**KESÄKUUN 08 KULLANKERÄT** Helmikuussa

Elpalle myötätunto :hug:

Viljamin yö unet oli taas sellaset et illal käi jälkee 19 unille. heräs keraan enne klo 23.00 ja sit klo 24.00 annoin maitoa jonka jälkeen klo 04.00 saakka heräs tunnin välein ja kaipas äitin rauhottelemaan ja sit klo 04.-05.30 otti pienii torkkuja kunnes sanoin miehelle et herätkää jotta saan hetken nukkua.
En kyl ymmärrä kui hitois saan noi unet edes joteki raiteille :/ Mitä teen väärin???
 
Kiellety ja Rypäle poistettu tapaamis kohdasta, mutta en viel peru huone varausta jospa jollekki sopiski tulla paikalle....tai jos joku päättääki haluta nukkua yksin...
Harmi että ette pääse tuleen, mut ens kerralla sit ;)

Oliko teistä joku joille special sämpylä, kun en nyt muista kuka halus ilman tomaattia ja kenelle laktoositon etc...?

Ursu, voi että ku voisin neuvoa... :hug:
 
Ursu: :hug: En myöskään osaa neuvoa, muuta kuin kärsivällisyyttä, mutta se on aika laiha lohtu.

Vaatteet: Meillä käytössä 74-80cm.

Hoitopaikka:Laitoin hakemuksen jo kuukausi sitten vetämään,vaikka tarve on vasta syksyllä. Haen samaan päiväkotiin kuin missä esikkokin on. Päiväkodin johtaja sanoi jo,että todennäköisesti tulee pääsemään esikon kanssa samaan.

Päivänjatkoja vaan kaikille!
 
Heippa!
Onnittelut 8kk iän saavuttaneille ainakin teitä oli Rasmus,Nooa,Justiina,Leevi :flower:

Elppa :hug: Ilmeisesti teillä on sama tauti kun meilläkin.Neiti on tosi räkänen ja kiukkunen ja yöt menee huutaessa,mutta korvat on puhtaat ja kaikki muukin ok.
Ursu :hug: Eikös Viljamillakin ollut kuumetta?Meinaan vaan kun tota räkätautia on liikkeellä,niin meilläkin on tosiaan ollut yöt ihan hirveitä nyt viikon verran,vaikka välissä leona nukkukin jo vähän paremmin.

 
Päivää!
Kirjotin jo (muka?!) kerran, mut eipä näkyny... Unohinkohan lähettää? :headwall:
Ursulle tsemppi :hug: En keksi apua, mutta sympatiaa lähetän.
Elpalle samoin.
Käpyselle mulla on ihan perusruokavalio, ei rajotteita (niin paitsi sienet ei mun vatsalle sopi, mut tuskin sämpylöissä niitä onkaan)

Omaa napaa. Yö oli ihan yhtä tuskaa! Siis mun yö, silmäluomet paino ainakin tonnin. Ei millään meinannu jaksaa... Kotona oli menny vissiin paremmin. Ilmeisesti mun pieni on sit sopeutunu ajatukseen, että äiti on hylänny :'( No, tää "uraputki" oli nyt tähän lähtöön tässä, nyt saa taas keskittyä olennaiseen :D .
 
täälläpä ollu hiljanen vkloppu...hm...noh se tietää vaan sitä että kaikki mammat nauttii olostaan perheen kera B)

Sellasta pikku infoa, että mun menkat alko :D ...eipä sen kummempaa, tänään meen serkkua moikkaan, sillä alkas mammaloma, hänellä enään 2kk h-hetkeen...iiiih...jännäää :xmas:
 
Aamuja =)
Oon koittanu olla yleishyödylline ja siivota vaik on ollu vkonloppu ku mies tehny polttopuita ja korjannu autoaa.
Mei yö oli...ei siit sen enempää :D Kerronkii vast jos jotai muutosta ;)

Kuinkas mont vkkoa siihe Tampereen reissuun onkaan?!
Ei oo enää kukaa hillittömäst reissuu hehkuttanu...vissii alus oltii lentoolähös nii enää ei tarvii :LOL:

Olin reipas eile ku saunan jälkee kaveri kyseli lenkille nii miehä lähin...tunti 15min käveltii reippahasti.
Tänää sit r.v.p. jumppa B)

Vimpain=Viljami on kattellu täs töllöst unelmatarhaa...ai ku se on hänest ihana ohjelma :D
 
Huoment!
Aattelin muuten ihan samaa, ku ursu et mihin on Tampere-kuume kadonnut???? No, ehkä se sieltä vielä nostaa päätään... 3 viikkoo h-hetkeen.

Muistaessani 8kk onnittelut handen Artulle ja Tiktun Lellelle! :flower: :flower:

Ja sit vähän valivaliosastoa... Meil on yhtä kiukuttelua ja kitinää, ihan niin ku protestois jostain. Pitäähän se tietysti välillä ollakin, ettei liian helpoksi käy... :kieh:

Ammu ja Mimu 8kk 1vk
 
Kiitos 8kk onnitteluista :) Iha hassua että poika on niin "vanha", aika menny iha liian nopsaa...hurja aatella että ei oo enää äippälomaakaan jälellä ku pari viikkoa :/

Nii ja tuo meiän Tampereen reissu jää tältä kertaa väliin, täällä hiihtoloma just tuollon ja mulla koko lapsilauma...mies ei pääse matkaan mukaan eikä mun porukatkaan oo kotosalla tuollon eli ei tuolle muulle laumalle oo kaitsijaa. ei viitsi niitä keskenään jättää ja oikeestaan tee ees mieli itsekseen lähteä koko lauman kanssa vieraisiin pieniin nurkkiin olemaan. Tarvii katsoa sitten toisella kerralla...
 
Tere kaikille :wave:

Ensiks kiitos onnitteluista!

Täällä saatiin viikonlopun aikana ekat pisit pottaan *tuuletusta*

Täältäkin näillä näkymin joutuu perumaan tapaamisen :kieh: :headwall:
Perkeleen lomautukset iskee viikolle 9!!! Noh, oletin että ukko vahtii pojan silloin kun tulen tapaamiseen MUTTA(!!!!!!!) appiukko onkin keksinyt että meillä rakennetaan se viikko aamusta iltaan kun kerran ovat samaan aikaan lomautettuna |O
Laskekaa siis tälle mammalle kahvit toiselle kertaa!! Sydäri :attn:
:ashamed: :( :'(

Täältä kaikki tällä erää :wave: Sateista (vesi) päivän jatkoa kaikille :snotty:
 
Päivää.

Tulin nyt ihan vaan nopeesti päivittää tilannetta. En tiedä onko tuolla pojalla nyt se hiton enterorokko vai joku muu tauti. Kahtena yönä kuume noussu nyt 39,6 asteeseen, ääni käheä, limainen yskä ja nenästä valuu oikein norona sellasta kamalaan keltaista räkää. Tänään on aika lääkärille 14.30 (juu tiedetään, saan varmaan maksaa itseni kipeeksi kun yksityiselle vien), mulla ei vaan kertakaikkiaan oo voimia lähtee jonottaa minnekään lastenklinikan päivystykseen koko päiväksi sairaan lapsen kanssa ja ite kun en oo nukkunu kolmeen yöhön kuin muutaman tunnin. Rasmuksen vatsa on kans jotenkin kipeä. Sitä tuntuu pierettävän kovasti ja vatsa muutenkin sekasin. Ukko päivystää ja siitä ei taaskaan ole juuri apua tuon pojan kanssa. Mua väsyttää ja särkee joka paikkaan.. ei vaan todellakaan jaksa.
Niin ja mulla alko menkat pari päivää liian aikasin, joten mulla on vissiin sydärin tai tiivarinki menkat täällä! :kieh:
Palailen kertomaan lääkärikuulumiset jahka siellä on käyty.
Niin ja myötätunto :hug: kaikille tarvitseville!

Rebel ja Rasmus 8kk+2pvää

P.S. Harmi, ettei Mamitzukaan pääse meijän tapaamiseen. :(
 
Muuten... Liityn kans menkkametsästäjiin... Eipä sillä, että ikävä olis, mut olis niiden pitäny jo tulla. Raskaus ei liene mahdollinen, mut voisko olla, et vielä on kierrot sekasin, kun kumminki imetän jne...?! Niin, ketkä haluskaan kummiksi, kun 0,2% tilastollinen todennäkösyys syntyy??? :attn: :whistle:
 
Ammu Kummi ilmottautuu :D

Höh...moni joutunu perumaan Treen matkan...Käpyne siun visii kuiteki huoneit perutettava ettei mee myöhäseks se :attn:

En peru en :attn:

Viljami nukku eile ja tänää vaa yhet pväunet :eek: Iso poika!
 
Sunnuntai päivää vaan kaikille... Meil on tytöllä maha vetelänä, liekö ihan ripulia vai mitä tää nyt on... kuumetta ei onneksi ole (vielä ) , mutta ruoka ei oikein maistu.
Toinen murheenkryyni on nyt jokin aika sitten ilmestyneet ihottumaläiskät, epäilen että olisi tullut tomaatista, ja jos ei ole vaikutusta kun se jää pois niin sitten se on ihan atooppista ihottumaa, iskältä perittyä... Kunhan nyt ei kovin tulisi allergioita :/ on nääs tuo iskä allerginen asialle jos toiselle. Minä taas en millekkään ja peukalot pystyssä ja loput sormet ristissä toivon että olis mun perimä päässyt niskan päälle tässä suhteessa!
Onnittelut 8kk täyttäneille :flower: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Muuten... Liityn kans menkkametsästäjiin... Eipä sillä, että ikävä olis, mut olis niiden pitäny jo tulla. Raskaus ei liene mahdollinen, mut voisko olla, et vielä on kierrot sekasin, kun kumminki imetän jne...?! Niin, ketkä haluskaan kummiksi, kun 0,2% tilastollinen todennäkösyys syntyy??? :attn: :whistle:
mitkä kp:t on menos, mulla oli kp43 viime kierto...
 

Yhteistyössä