Kesäkuun kullankerät 2008 KESÄKUUSSA

Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:
V*ttu mä vihaan mun miestä |O vihaan vihaan vihaan |O
Ei tästä tuu taas yhtään mitään :'(
Kun ei enempää kommenttia tullut, niin et varmaan haluu "avautuu", mut jos kumminkin muutat mieles,niin muista, että "kullinkerien kuuma linja" on aina auki, me kuunnellaan kyllä.
:hug: :hug: :hug:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:
V*ttu mä vihaan mun miestä |O vihaan vihaan vihaan |O
Ei tästä tuu taas yhtään mitään :'(
Kun ei enempää kommenttia tullut, niin et varmaan haluu "avautuu", mut jos kumminkin muutat mieles,niin muista, että "kullinkerien kuuma linja" on aina auki, me kuunnellaan kyllä.
:hug: :hug: :hug:
joo ei oo paljon avautumista, sitä kun ei oo perhe ykkönen niin ei oo :/ raskas työ vaatii raskaat huvit :kieh: ja edelleen kyseessä on kuningas alkoholi :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:
V*ttu mä vihaan mun miestä |O vihaan vihaan vihaan |O
Ei tästä tuu taas yhtään mitään :'(
Kun ei enempää kommenttia tullut, niin et varmaan haluu "avautuu", mut jos kumminkin muutat mieles,niin muista, että "kullinkerien kuuma linja" on aina auki, me kuunnellaan kyllä.
:hug: :hug: :hug:
joo ei oo paljon avautumista, sitä kun ei oo perhe ykkönen niin ei oo :/ raskas työ vaatii raskaat huvit :kieh: ja edelleen kyseessä on kuningas alkoholi :/
Saako kysyä, että koskeeko ongelma vaan viikonloppuja? Ei oo pakko vastata, jos et halua. :hug:
 
Mei isi kotiutu...ei valittanu oloosa yhtää ja mie painuin samoin tei pväunille ja jätin Viljamin kiukkuu isille :D

Nyt tekis miel kahvii,mut ei oo kahviseuraa ku ei se tuolle miehenkuvatukselle oikee tänää maistu...ehkä mie kuiteki osaan kahvin yksinkin juua :whistle:

 
Miss Piggy:
joo ei oo paljon avautumista, sitä kun ei oo perhe ykkönen niin ei oo :/ raskas työ vaatii raskaat huvit :kieh: ja edelleen kyseessä on kuningas alkoholi :/
Tuota... Edelleenkin :hug: (vaik tiiän et se voi tuntuu ärsyttävältä, kun eipä se halailu asiaa auta) Jostain rivien välistä oon vetänyt sellasen johtopäätöksen, että teillä ollut sanomista jo ennen Elsan syntymää? Kävittekö ennen sun raskautta/raskausaikana periaatekeskusteluja siitä, miten elämä muuttuu, kun teitä onkin kolme kahden sijasta? Ettei menemiset/omat jutut onnistu ihan entiseen malliin? Helppohan se on sivusta tietty huudella...

Ursu ku olisin vähän lähempänä, niin olisin jo siellä :p
 
Tiivari joo pelkistä viikonlopuista kyse
Ammu joo ongelma on ollu (siis miehen mielestä ei oo mitään ongelmaa) jo monta vuotta. Miljoonia kertoja ollaan keskusteltu ja tapeltu ja niin monta kertaa mies on luvannu muuttaa tapojaan, mutta eipä ne lupaukset kovin pitkään kestä. En oo vielä päättäny koska pakkaan kamani vai mitä tapahtuu. Mutta se siitä. :xmas:
 
MP Tosi kurja tilanne teillä :hug: Itsekin olen joskus ollut samantyyppisessä tilanteessa - ilman lasta tosin. Ja silloin tietysti ratkaisutkin on osaltaan helpompia. Usein se vaan on niin, että muutos pitää lähteä miehestä itsestään. Oliko se MP niin, että teillä oli muutenkin lapsenhoito aikalailla sun vastuulla?
 
Jaahas, meidän neidille on alkanut tulla ensimmäiset kiukkukohtaukset, kun asiat ei mene mielensä mukaisesti. Uhmaa innolla odotellessa :whistle: Mites paljon muut kullankerät osoittaa omaa tahtoaan? Ja kuinka moni heltyy antamaan periksi pienelle kiukuttelijalle? Mä koitan pysyä tiukkana. :headwall:
 
Kyllä täytyy sanoa, että meidän neidissä on omaa tahtoa ku pienessä pitäjässä... Ilmoittaa hyvin selvästi, mitä haluaa tai varsinkin, jos ei halua... Välillä hellyn, välillä en -riippuu asiasta, väsymystasosta jne jne...

Mouse


Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Jaahas, meidän neidille on alkanut tulla ensimmäiset kiukkukohtaukset, kun asiat ei mene mielensä mukaisesti. Uhmaa innolla odotellessa :whistle: Mites paljon muut kullankerät osoittaa omaa tahtoaan? Ja kuinka moni heltyy antamaan periksi pienelle kiukuttelijalle? Mä koitan pysyä tiukkana. :headwall:
 
Huomenta!!

Onnea kaikkille 1v täyttäneille :flower:

Mä täällä edelleen angiinan kourissa kärvistelen :kieh: kuumetta ei enää ole mutta kurkku edelleen pirun kipee ja turvoksissa.

Maxilla on ja oma tahtoa enemmän kun..en edes tiedä=) Mutta kyllä kuulee naapuritkin jos jätkä ei saa jotain periksi mitä haluaa. Periksi en anna (paitsi joskus ) nyt varsinkin kun olen ollut kipeä niin ei ihan kaikkea kiukuttelua ole jaksan kuunella.Mutta pyritään siihen että oppii ettei kiukuttelulla saa mitään periksi.

Ensi viikonloppuna olisi sitten meidän vuoro juhlia :heart: Toivoen että tää mun tauti ei tartu muihin!! Neuvola olisi juhannuksen jälkeen, mielenkiinnolla odotan uusia mittoja..Taitaa pituus paukkua jo yli 80cm. Nyt käytössä jo 86cm vaatteet :whistle:

Nyt pyykin pesuun :wave:
 
Omaa tahtoa löytyy jäbältä oikein kunnolla...en anna periks,mut nää mei 2 keskimmäist kyl on heti auttamassa ja lohduttamassa ku toi vähääki osoittaa mieltään.
Paulille (8v) sanoin yks pvä ku Viljami siin vieres kiukkus et leiki vaa omias äläkkä huomioi ni siin poika sit selkä Viljamii päi koitti leikkii kyyneleet vaa virtas ku hänt niiiin säälitti Viljamin itku :heart:
 
:flower: Moikka taas pitkästä aikaa ja onnittelut kaikille 1 vuotiaille kullankerille :wave:
Tulemma hyvää vauhtia perässä. Kevään sairasteluputki on viimein ohitettu. Meinas vähä järki lähtee jatkuvan sairastelun takia.

Kyllä oma tahto näkyy neitillä selvästi. Tietää millon ei enää kannata yrittää tukkia puuroa suuhun, tai jos komentaa vaikka ettei mennä sinne uunille päin, niin alkaa vikinä B)

Tulis jo se lämmin kesä. Eilen satoi Oulussa rakeita |O
 
Nooa kiittää onnitteluista ja onnittelee myöhässä pari päivää vanhempia Leeviä ja BB-pojua sekä päivän sankaria Lelleä. :D

Meillä pikku ahmatti ei meinannut malttaa pysyä kakusta erossa kun sisko siitä päiväkaupalla höpötti.. ja se maistui.. meillä ei muuten lusikkaa vielä käytetä.. ;)


Täällä on myös huomannut ihan selvästi muutoksen käytöksessä tässä parin viikon ajan.. minua huvittaa niin paljon kun toinen oikein vaatii tiukka ilme kasvoilla että Nooaa alkaa itseäänkin aina naurattamaan. :)
Toistaiseksi uskoo paremmin kuin siskonsa aikoinaan tässä iässä, jos komentaa jostain alas / irti siskon hiuksista yms. uskoo yllättävän helpolla.. niin, toistaiseksi.. :whistle:

Nyt on tullut enemmän myös äänen käyttöä.. palloa kuljetetaan äänen saattelemanana ja vieraillekin on alettu juttelemaaan.

Meillä ei paljoa osoiteta sormella vaan sanoo sanoja perässä, esim. vaippa, pallo.. taputtelut jäi muutamaan kertaan tuossa kuukausi sitten, ei tainnut siskollakaan olla mitään riemun aihetta kun ei muistaakseni hänkään ollut innokas taputtelija. =)

Nyt alkoi myös viikko, pari sitten tämä tavaroiden tiputtelu.. :headwall:
Toivottavasti ei huvita yhtä kauaa kuin esikoista, jos muistan oikein tämä vaihe kesti aivan liian kauan. :D

Meidän 1-vee mitat oli 79,4cm ja paino 11290g.. ei mennyt 80cm rikki vaikka 86cm yläosat käytössä, tosin meidän persjalka käyttää 80cm alaosia.. :D

 
Myöhästyneet onnittelut Rasmukselle ja Nooalle!
Ja päivänsankari Lellelle! :flower: :flower:

Mitenköhän Rebelin ja Rasmuksen siellä unikoulussa kävi?Eikös heillä pitänyt olla se vähän aikaa sitten...Vai heittääkö taas muisti :ashamed:

Mä sain just ulos pyykit kuivumaan,joten eiköhän kohta sada vettä.Niin mun tuuria :/

Isot :hug: kaikille sitä tarvitseville.Ainakin Wiivi ja Miss piggy
 
Emma aina nukkunu vain yhdet päikkärit klo11.30-14...ja herää aamulla joskus klo7 aikaan.
Yöunille menee klo19.30.

Noh, nyt on jo toinen päivä ku nukkunu kahdet päikkärit ja heränny JO klo6 aamulla...ekat päikkärit klo9.30-11.30 ja toisen on siinä klo16 aikoihin...ehkä jonku 45min-1h...
Ja yöunille meno onki sit hankalaa...

Mitä tämä on??? miksi??...Tekeekö hampaita vai?...Emma on muuten hyvällä tuulella, mutta huomaan että tuo aikataulun vaihteleu myös rasittaa sitä...
 
Käpyselle oon vissiin sanonut ennenkin, että lapsen rytmit elää ja vaihtelee joskus ihan ilman syytäkin, kun ihminen ei ole mikään kone. Voi olla jotain ohi menevääkin tai sit pysyvämpää. Se onkin yks tän vanhemmuuden haasteita, että mitään ei voi valmiiksi suunnitella, vaan aina on oltava valmis muuttamaan käsikirjotusta "lennossa". Tänään näin, huomenna ehkä jotenkin toisin... Aika näyttää.
 

Yhteistyössä