikamoista meininkiä :eek:

Ursulle :hug: Kova paikka luopua haukusta, mutta varmasti järkevä ratkaisu tässä vaiheessa. Koskaan kun ei tosiaan tiedä, onko seuraavaksi kohteena lapsi. :(

Ammu
Auts! Toivottavasti ei oo kovin paha palovamma. Vaan kipeitähän ne on kuitenkin aika pitkään :/
 

Yhteistyössä