Kesäkuun kullankerät 2008 KESÄKUUSSA

Joko se ursu hyppäs junaan? :whistle:

Meillä neiti osaa taputtaa,sen taidon oppi jo muutama kuukaus sitten.Osottaa ei vielä osaa.Tai en oo ainakaan huomannut... :ashamed:
Tänään kävin ostamassa taas kasan hellemekkoja Leonalle ja jopa yhden itellekin :D
Nyt vaan tarttis ne helteet B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bamse:
Joko se ursu hyppäs junaan? :whistle:
Eipä hypänny vaik niiiin mieli ois tehny :D ...mut jos noi muksut ois keskenää jättäny niii se ois ollu vissii joteki vääri :whistle:
Enhän mie voi mistää lapsenvahtii saada,sehä ois iha maailman ihme jos saisin :eek:

Viljami ois päässy miun äipälle 9-13pvä nii eipä ny si mee ku mies sano ettei oo varaa viedä :kieh:
Enhä mie nyt vois lomaa tarvita :attn:
 
Tervehdys!
1v neuvolassa käyty.
"Kasvaa hienosti. Siirtynyt pikku hiljaa muun perheen ruokavalioon. Tilan omaa maitoa juo. Saa myös rintamaitoa edelleen. D-vitamiinitipat käytössä 5 tippaa/pv. Kehittyy hyvin. Kävelee. Ymmärtää puhetta. Sanoja ei vielä tuota. Hymytyttö. Hb 103. Pentavac III. Hymytyttö."

Mitat 10kg (tasan) ja 75cm.

Ja ..... :heart:
http://www.aijaa.com/v.php?i=4313358.jpg :whistle:
 
Ainiin... Onko kellekään tarjottu mahdollisuutta osallistua tämmöseen FinlP-rokotetutkimukseen? :attn: :attn:

Tää on siis tutkimus, jossa rokotetaan osa osallistujista pneumokokkia vastaan ja osa saa hepatiittirokotteen. Pitäs päättää, että lähdetäänkö mukaan vai ei...
niin ja tällä kokeillaan siis rokotetta torjumaan korvatulehduksia...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Tervehdys!
1v neuvolassa käyty.
"Kasvaa hienosti. Siirtynyt pikku hiljaa muun perheen ruokavalioon. Tilan omaa maitoa juo. Saa myös rintamaitoa edelleen. D-vitamiinitipat käytössä 5 tippaa/pv. Kehittyy hyvin. Kävelee. Ymmärtää puhetta. Sanoja ei vielä tuota. Hymytyttö. Hb 103. Pentavac III. Hymytyttö."

Mitat 10kg (tasan) ja 75cm.

Ja ..... :heart:
http://www.aijaa.com/v.php?i=4313358.jpg :whistle:
Ihana SEEPRA! :D Mut Milla on tietty vielä suloisempi :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Ainiin... Onko kellekään tarjottu mahdollisuutta osallistua tämmöseen FinlP-rokotetutkimukseen? :attn: :attn:

Tää on siis tutkimus, jossa rokotetaan osa osallistujista pneumokokkia vastaan ja osa saa hepatiittirokotteen. Pitäs päättää, että lähdetäänkö mukaan vai ei...
niin ja tällä kokeillaan siis rokotetta torjumaan korvatulehduksia...
Juu, meille tuli kutsu tähänkin. Tehtiin periaatepäätös, että ei osallistuta noihin, kun niistä sivuvaikutuksista ei kuitenkaan sitten tiedä...
 
Kiitos synttärionnitteluista. Ihan tippa pääs linssiin, kun tuo 1 vuotta tuli täyteen. Nyt meillä ahkerasti harjoitellaan kävelyä ja itse syömistä :heart: Minun niin pieni poika :heart:

Onnea myös muille 1-vuotiaille.

Ihana Milla! Tosi suloinen!

Tuntuu, että olen ainoa imettäjä (nyt minusta sitten tuli taaperoimettäjä :LOL: , mitäköhän se anoppi...), mutta onneksi löytyy vielä muitakin. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Babyblue08:
Kiitos synttärionnitteluista. Ihan tippa pääs linssiin, kun tuo 1 vuotta tuli täyteen. Nyt meillä ahkerasti harjoitellaan kävelyä ja itse syömistä :heart: Minun niin pieni poika :heart:
Tosi haikeata on kyllä huomata, että se vauva-aika meni jo |O Olisinko mä voinut viettää enemmän aikaa vauvan kanssa, tehdä jotakin enemmän ja paremmin...mihin se aika oikein meni?! :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Ainiin... Onko kellekään tarjottu mahdollisuutta osallistua tämmöseen FinlP-rokotetutkimukseen? :attn: :attn:

Tää on siis tutkimus, jossa rokotetaan osa osallistujista pneumokokkia vastaan ja osa saa hepatiittirokotteen. Pitäs päättää, että lähdetäänkö mukaan vai ei...
niin ja tällä kokeillaan siis rokotetta torjumaan korvatulehduksia...
Juu, meille tuli kutsu tähänkin. Tehtiin periaatepäätös, että ei osallistuta noihin, kun niistä sivuvaikutuksista ei kuitenkaan sitten tiedä...
Myöhä ollaa jo siin yhes rokotetutkimuksessa ja joo,tais tulla joku toinen kutsu nyt iha lähiaikoina...en vaa kerinny perehtyy ku oli kaikkee muuta.
Nyt 15pvä käynti rokotustutkimukses ni ehkä valaiseevat miuta lisää tuost uudest...ehkäpä osallistutaa siihenkin,saa nähä.
 
Täällä on taputettu pari kuukautta ja etusormi ollut pystyssä kuukauden päivät. Siis IHAN koko ajan saa äiti selittää neidille ja vaalivalle etusormelle, että "se on kello, se on matto, se on takka, se on pallo, se on mikro..." Ja hyvin on kyllä oppinukin ne. Osaa osoittaa noin 10 paikkaa/tavaraa, kun kysyn missä on.

Mouse
 
Taidetaan kumminkin kallistua siihen, että ei osallistuta tutkimukseen, kun se on kuitenkin vasta kokeiluasteella tuo... Ja kun tuntuu aina olevan itkua ja parkua näiden normirokotustenkin kanssa, niin ei raaskis toista kiusata ylimääräsillä pistoksilla :'(

Itkuinen on taas ollut. 5ml Panadol-mikstuuraa meni jo. Taidan antaa toisen satsin nukkumaan mennessä, että saa nukutuksi.

Meilläkin osataan taputtaa ja harrastetaan tuota osottelua etusormella.

Babyblue08:
Tuntuu, että olen ainoa imettäjä (nyt minusta sitten tuli taaperoimettäjä :LOL: , mitäköhän se anoppi...), mutta onneksi löytyy vielä muitakin. =)
Juu, ole huoleti. Täällä tissitellään vielä tarkemmin määrittelemättömään ajankohtaan saakka :whistle:

Tiivari:
Ihana SEEPRA! :D Mut Milla on tietty vielä suloisempi :heart: :heart:
No totta kai! Onhan se the Seepra :heart:
Ja ilman muuta! Onhan hän meidän tytär :heart:
(Kiitos kehuista, ihania ne on molemmat, tiedetään)

 
Mä oon niin lopen kyllästyny tähän raskauteen
Väsymys on jotain aivan kamalaa mutta kun ei vaan pysty nukkumaan ni ei. Jos ei satu tai kolota, närästä tai pissata ni sit muuten vaan pyörii sängyssä, mutta uni ei tuu vaikka meinaa nukahtaa pystyyn.

ja tätä pitäis viel kestää päälle kuukaus ainaki. Mun voimat rupee olee totaalisen loppu.

Päivällä sit oon ku perseeseen ammuttu karhu ja saan kilareita melkee joka asiasta.

Esikoinen varsinki saa tutaa heti jos vähänki uhmailee, ei oo kivaa.

Ei vaan kestä eikä jaksa enää.. :'( :(
 
Nooa ja Rasmus Hirmuisen kivaa 1v.synttäriä ja paljon onnea :flower:

Wiiville jaksuja :hug:

Mius tullu nyt nii kyyninen et jos joku jotai valittaa tai vaik ittekkii valitan ni heti perää vaa sanon et ELÄMÄ ON :ashamed:
Muutenkin alan olla varmaa aika ällöö seuraa....kiukkunen ja piikikäs myös vittumainen :/
Tänää kotiutuu ukko...nähtäväks jää millane vkonlopun loppu meille tulee :whistle:
 

Yhteistyössä