:wave: Kai se on jotenkin "cool" kun osaa pitää sormet erillään.. Mun mies sanoo sitä marsilaisten kutsuksiAlkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Tekeekö kenenkään muun kullikerä niin?
Eipä hypänny vaik niiiin mieli ois tehny ...mut jos noi muksut ois keskenää jättäny niii se ois ollu vissii joteki vääriAlkuperäinen kirjoittaja Bamse:Joko se ursu hyppäs junaan?
Siis aivan :heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Ja ..... :heart:
http://www.aijaa.com/v.php?i=4313358.jpg
Lähetänkö sille äijälles kerän rautalankaa, että saat sen tajuumaan... :headwall:Enhä mie nyt vois lomaa tarvita :attn:
Ihana SEEPRA! Mut Milla on tietty vielä suloisempi :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Tervehdys!
1v neuvolassa käyty.
"Kasvaa hienosti. Siirtynyt pikku hiljaa muun perheen ruokavalioon. Tilan omaa maitoa juo. Saa myös rintamaitoa edelleen. D-vitamiinitipat käytössä 5 tippaa/pv. Kehittyy hyvin. Kävelee. Ymmärtää puhetta. Sanoja ei vielä tuota. Hymytyttö. Hb 103. Pentavac III. Hymytyttö."
Mitat 10kg (tasan) ja 75cm.
Ja ..... :heart:
http://www.aijaa.com/v.php?i=4313358.jpg
Juu, meille tuli kutsu tähänkin. Tehtiin periaatepäätös, että ei osallistuta noihin, kun niistä sivuvaikutuksista ei kuitenkaan sitten tiedä...Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Ainiin... Onko kellekään tarjottu mahdollisuutta osallistua tämmöseen FinlP-rokotetutkimukseen? :attn: :attn:
Tää on siis tutkimus, jossa rokotetaan osa osallistujista pneumokokkia vastaan ja osa saa hepatiittirokotteen. Pitäs päättää, että lähdetäänkö mukaan vai ei...
niin ja tällä kokeillaan siis rokotetta torjumaan korvatulehduksia...
Tosi haikeata on kyllä huomata, että se vauva-aika meni jo |O Olisinko mä voinut viettää enemmän aikaa vauvan kanssa, tehdä jotakin enemmän ja paremmin...mihin se aika oikein meni?! :'(Alkuperäinen kirjoittaja Babyblue08:Kiitos synttärionnitteluista. Ihan tippa pääs linssiin, kun tuo 1 vuotta tuli täyteen. Nyt meillä ahkerasti harjoitellaan kävelyä ja itse syömistä :heart: Minun niin pieni poika :heart:
En usko et tajuis sittekää...ois hyvillää vaa et sai rautalankaa johku hommiin mitä töis :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:ursulainen:
Lähetänkö sille äijälles kerän rautalankaa, että saat sen tajuumaan... :headwall:Enhä mie nyt vois lomaa tarvita :attn:
ja sulle :hug:
Myöhä ollaa jo siin yhes rokotetutkimuksessa ja joo,tais tulla joku toinen kutsu nyt iha lähiaikoina...en vaa kerinny perehtyy ku oli kaikkee muuta.Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:Juu, meille tuli kutsu tähänkin. Tehtiin periaatepäätös, että ei osallistuta noihin, kun niistä sivuvaikutuksista ei kuitenkaan sitten tiedä...Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Ainiin... Onko kellekään tarjottu mahdollisuutta osallistua tämmöseen FinlP-rokotetutkimukseen? :attn: :attn:
Tää on siis tutkimus, jossa rokotetaan osa osallistujista pneumokokkia vastaan ja osa saa hepatiittirokotteen. Pitäs päättää, että lähdetäänkö mukaan vai ei...
niin ja tällä kokeillaan siis rokotetta torjumaan korvatulehduksia...
Juu, ole huoleti. Täällä tissitellään vielä tarkemmin määrittelemättömään ajankohtaan saakkaTuntuu, että olen ainoa imettäjä (nyt minusta sitten tuli taaperoimettäjä , mitäköhän se anoppi...), mutta onneksi löytyy vielä muitakin. =)
No totta kai! Onhan se the Seepra :heart:Ihana SEEPRA! Mut Milla on tietty vielä suloisempi :heart: :heart:
THE Tytär :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Tiivari:
No totta kai! Onhan se the Seepra :heart:Ihana SEEPRA! Mut Milla on tietty vielä suloisempi :heart: :heart:
Ja ilman muuta! Onhan hän meidän tytär :heart:
(Kiitos kehuista, ihania ne on molemmat, tiedetään)
Nimenomaan... Viimeinen, muttei suinkaan vähäisin :heart:THE Tytär :attn:
:hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:V*ttu mä vihaan mun miestä |O vihaan vihaan vihaan |O
Ei tästä tuu taas yhtään mitään :'(
Noh? :/ Mikäs siinä ukossa ärsyttää? :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:V*ttu mä vihaan mun miestä |O vihaan vihaan vihaan |O
Ei tästä tuu taas yhtään mitään :'(