Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:Onnea 1-vuotias Leevi ja BB:n poika :heart:
Mäkin oon kai väsynyt, tai sit ihan vaan tyhmä, mutten tajuu, mikä tossa nyt oli se naurun aihe? Se, että vaunut oli yhdistelmät? Vai Briot? Vai valkoset? Jos hyö tykkää valkosesta... :snotty: (sen kaks viikkoo, kun se kestää )Puuuh.. mä oon ihan väsynyt. Tänään nauroin hysteerisesti bussipysäkin takana, kun näin vitivalkoiset Brion yhdistelmävaunut
Aivan, tää viimeisin. Mä en näkis meillä valkoisia yhdistelmiä. Just pari päivää sitten pesin yhdistelmien pehmusteet ja valjaiden pehmusteet, ovat ihan eri värisiä nyt pesusta tultuaan. Valkoiset vaunut on varmaan todella kivat pitää puhtaana / siisteinä kun lapsi vähän kasvaa vauvaiästä.Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Elppa:
Mäkin oon kai väsynyt, tai sit ihan vaan tyhmä, mutten tajuu, mikä tossa nyt oli se naurun aihe? Se, että vaunut oli yhdistelmät? Vai Briot? Vai valkoset? Jos hyö tykkää valkosesta... :snotty: (sen kaks viikkoo, kun se kestää )Puuuh.. mä oon ihan väsynyt. Tänään nauroin hysteerisesti bussipysäkin takana, kun näin vitivalkoiset Brion yhdistelmävaunut
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Uus vasikkakin tuli. Jos se on tyttö, niin annetaanko nimeksi Elppa?! (E-alkuiset nimet siis tänä vuonna)
Älä pelottele. Valkoisilla mennään No joo, meil onneks nahkaa, niin saa pyyhittyä puhtaaksi sentään... Vasta eilen muuten vaihdoin vaunukopan ratasosaan. Vieläkin olis mahtunut, mut kun ei sit hereilläollessa malta siellä makoilla. Eli aika tarkkaan sen ekan vuoden oli käytössä, niin kuin suunnittelinkin.Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:Aivan, tää viimeisin. Mä en näkis meillä valkoisia yhdistelmiä. Just pari päivää sitten pesin yhdistelmien pehmusteet ja valjaiden pehmusteet, ovat ihan eri värisiä nyt pesusta tultuaan. Valkoiset vaunut on varmaan todella kivat pitää puhtaana / siisteinä kun lapsi vähän kasvaa vauvaiästä.Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Elppa:
Kannatetaan :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Uus vasikkakin tuli. Jos se on tyttö, niin annetaanko nimeksi Elppa?! (E-alkuiset nimet siis tänä vuonna)
No voi höh, olis se ollut kiva teidän laitsoilla juoksennellaAlkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Mies risti vasikan, eli ei tullu Elppaa Mutta tuli Eemail, aika raflaava sekin, eikö?
Paranemista kaalikselle :hug: !
Onpas Alexilla jo paljon hampaita :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:Meillä tehdään hampaita Toinen oli kiukunnut koko päivän hoidossa, nyt kotona oli väskä jo 17 pintaan, mutta ei suostunut nukkumaan.. yritin syöttää = 3 tl.. Yritettiin leikkiä, mutta toinen oli ihan lohduton. Alhaalle on tullut hammas 7 ja hammas 8 puhkeaa just, hampaat 9 ja 10 on myös niin pinnassa, että jo tuntuu terävä kärki. Eli se tekis 4 alas ja 6 ylös Toivotaan että nukkuis yöllä, että jaksaa isänsä kanssa huomenna.
Ota juna/bussi Helsinkiin tänään - joku hoitamaan lapsia. Teen sulla kokkelia ja pekonia aamupalaks ja hieron hartiat.Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:No tässähä tää menee...tottumuksesta vaik hermo tuppaa olee aika lyhyt ja itekkii tarviis koht jo vapaata kotiympyröist :ashamed:
Älä hullua yllytäAlkuperäinen kirjoittaja Elppa:Ota juna/bussi Helsinkiin tänään - joku hoitamaan lapsia. Teen sulla kokkelia ja pekonia aamupalaks ja hieron hartiat.Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:No tässähä tää menee...tottumuksesta vaik hermo tuppaa olee aika lyhyt ja itekkii tarviis koht jo vapaata kotiympyröist :ashamed:
Hui kun kuulosti härskiltä
Kyl onnistuisAlkuperäinen kirjoittaja ursulainen:Älä hullua yllytäAlkuperäinen kirjoittaja Elppa:Ota juna/bussi Helsinkiin tänään - joku hoitamaan lapsia. Teen sulla kokkelia ja pekonia aamupalaks ja hieron hartiat.Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:No tässähä tää menee...tottumuksesta vaik hermo tuppaa olee aika lyhyt ja itekkii tarviis koht jo vapaata kotiympyröist :ashamed:
Hui kun kuulosti härskiltä