**KESÄKUUN 08 KULLANKERÄT** Helmikuussa

MP mie ainaki taidan pyörii h-moilasena siin aulassa enneku joku kiskoo kokoustilaan :LOL:

Pilatekses käyty :heart:
Viljami nukahti autoon joten siit suoraan sänkyyn ja ilman iltapuuroo...vaaril ol kiirus nii ei joudettu syömään siel...sängys puol "pullollist" vellii,syökööt yöl lisää.

Viljamin kummin kaa suunniteltii iltamenoi sit tapaamisen jälkeiselle vkonlopulle...eli meen heille Imatralle ja Vimppa menkööt mummolla tai jääköö isin ja sisarusten kaa kotii :D
 
Meillä oli myös uskomattoman hyvä yö, kuten muutamat muutkin ovat täällä kehuneet. Heräsin kerran, kun kissa kakoi meidän sängyssä ja mies hätisti sen muualle oksentamaan. Seuraavan kerran heräsin, kun miehen kello soi 6.40, ja ensimmäinen ajatus oli että onko vauva hengissä, kun ei oo mitään kuulunut sieltä koko yönä... No, heräsi se sitten kouluunlähtijöiden ääniin, mutta annoin maitoa ja nukuttiin yhdessä vielä ysiin saakka. :p

Päiväunista olette jutelleet. Meillä vaihtelee kovastikin. Lelle herää yleensä klo 8-9 välissä. Ekat päikkärit on n. klo 11, kestoltaan 45 min-2 h. Tokat päikkärit n. klo 15, kestoltaan 45 min. - 3 h. Joskus on vielä kolmannet päikkärit, jos sen päivän kahdet aiemmat päikkärit ovat olleet kovin lyhyet, niin kuin tänään. Nukkumaan Lelle menee klo 21-22.

Lellen lempileluja on johdot, pistorasiat, kaukosäätimet, kissanruoka-astiat jne. Vanhempien lempilelu on sininen norsu, joka pyörii ympyrää ja ääntelee hauskasti.

Käytiin tänään 8 kk neuvolassa. Lellen mitat olivat 7700 g ja 71,3 cm.

Osanottoni Malehalle :hug: Suruun auttaa sureminen ja aika. Voimia koko perheellenne!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiktu:
Käytiin tänään 8 kk neuvolassa. Lellen mitat olivat 7700 g ja 71,3 cm.
Voi ku hän on ihanan siro :heart: Meil on huomenna neuvola ja kyl 9kg paukkuu rikki mennen tullen :D
Meil paukku jo 7kk kohdalla :D Katotaan mitä 8kk neuvolalääkäri sanoo (25.2. vasta :(). Mut onneks ei tuo oo painoa hirmuisesti saanut, näköjään pituutta kasvanut ainakin sen +1-2cm kuukauden aikana, kun jotkut 74cm bodyt on pituussuunnalta ihan liian pieniä :) Tosin "atleettinen" tuo on edelleen.

Ja ei täällä palstataukoa vietetä. Aina kun olis jotain sanottavaa, niin tää )#(/%/¤%) palsta ei suostu toimimaan, ja myöhemmin on vaan tällaista hölynpölyä!

Huomenna vierailemaan hieman "fyysisesti kehittyneemmän" pojan luona ;) Katotaan mitä meidän mittarimato sanoo Supermiehestä :D
 
Miss Piggy:
Ainiin sitä piti kysymäni vielä, että mikäs ois suunnitelma tapaamiselle, että : nähdäänkö me porukalla jossain aulassa vai hyppiikö jokainen omaan tahtiin sinne kokoustilaan? :xmas:
ursulainen:
MP mie ainaki taidan pyörii h-moilasena siin aulassa enneku joku kiskoo kokoustilaan :LOL:
Ja minä taas oon niin maalaistollo, etten osaa edes sinne aulaan luultavasti. Tulisko joku juna-asemalle vastaan?! :snotty: :ashamed: :attn:

ps. Mut tunnistaa ruskeasta vaatetuksesta ja vienosta karjatilan aromista, Ammu...you see... :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Miss Piggy:
Ainiin sitä piti kysymäni vielä, että mikäs ois suunnitelma tapaamiselle, että : nähdäänkö me porukalla jossain aulassa vai hyppiikö jokainen omaan tahtiin sinne kokoustilaan? :xmas:
ursulainen:
MP mie ainaki taidan pyörii h-moilasena siin aulassa enneku joku kiskoo kokoustilaan :LOL:
Ja minä taas oon niin maalaistollo, etten osaa edes sinne aulaan luultavasti. Tulisko joku juna-asemalle vastaan?! :snotty: :ashamed: :attn:

ps. Mut tunnistaa ruskeasta vaatetuksesta ja vienosta karjatilan aromista, Ammu...you see... :wave:
Voisin tulla muuten,mut tuskin osaisin sinne :LOL:
Navi miut sinne hotellille toiv. opastaa nii en uskalla sielt mihikää lähtee :D
 
Nonni, nyt on uusi läppäri tällä mammalla, huhhu olikin työtä siirtää ja latailla kaikki ohjelmat alas tälle koneelle...
ja kiitos ursu, sain about kaikki mese hymiöt kanss siirrettyä... :D

Blaaah, täällä ei sen kummempaa, Emma pysyy kiltisti aikataulus ja mä...noh en mitään :LOL: ...vkloppua odotellen... B)

Tapaamisesta, voidaan siinä respassa tavata klo14 aikaan, ku sillo saadaan vasta huoneet...ja varmasti kaikki haluaa käydä huonees ensi, ni sovitaan vaikka että siinä klo15 viimeistään oltais siel kokoustilas...? kahvil ja sämpyläl..:p
Odotan niiiiiin innolla tätä tapaamista....ja siihen kaupan päälle viel hotelli aamupala...

Ammu, mä voin tulla sua vastalle...jos mä oon siel jo, mihin aikaan oot?
 
Sydänkäpynen:
Ammu, mä voin tulla sua vastalle...jos mä oon siel jo, mihin aikaan oot?
Olin ens ajatellu tulla junalla, joka olis vasta klo 15 siellä, mutta näköjään pitää kattoo joku aikasempi, et ehdin menoon mukaan... Ehkä tuun jo aamusta ja käyn tapaamas meidän mummoa ensin. Tää hotelli oli kumminki jossain juna-aseman lähellä, eikö?? Eiköhän se löytyne kumminkin... Onhan mulla suu, millä kysyä! :D
 
Heippa!
Tänään oli 8kk neuvolalääkäri...Pikkunen neiti on meillä.Pituuskäyrä menee alaspäin ja reilun kk päästä on siitä kontrolli.Lääkäri ei ollut huolissaan,kun muuten on terve ja hyväntuulinen tyttö.Ja eipä äitikään oo koolla pilattu :D
Eli ne mitat...
Pituus 68cm (67cm)
Paino 7150g (6640g)
Pää 43,5cm (43cm)
Suluissa 7kk neuvola.Kaikki motoriset taidot on mitä 8kk ikäsellä pitääkin olla.Nousee ite istumaan ja konttausasentoon.Liikkuu taaksepäin.Silmät,korvat,keuhkot,sydän ok.Eli ihan terve pieni tyttö :)
 
Onkos kukaan enää vailla huonekaveria???
on meinaan rahat aikas vähissä ja jos huoneen sais jaettua ni pääsis pikkasen halvemmalla.

Ja taas unohdin soittaa sitä neuvola aikaa :headwall: :headwall: itse olen käynyt viimeksi np ultrassa ja nenni 5kk neuvolassa.. kamala äiti.

Väsyttää..pyykkiä oon pessy koko viikon..varmaan joku miljoona koneellista. meillä ku oli suurin osa vaatteista autotallissa ja kun sisälle tuotiin ni mun mielestä ne hais pahalle ni ei auta ku pestä.

wiivi84 & JOKERI 17+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Onkos kukaan enää vailla huonekaveria???
on meinaan rahat aikas vähissä ja jos huoneen sais jaettua ni pääsis pikkasen halvemmalla.

Ja taas unohdin soittaa sitä neuvola aikaa :headwall: :headwall: itse olen käynyt viimeksi np ultrassa ja nenni 5kk neuvolassa.. kamala äiti.

Väsyttää..pyykkiä oon pessy koko viikon..varmaan joku miljoona koneellista. meillä ku oli suurin osa vaatteista autotallissa ja kun sisälle tuotiin ni mun mielestä ne hais pahalle ni ei auta ku pestä.

wiivi84 & JOKERI 17+1

No mun kanssahan sun piti tulla?! :eek: :attn: :attn: :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiktu:
Käytiin tänään 8 kk neuvolassa. Lellen mitat olivat 7700 g ja 71,3 cm.
Voi ku hän on ihanan siro :heart: Meil on huomenna neuvola ja kyl 9kg paukkuu rikki mennen tullen :D
No ei paukkunutkaan :eek: 8kk neukkamitat:

Pituus: 70.5 cm (67,5cm)
Paino: 8860g (8400g)
Pipo 43.5cm (42,5cm)
Hyvin kehittyy ja kasvaa. :D Nollakäyrällä mennään.
 
Nyt palo hermo silkasta väsymyksestä :ashamed: Mie tääl palelen toppatakki pääl...koitan tääl lämmittää,siivota ja viihdyttää kiukkuuvaa Viljamii :/ ...olotila sellane et aivan oksettaa ku joutuu hereil olla...enkä tarkota henkisest vaa iha fyysisest pahaolo.

Isoi muksui oon nätist tän vkon pyytäny auttaa siivoukses...turhaan. Nyt pojat si siivoo ku pari kerra karjasin...tytöl kaveri nii ei nyt auta.
Mies kotiutuu illal ku töitte jälkee menee viemää auton katsastukseen ja käy kaupassa.

Sori purkaus...mut mielummi tänne ku naamapunasen lapsille :attn:
 
Voi ursu :hug: :hug: :hug:
Kattelin juna-aikataulut, niin näköjään tuun sellasella junalla, joka on puolen päivän aikaan Tampereella. Mulle jää sit pari tuntii aikaa eksyä :D Pitää mummon luona käydä sit vaik Summumtaina ennen kotiin lähtöä
 
Ursu, mä oon oikeesti niin pian tulossa sinne teille sun avuks, että saat edes nukkua vähän... :hug: harmi vaan ku matka on niin pitkä...

Ja LISTA päivitetty...ja sielä siv.1 on myös hotelli juttua (hinnat etc). :attn:

Niin ja ihanan tärkee ilmotus...emma pissas Ja kakkas tänään pottaan, pottaharjotus päivä 3...Oon niiin ylpee... :D :heart:
 
Sydänkäpynen:
Ja LISTA päivitetty...ja sielä siv.1 on myös hotelli juttua (hinnat etc).
:attn:
Sen verran korjaan päivitystä heti tuoreeltaan, että yhden huoneen voi varmaankin perua, kun me mennään Wiivin kans samaan (kun maleha perui jo aiemmin!!!).
Käytiin tyttöjen ja koiran kans pulkkakävelyllä, Milla nukahti siskon syliin istualleen, rankkaa tää lenkkeily :whistle:
 
Sydänkäpynen- kiitos päivityksistä! Paljonkohan se HUONE kustantaa, nuo sämpylät+kahvit nyt ei oo pahat, mutta muitakin kustannuksia varmastikin tulee? Vai aiotko sponssata? ;)

Olipas kiva vierailu tänään samanikäisen pojan ja samanikäisen äidin luona :D Hyvin oli pöytä katettu (ei onnistuis multa) ja kämppä supersiisti (ei onnistuis multa) ja silmänalusetkin oli ihan ihonväriset (ei onnistu multa.. jne.). Mutta kivaa oli, ja poikakin viihtyi silminnähden :) Käytiin kotimatkalla iskääkin moikkaamassa töissä, hirmuinen ruuhka siellä :( Onneksi on viikonloppu vapaa ja pääsee kotio lepäämään (kjäh kjäh :saint: ).

Viikonloppuja Mammoille ja mammojen lähes-TAAPEROILLE!
 
No josko nyt kerkeis hiukka tänneki kirjotteleen :) Kävin viemässä neidin isälleen ja otin sieltä toisiks vanhimman mukaan tänne vkonlopun viettoon. Kaupassa käytiin takas tullessa ja nyt on taas kaappi täynnä ruokaa, ammotti vielä aamulla tyhjyyttään.. Huomenna vien tuon isomman pojan leffaan, mennään kattoon "Bolt" ja sitte pitsalla aateltiin käydä :)
Eilen olin kaverin luona Me&I kutsuilla. Ihania vaatteita ja ihana hintakin, mutta pakkohan sieltä oli tytölle ja pikku-ukolle tilata :D

nii tuli mullekin kotihoidontuki päätös...ei tuollasella kyl pitkään pysty eleleen...mun äiti oli sitä mieltä että mun pitäs tuolla rahalla kituutella elokuulle asti että sitte vasta jos niitä hoitolapsia miettisin. Mut ei kyl onnistu, pakko hiukka saada enemmän tuota rahaa että pystyy laskut maksaan...

Meil iskä työjutuilla illan, saa nähä mis kunnos kotiutuu...mä vietän isomman pojan kanssa herkku illan tänää, sipsiä ja limpparia :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hande:
sipsiä ja limpparia :)
Kiitti vaan! :headwall: B)

Mä oon ihan hurahtanut salt&vinegar- sipseihin! Ihanaa että niitä saa nykyään (taas) suomestakin kaupasta, nam. Tosin mulla menee yhden pussin syömiseen reilu viikko, kun napostelen silloin tällöin ;) Nytkin tekis mieli ottaa pari, mutta mies pääsee 30min päästä töistä, pojan laitoin just sänkyyn, ja ruoka pitää tehdä (Ammu :attn: ) :D
 

Yhteistyössä