Kesäkuun kullankerät 2008 KESÄKUUSSA

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Käpyselle oon vissiin sanonut ennenkin, että lapsen rytmit elää ja vaihtelee joskus ihan ilman syytäkin, kun ihminen ei ole mikään kone. Voi olla jotain ohi menevääkin tai sit pysyvämpää. Se onkin yks tän vanhemmuuden haasteita, että mitään ei voi valmiiksi suunnitella, vaan aina on oltava valmis muuttamaan käsikirjotusta "lennossa". Tänään näin, huomenna ehkä jotenkin toisin... Aika näyttää.
Juu, tämä huomattu meilläkin. Just kun luulee, et on vakiorytmi hallussa, niin aina muuttuu. Meillä ainakin vaikuttaa pienetkin asiat unien määrään: edellisen päivän vilkkaus, levoton yö, ulkoilu...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Käpyselle oon vissiin sanonut ennenkin, että lapsen rytmit elää ja vaihtelee joskus ihan ilman syytäkin, kun ihminen ei ole mikään kone. Voi olla jotain ohi menevääkin tai sit pysyvämpää. Se onkin yks tän vanhemmuuden haasteita, että mitään ei voi valmiiksi suunnitella, vaan aina on oltava valmis muuttamaan käsikirjotusta "lennossa". Tänään näin, huomenna ehkä jotenkin toisin... Aika näyttää.
Juu, tämä huomattu meilläkin. Just kun luulee, et on vakiorytmi hallussa, niin aina muuttuu. Meillä ainakin vaikuttaa pienetkin asiat unien määrään: edellisen päivän vilkkaus, levoton yö, ulkoilu...
Juu ja meillä myös.Ei tarvita kun viikonloppu mökillä niin koko perheen rytmi on sekaisin...Mukaanlukien kohta 3vee esikoinen.
Aina ei tarvita edes sitä reissua,vaan kuten ammu sanoikin niin ne rytmit voi vaihtua ihan lennossa ilman syytäkin.Äitinä/vanhempana pitää vaan osata lukea omaa lastaan...Helppoa,eikö? :whistle: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Käpyselle oon vissiin sanonut ennenkin, että lapsen rytmit elää ja vaihtelee joskus ihan ilman syytäkin, kun ihminen ei ole mikään kone. Voi olla jotain ohi menevääkin tai sit pysyvämpää. Se onkin yks tän vanhemmuuden haasteita, että mitään ei voi valmiiksi suunnitella, vaan aina on oltava valmis muuttamaan käsikirjotusta "lennossa". Tänään näin, huomenna ehkä jotenkin toisin... Aika näyttää.
Komppaan aivan täysil!
Lapset ku on lapsii ei miniatyyri aikuisii jotka tekee niiku on "sovittu".
Tätä tää on...sumplimista ja uusiks suunnittelua.
Just ku joku sujuu ni tulee jotai et kaik heittää häränpyllyy.
Elämä on B)
 
Mä täällä kiroon kutsukorttien kanssa :kieh: kovat ois halut askarrella, mutta taidot ei oikein riitä kovin kummosiin :D

Mä yhdyn kans ursuun ja ammuun, että ei niitä rytmejä kannata otsa kurtussa tarkkailla, ne vaihtuu vielä moneen kertaan. Tai meillä ainakin vaihtuu joka päivä :xmas:

Ja omaa tahtoa löytyy täältäkin, välillä vähän liiankin kanssa :kieh:

Käytiin tytön kanssa vähän kellarista penkoon aarteita, löyty mun vanha vauvanukke. Voi, että se oli mieluisa :D Tässä sitä lykitään kärryssä


On tää kyllä niin haikeeta, että nyt jo meidän vauvat on vuoden ikäsiä :'( vastahan ne synty :/

Onko kellään enää mielenkiintoo uuteen tapaamiseen?
 
Ihana Elsa, ja ihana hauvavauva :heart:

Ammu Ei päässyt kaveri enää loppupeleihin mukaan tangomarkkinoilla, eli plakaatit takaisin kasaan :)

Tässä taas kuvaa meidänkin neidistä.
http://www.aijaa.com/v.php?i=4326267.jpg
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
haluan tavata teidät, ehdottomasti!

Ja Elsa on söpö. Oikein pikkumamma. Jännä, miten pienestä niil on tuo hoivaaminen... :heart:
Meillä ei vielä nuken päälle paljoa ymmärretä, mut korut on pop. Äitin sormuksen kun saa hetkeksi sormeen, niin päivä on pelastettu. Istuu ihan hiljaa, ja hymyilee. Ja oltiin mummilassa kuulevinamme, että katsoi sormusta sormessa sanoi pappalle: Pappa, halpa :LOL:
 
Mää kans mää kans! Siis tapaamaan teitä :D

Pahoittelen palstataukoa, elämä otti yliotteen :eek:

Perjantaina käytiin miehen kanssa nauttimassa makkaraperunoita ja moottorihärästä (miehellä nivuset kipeänä kun poistui kyydistä vauhdillä "hipaisten" sarvia :LOL: ) naapuriravintolan synttäripippaloissa. Miehellä oli lauantaina töitä, joten kiltisti oltiin :) Eilinen vietettiin ns. turisteina keskustasasa pallogrillauksen SM-kisoissa ja maakuntamatkamessuilla. Tänään on koluttu Kehä-kirppis ja Jumbo, vieraita käynyt illan aikana kolmeen otteeseen ja jätkä sammui hetki sitten. Aamulla olis PITKÄ matka kesän hoitopaikkaan, minne ryhmä siirtyi.. Hoitopaikka sijaitsee siis nyt suoraan lattian alla, kerrosta alempana :D (kuvitelkaa että teen kädellä YES- vedon!).

Kauhea puheripuli, toivottavasti joku sai selvää :ashamed:

Jotain kuvaa jätkästä - huono kamera:


Meillä löytyy myös sitä omaa tahtoa, yleensä hippasen liikaakin. Todella itsepäinen on myös, jos kieltää, niin ei tottelee hetkeksi, sit jaksaa 50 kertaa sohia telkkaria lelulla tai repiä pyykkejä alas kuivaustelineestä. :headwall: Nyt on näköjään muutenkin tällainen peruslevoton kausi - ei viihdy vaunuissa, ei sylissä, ei maassa; kitinää kokoajan. Mut onneks on kuitenkin suht perusiloinen nuori mies, kitinöiltään kun ehtii.

Meillä on isoina juttuina tekonauru ja tekoitku. Onko muilla?

Nyt mä meen tekemään kanamunavoikkarin - päivän lounas oli.. no, kämänen :kieh:
 
(ps. huomatkaa kokkikirja taaperökärryn painona - ei tuu näköjään käytettyy :D)

Ammulla ihana hauvavauva :heart:

Ursulle ja MP:lle halit :hug: Miehet on... miehiä. (koulutusleirien tulisi olla ilmaisia)

Tiivarin tytsä on ihana kyllä :heart: Samoin MP:n likka :heart: Ja tietty muutkin pikkuihmiset :heart:
 
Alex on sulkku (vaiks onkin melko punasilmäinen :LOL: ) :heart:

Juu, tekoitkua ja -naurua on täällä harrastettu monta kuukautta. Se on kyl huvittavaa =)

Hitsi mä oon Elppa kade, kun te puuhaatte miehen kanssa aina kaikkea hauskaa yhdessä :ashamed: Ja siis myös keittiön ulkopuolella ;)
 
Lelle kiittää onnitteluista (ja huutaa makkarissaan pää punaisena, kun ei halua mennä nukkumaan)! Juhlat meni hienosti, vaikka synttärisankari olikin vähän räkäinen. Sen vuoksi ei varmaan nukukaan.

Vuosi sitten oli vielä aikas karmea vääntö meneillään tähän kellonaikaan :eek: Klo 23.29 päivän koettelemukset sitten palkittiin ihanalla tytsyllä :heart:

Mun mies jo kutsui teidät meille kylään, kun kerroin, että tapaamista on ehdoteltu ;)
 

Yhteistyössä