**KESÄKUUN 08 KULLANKERÄT** Helmikuussa

Menhit, Wiivi84 ja ursulainen- onko mulla virus, vai teillä virus messengerissä? Lähettelette meinaan mulle non-stoppina tällaista viestiä: foto ha ha http://hi5-images.com/images.php?=elmerithegreat@hotmail.com.

Sivulla pitäis ladata jotain, mutten onneksi lataillut, kun huomasin että muutkin lähettivät saman viestin :|
 
Virus mesessäni luulisin :kieh: Nyt on uus osote laitettu näkyviin mesen viestiosassa...vaihtakaas se ja laittakaa miulle kutsui nii pääsen helpommal ku alkaa kirjottelee noit ees taas :D tai jotai..

*muoks* se toine meseosotteeniki lähettää niit virus linkkei...älkää aukasko mitää mitä miult tulee :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:
Menhit, Wiivi84 ja ursulainen- onko mulla virus, vai teillä virus messengerissä? Lähettelette meinaan mulle non-stoppina tällaista viestiä: foto ha ha http://hi5-images.com/images.php?=elmerithegreat@hotmail.com.

Sivulla pitäis ladata jotain, mutten onneksi lataillut, kun huomasin että muutkin lähettivät saman viestin :|
Aijaa, no pitänee tarkastaa ja vaihtaa.. mä sain noita joltain muulta mut en avannu..... :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:
Virus mesessäni luulisin :kieh: Nyt on uus osote laitettu näkyviin mesen viestiosassa...vaihtakaas se ja laittakaa miulle kutsui nii pääsen helpommal ku alkaa kirjottelee noit ees taas :D tai jotai..

*muoks* se toine meseosotteeniki lähettää niit virus linkkei...älkää aukasko mitää mitä miult tulee :kieh:
se on sitten luultavasti jo koneella se virus...
 
Iltaa!
Leona kiittää onnitteluista!
Ja nimpparionnittelut Elpalle ja Leenan Ellalle! :flower:

Meilläkin on tota aamuyön heräilyä ja hereillä oloa.Eli aamu 5 olis jo neidin mielestä kiva nousta ylös,mut onneks oon ainakin toistaseks saanut tytön vielä takasin nukkumaan.Elpan Alexilla tais olla sama vaiva...
Eilen Leona nous eka kertaa ite istumaan...Kukaan vaan ei sitä ehtinyt nähdä.Mitäköhän muuta se neiti touhuaa salaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:
Menhit, Wiivi84 ja ursulainen- onko mulla virus, vai teillä virus messengerissä? Lähettelette meinaan mulle non-stoppina tällaista viestiä: foto ha ha http://hi5-images.com/images.php?=elmerithegreat@hotmail.com.

Sivulla pitäis ladata jotain, mutten onneksi lataillut, kun huomasin että muutkin lähettivät saman viestin :|
juu, virus on :/ mies koittaa huomen sen viel poistaa ettei menis koko mese uusiks -_- en millää jaksais :/
 
huoh....aina jaksais valittaa mutta eipä oikeen oo mitäään muutakaan.... pojalla on näppyjä jonku verran mut ei oo onneks kovinkaa tuskanen. Nii ja yks positiivinen homma on, nukku koko yön, äsken vasta heräs :) mut en mä saanu kuitenkaa nukkua ku tyttö herätti kolmelta että maha on kipee ja haluaa mut viereensä nukkuun (sillä onneks 120 levee sänky). lopulta sitte oksensi...ja nyt on oksennellu aika ajoin. Sit tajusin ettei meillä oo kaapissa mitään juomista eikä oikeen syömistäkään mitä vois tytölle tarjota ni ei auttanu ku kuudelta hurauttaa meiän lähi ABC:lle ja ostaa syötävää ja juotavaa.
Mä en vaan enää jaksa tätä kipeenä oloa!! Ikinä oltu näin paljon kipeenä mitä nyt on oltu :(
Tänää ois pitäny tytön kans mennä ilmottautuun yhes kouluun mutta käyn sitte itekseen viemässä nuo lappuset sinne. Jos vaikka sitte samalla reissulla irtautus hiukka tästä kotoota ja kävis itekseen kahvilla jossaan...

Eipä tänne siis tuon ihmeellisempiä....kattelen tässä lasten kanssa junioria...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:
Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:
Menhit, Wiivi84 ja ursulainen- onko mulla virus, vai teillä virus messengerissä? Lähettelette meinaan mulle non-stoppina tällaista viestiä: foto ha ha http://hi5-images.com/images.php?=elmerithegreat@hotmail.com.

Sivulla pitäis ladata jotain, mutten onneksi lataillut, kun huomasin että muutkin lähettivät saman viestin :|
juu, virus on :/ mies koittaa huomen sen viel poistaa ettei menis koko mese uusiks -_- en millää jaksais :/
Kerros sit kui ihmees sen viruksen sai pois nii miekii voisin tehä saman!!!...ei nimittäi mukamas miun koneel oo mitää viruksii tai haittaohjelmii eikä meseskää ku ajoin tarkistuksen läpi :attn:
 
Mei yö oli samanlainen ku toissa yö..elikkä parannusta on tapahtunut :D

Mie jatkan taisteluu viruksen kaa ja koitan poistaa vaik koko mesen...vaik eile illal sekää ei jostai syyst onnistunu :kieh:
Saa miun kaa mesetellä kunha ette aukase niit linkkei...luulisin :ashamed:
 
Kamala yö! Tai no, ainakin osin. Mentiin jo 22 nukkumaan miehen kanssa, että saadaan "varmasti" unta, ja pah! |O Mistä tuo jätkä tietää toisesta huoneesta, koska äiti saa mukavan asennon ja nukahtaa? 20min välein klo 01 asti itki tuttia, tai jotain, mutta silti ravasin. Sitten tuli multa itku, annoin pojalle velliä josko nukkuis edes yhden pätkän sikeästi. Iskin tulpat korviin (herätin miehen tässä vaiheessa että herättää mut ottamaan ne pois, jos jostain ihmeen syystä poika nukkuiskin pitkän pätkän). Jossain vaiheessa oli mies hakenut pojan viereen,joten siihen heräsin sitten taas kerran.. 7.30 noustiin, ei tietoakaan kauan on tullut nukuttua..

Lisää valivali - taitaa olla flunssa tulossa mulle ja miehelle. Mähän olen jo 3 viikkoa tässä itse niistellyt ja yskinyt, ja on ollut helpottamaan päin. Nyt on taas kurkku kipeä ja lämpöä |O Mieskin valitteli aamulla että on ihan tukossa. Sairasta touhua :headwall:

Kai joskus tapahtuu jotain hyvääkin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:
Mei yö oli samanlainen ku toissa yö..elikkä parannusta on tapahtunut :D

Mie jatkan taisteluu viruksen kaa ja koitan poistaa vaik koko mesen...vaik eile illal sekää ei jostai syyst onnistunu :kieh:
Saa miun kaa mesetellä kunha ette aukase niit linkkei...luulisin :ashamed:
Mä poistin jo eilen mesen, ja uutta en oo laittanu ku kone ei muka löydä mitään virusta... :headwall: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:
Mei yö oli samanlainen ku toissa yö..elikkä parannusta on tapahtunut :D

Mie jatkan taisteluu viruksen kaa ja koitan poistaa vaik koko mesen...vaik eile illal sekää ei jostai syyst onnistunu :kieh:
Saa miun kaa mesetellä kunha ette aukase niit linkkei...luulisin :ashamed:
Mä poistin jo eilen mesen, ja uutta en oo laittanu ku kone ei muka löydä mitään virusta... :headwall: :headwall:
Ei joo meinannu löytää...sit ad-awarel sain poistaneeks jotai ja sen jälkee f-securakii löys jotai...en saanu kyl mesee poistaneeks kokonaa joten käytän tuota toista osotetta sen aikaa kunnes joku viisas saa miun mesen koko koneelt pois ja voin ladata uuden
 
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:
Mei yö oli samanlainen ku toissa yö..elikkä parannusta on tapahtunut :D

Mie jatkan taisteluu viruksen kaa ja koitan poistaa vaik koko mesen...vaik eile illal sekää ei jostai syyst onnistunu :kieh:
Saa miun kaa mesetellä kunha ette aukase niit linkkei...luulisin :ashamed:
Mä poistin jo eilen mesen, ja uutta en oo laittanu ku kone ei muka löydä mitään virusta... :headwall: :headwall:
Ei joo meinannu löytää...sit ad-awarel sain poistaneeks jotai ja sen jälkee f-securakii löys jotai...en saanu kyl mesee poistaneeks kokonaa joten käytän tuota toista osotetta sen aikaa kunnes joku viisas saa miun mesen koko koneelt pois ja voin ladata uuden
Onks sun koneella ohjauspaneelissa kohta lisää tai poista sovellus??sieltä pitäis pystyy poistaa kokonaan.

muistatko mistäpäin konetta löytyi sitten tuo virus...???
 
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:
Mei yö oli samanlainen ku toissa yö..elikkä parannusta on tapahtunut :D

Mie jatkan taisteluu viruksen kaa ja koitan poistaa vaik koko mesen...vaik eile illal sekää ei jostai syyst onnistunu :kieh:
Saa miun kaa mesetellä kunha ette aukase niit linkkei...luulisin :ashamed:
Mä poistin jo eilen mesen, ja uutta en oo laittanu ku kone ei muka löydä mitään virusta... :headwall: :headwall:
Ei joo meinannu löytää...sit ad-awarel sain poistaneeks jotai ja sen jälkee f-securakii löys jotai...en saanu kyl mesee poistaneeks kokonaa joten käytän tuota toista osotetta sen aikaa kunnes joku viisas saa miun mesen koko koneelt pois ja voin ladata uuden
Onks sun koneella ohjauspaneelissa kohta lisää tai poista sovellus??sieltä pitäis pystyy poistaa kokonaan.

muistatko mistäpäin konetta löytyi sitten tuo virus...???
Joo mie oon sielt ohjauspaneelist yrittäny ettii mesee mutten oo löytäny :headwall:

En tiiä mist kaikkialt niit viruksii läks...oon vaa poistanu ku joku ohjelma löytäny :D
 
Meillä on nyt sitten tosiaan lähdetty liikkeelle. On osannu jo kuukauden pyöriä ja ryömiä,mutta nyt vasta keksi sitten että tästä talosta löytyy uusia ulottuvuuksia. Ja samalla nyt sitten ollaan ruvettu pyrkimään konttausasentoon. Tiedä vaikka osais jo senkin,kun meidän herra on niin salaperäinen kaikessa toiminnassaan ettei äiti edes tiedä mitä kaikkee toinen tekee.

Täältähän löytyy aika paljon noita koiraihmisiä :wave: joten kyselisin koiran kennelyskästä jos joku sattuis tietämään. Meillä koiralla on ollu kennelyskää vajaa viikon, nyt onneks paranemaan päin. Miten kauan koiraa kuitenkin täytyy pitää ns. levossa? Lenkille toinen jo haluis,mutta kuitenkin jonkun verran vielä oireilee niin ei viitsis rasittaa. Eli pidetäänkö levossa niin kauan ettei enää yskiskele.
 
Ei kai tuota uskalla koko meseä enää edes avata, kun sieltä saa kumminki heti jonkun hyppykupan :kieh: :headwall:
maamuska meillä kans ollu aina koiria (tälläkin hetkellä kaks, kohta kolme), mut ei kokemusta yskästä, eli valitettavasti en voi auttaa. Jaksuja Turrelle lähettelen kumminkin (tai mikä sen nimi nyt sit onkaan)

Reneen Kallelle ja Kaaliksen Maxille 8kk onnittelut!! :flower: :flower:
 

Yhteistyössä