**KESÄKUUN 08 KULLANKERÄT** Helmikuussa

Niin se vaan lössi pienenee :snotty: harmi :/

Meillä oli taas niin perse yö, ettei tosikaan :kieh: Ja tuntuu, ettei noista supoistakaan oo mitään apua |O

Hirvee päänsärky kun ei oo saanu nukuttua, ja ei nyt keksi mitään kirjotettavaakaan joten :wave:
 
Meillä taas suhteellisen kiukkuinen päivä ollut |O HEMMETIN HAMPAAT :kieh:

Nyt meilläkin sitten opittii nousemisen jalo taito :heart: Ainut kun tuo tasapaino on mitä sattuu niin ei voi hetkeksikään nyt jättää poikaa yksin..Nousee joka paikkaan mihin vaan pääsee..

tänää meni jo purkki 8kk ruokaa kakomatta =) Viikon harjoittelu tuottaa tulosta!!

Kohta pitäs mennä suojaamaan kylppäri..Meillä on vanna päivä :LOL: Se on aina illan koho kohta Maxille kun pääsee räiskimään vettä, aina lainehtii koko suihkuhuone..

Tässähän taas tärkeimmät B)

:hug: Kaikille ketkä joutuu valvomaan öisin, nin ja tietysti kaikille sitä tarvitseville!!
 
Käpynen, mun normikierto on ollu (ennen synnytystä siis) 30 päivää ja äkkiä laskien nyt on 34 tai sinne päin.... Mut edelleen kannattaa muistaa, että mulle tehtiin tää operaatio synnytyksen jälkeen eli raskauden todennäkösyys on erittäin epätodennäköinen. Kaipa nuo menkatkin hakee viel rytmiään... Ja kun mun ikäsestä tummusta (pohjalainen murresana mummolle) on kysymys, ei vaihdevuosiakaan voida täysin sulkee pois laskuista :D Se selittäs nää muutkin ihmeelliset oireet.... Hmmm... :whistle:
 
Heippa! Saanko mä korkata "toimivan" 2+:n?

Enpä ole juuri koneella pariin päivään käynyt, syynä pienimuotoinen burnout :ashamed:

Luuseri-olo, mutta sille ei voinut mitään. Itkeskelin yliväsyneenä olotilaani, poika itki vielä enemmän omaa olotilaansa, ja se itketti mua sitten enemmän, eli meni koko tilanne ihan överiksi :( Otin siis lauantaina irtiotin, vein pojan miehelle töihin kun sieltä pääsi. Lähdin kutsutusti anopille syömään ja juomaan pari lasii viintä hyvässä seurassa. Sieltä äidin kanssa laulamaan karaokea (vähän piti tuulettua ja ajatella muuta), ja äidille yöksi nukkumaan. MONEN tunnin unen jälkeen heräsin, söin ja lähdin kotio kun mies kaipaili vaikka pojan kanssa oli -tottakai- mennyt upeasti. ( |O olis niin toivonut että realiteetit olis iskenyt siihenkin päähän...). Kotona tein ruokaa, söin ja menin takasin nukkumaan :D 2h unien jälkeen mies herätteli. Yöllä nukuin vielä korvatulpat korvissa, ja pari kertaa potkin miehen pojanhoitoon. 05 maissa sitten mies kävi niistämässä pojan nenän ja toi viereen. Tunnin verran sain nukutella, ja sitten koisattiinkin 08 asti!

Kyllä kai tämä tästä elämäksi muuttuu :snotty: Joskus on vain pakko ottaa ja lähteä ja levätä, vaikk vaatisikin perheen dumppaamista :( Omatunto soimaa ja hieman kaduttaakin näin jälkeenpäin *kylmä äiti* mutta toisaalta taas olo on paljon parempi kun pääsi kotoa pois, ajattelemaan ihan muuta ja nukkua sai ihan rauhassa.

Viikon päästä mennään jo tutustumaan hoitopaikkaan, aloitamme kuulemma ulkoilulla. Eli tällä viikolla pitää sitten ENSIMMÄISTÄ Kertaa lähteä pojan kanssa "hiekkalaatikolle" ja vaikka keinumaan. Hui.. onko nuo muka jo noin isoja? :eek:

rebelin rasmuksen kuulumisia odottelen. Toivottavasti olo on parantunut :hug: (kummallakin)

 
Mä en oo päässy tänne pitkään aikaan... :headwall:

Viikonloppuna tunsin ekat liikkeet, ja sain myös kokea ekan kunnon närästyksen.. tästäkö ne vaivat jo alkaa :/

Nenni oppi myös konttaamaan, tai no toinen jalka menee karhukävelyä ja toinen konttaa. Kaksi hammasta näkyy. eipä oikein muuta.

Sunnuntai otti koville kun täällä sato koko päivän ja oltiin sitten kaikki sisällä koko päivän, rupes ottaa hermoon aika paljon kun täällä ei näitä huoneita hirveesti oo, tytöt lähtevät vasta keskiviikko iltana..

kohta soitan ukolle pari valittuu sanaa, se ei jättäny mulle yhtään tupakkaa..jos se kuvittelee että mä pystyn lopettaa tupakoinnin tällei ni saa kyllä mustan silmän.

wiivi84 & JOKERI 16+4
 
Onnea Nennille uudesta taidosta =)

Elpan kaa juteltiikii meses jote en kommentoi enää :D

Nukuin tunnin ku Viljami otti 2h pväunet...täytyy kyl viel laittaa hänet jossai kumman välis yhille pikkuruisille unille.
Miul turpos alahuulesta puolet ihan kauhee patti...varmaa 3 kertaseks normist :eek:
En edes syytä tiiä..otin varmuudeks allergialääkettä.
 
Heippa pitkästä aikaa. Pikaisesti kyselen kun en jaksa millään koko litaniaa lukea, että onko kellään muulla 8kk:lla alkanut ruokalakko ja levottomat yöt?
Siis aamupäivällä itsetehdyt soseet ei mene ei sitten millään, eikä muutenkaan oikein mitään muuta kuin maitoa? Yläpuolelta näkyy jo 2 talttahammasta jotka ovat puhkeamaisillaan, mutta tätä on jo jatkunut jonkin aikaa. Lisäksi yöunet (mitkä yöunet..) ovat järetöntä painia. Ollaan kontallaan, leikitään, yskitään, tehdään mitä vain muttei nukuta :kieh:
Ostin yks päivä purkkiruokaa, jos se maistuisi. Sellaisen 8kk soseen ja herrajumala se oli kun ois italianpataa antanu!! Ihan järettömän mausteista ja muksu yökki sen minkä kerkes sitä pois :ashamed:
Miten te ootte maustaneet vai ootteko maustaneet itsetehtyjä ruokia vielä? Eikö joskus ollut, että vasta 1-v jälkeen mausteita?
 
Heippa!
Onpas tosiaan ollu hiljasta viikonloppuna.Mä oon ihan tarkotuksella ollu pois koneelta,kun tuntuu etten saa mitään aikaan jos avaan koneen...
Elppa :hug: Mun mielestä toi oli tosi hyvä et otit pienen välimatkan perheeseen.Ei siitä tarvii huonoa omaatuntoa tuntea.Tekis ihan hyvää itellekin.Mikähän siinä onkin että äideillä on huono omatunto jos äiti päättää olla hetken itekseen.Yhtä lailla se isäkin on vanhempi...Tää oli tällasta yleistä mietintää,kun itekin tuppaan tuntea huonoa omaatuntoa jos jätän lapset pitemmäks aikaa isälle "hoitoon".
 
Täältä löytyy kans levoton lapsi öisin,välillä. Ei joka yö,mutta melkein joka toinen. Kitisee ja känisee unissaan ja liikkuu tosi paljon unissaan. Saa aina aamuisin etsii pinnasängystään :LOL: Mun mielestä kuuluu tuohon ikään, kun oppii kaikkee uutta koko ajan niin vaikuttaa välillä tuohon unen laatuun. Jostain oon lukenu tai kuullu,että lapsoset käsittelee oppimiaan asioitaan unessa. Tiedä siitä sitten.

 
Päiviä!!

Ruokalakon on Max aloittanut, Syö PALJON vähemmän kuin ennen ja ruoka hetket kestää ikuisuuden enne meni max 5min kun ruokalautanen on tyhjä, nykyään voi mennä jopa ½tuntia siihen.

Yöt meillä nukutaan edelleen hyvin, tosin pyörii enemmän kuin ennen ja yleensä löytyy toisestä päästä sänkyä aamulla :LOL:

Kuinka monta tuntia teidän kullankerät valvoa
ennen kun käyvät nukkumaan? Esim-:jos herää vaikka 8 aamulla niin mihin aikaa ekat päikyt JNE....
 
Ruokalakkoa ei vielä ole,tosin tänhetkinen räkätauti pikkasen hankaloittaa syömistä.

Valvomisesta Tyttö on hereillä 7.30-10, 13-15.30, 16.30-19.30.Puolen tunnin heittoja voi olla ja jos on jotain menoa,niin sit ajat heittelee miten sattuu...
 
Toivottavasti naapurit ei käsitä väärin meiltä kantautuvaa ääntä :ashamed:
Likka oppinu hienosti erilaisia ääniä ja jos kuulee pelkän äänen voi mielikuvitus laukata ihan väärille poluille :xmas: :ashamed:

Tänään maistettiin ekan kerran kalaa ja hyi hitto mille se haisi ja nyt toi koko muksukin haisee ihan kissalle :x mutta hyvin näytti kelpaavan =)

Valvomisesta: Meillä herätään yleensä 9.30, ekat päikyt 11.30-12, tokat 14-15.30, vikat 18-18.30, yöunille 22-23 välillä. Ja noikin vaihtelee aina jos on jotain menoo päivällä...

Ruokalakkoa ei oo vielä ollu.

Just rupesin miettiin, että on se jännä nähä teijät siellä tapaamisessa kun lapset varmasti tunnistaa heti kun näkee, mutta muuten onkin ihan outoo sakkia :D

Mun täytyy varmaan mennä eläinkaupasta ostaan seuraavat lelut, kun noi koiran lelut tuntuu olevan mielenkiintosempia ja luut niin maukkaita :LOL:
 
Juuh..se on ilta ja tää äippä alkaa pohtii tulevaa yötä...et mitä tekis eritavalla ku enne.

Meil jos herätää klo 6.00-7.00 nii sit seuraavat unet noin klo 10.30 ja jos unet on noin 3h nii sen jälkee seuraavat unet onkin klo 18.30-19.00 alkavat yöunet...elikkä voi valvoo klo 13.30-18.30-19.00 tai jos ekat unet nukutaa aikasemmi tai lyhemmät nii sit nukutaa viel yhet pväunet noin klo 14.00-15.00 ja sit yöunille noin klo 19.30.

Meil syö Viljami ylettömän huonost,mut viel o yks hammas lähellä puhkeemista :D ...ja yöunet työ jo tiiättekii B)
 
Lempilelugallub Elikkäs mikä on keräsenne lempilelu tällä hetkellä?
Meillä on ehdottomasti soittolelu, semmonen kirahvi jonka päästä vedetään niin alkaa soittaan tuutulaulua. Siitä saadaan parhaimmat naurut ja sitä pimputusta jaksetaan kuunnella sata kertaa putkeen :D Se on oiva keino kiukun taltuttamiseen :saint:
 
lempilelu meil lempilelu taitaa olla joku äidin tai isän sukka tai vaihtoehtosesti kaikki mahdolliset johdot -_-

oiskoha muuten kellään mitää havaintoa mistä ihmeestä johtuu toi mein likan yökkimen heti ku koittaa tuttipulloa tuua ees huulille? siis yökkii niiku meinais oksentaa. Eikä siis oo mistää röyhtäyttämisestäkää kiinni ku alottaa ton heti ku ekaa kertaa näkeeki pullon. Monta päivää jo putkee tullu sit oksu/puglaki ton takia -_- Anorektikkoko siitä tulee? Kiinteet kyl menee iha entiseen malliin, en yhtää ymmärrä miks reagoi noin maitoon.. tai oikeestaan maitopulloon :x
 
Menhit En osaa sanoo kyl tuoho maitopullo ongelmaan mittää,mut jos tarjoisit maitoo vaik mukista =)

Nyt mie kuiskaan Mei yö meni pikkase paremmin =) Viljami nukku pitempiä päätkiä ja nukhti pelkällä tutin annolla...mut en kehunu tääl sitä enkä missää muuallakaa jotta voi nukkuu myös ens yönki :LOL:
 
Menhit Meillä oli tuossa joku aika sitten parin viikon pätkä milloin ei pullo kelvannut ollenkaan, nokkamukista juotiin maito+vesi. Nyt kelpaa taas pullo mutta pääasiassa käytetään mukia.. Pullolakkoon selvisi sitten syy..HAMPAAT!!!

ursulainen :flower: Hyvin menneestä yöstä =)
 

Yhteistyössä