Ammu - The Valionauta :Kuis aurinkoisesti muiden aamut on lähteneet käyntiin?
Eikö nuo kerro jo kaiken tarpeellisen?|O |O |O :headwall: :'(
Muuta vaan - mun iskä voi keittää sulle kahvitAlkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:Elppa:
Ammu - The Valionauta :Kuis aurinkoisesti muiden aamut on lähteneet käyntiin?
Eikö nuo kerro jo kaiken tarpeellisen?|O |O |O :headwall: :'(
Taidan muuttaa Kiinaan.... :snotty:
muuten hyvä, mutta kun mikään ei enää auta, kun mulla jää se ruokatorven läppä auki niin nousee kaikki ylös, ruoka ja vatsahapot...Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:Wiivi- 1tl ruokasoodaa lasilliseen vettä!
Tarkoitatko Gavisconia? Toivottavasti löydät jotain avuksi :hug:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:muuten hyvä, mutta kun mikään ei enää auta, kun mulla jää se ruokatorven läppä auki niin nousee kaikki ylös, ruoka ja vatsahapot...Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:Wiivi- 1tl ruokasoodaa lasilliseen vettä!
joku lääke ois kuulemma mikä tekee sellasen kalvon et estää niitä tulemasta ylös vaikka läppä ois auki. täytyy vaan koittaa nyt saada sitä hankittua...ja sit itken oikeesti jos sekään ei auta.
närästää siis 24/7 ja jos kumartuu nousee ruoat ylös..
Piti omaa tekstiä korjata että tyttö oli tuolloin 1v3kk.. 3kk ikäinenhän voi nyt vaikka silmät auki nukkua..Alkuperäinen kirjoittaja äitiäitiäiti:Lisäyksenä tuohon telkkarin tuijottamiseen että olen kyllä rajannut esikoisen TV:n katselua koska voisi katsoa aamusta iltaan.. muistan kun tytön ollessa 3kk katsoimme Itsenäisyyspäivänä suomalaisen leffan ja tyttö oli sitterissä jonne odotimme nukahtavan päikyille mutta katsoikin koko pitkän leffan ääneti..
Oli siis koko perheen elokuva.. =)
Nooalla ei ole ollut samanlaista intohimoista kiinnostusta telkkariin kuin siskollaan.
Jahas Jahas!! *virittää kiikareitaan*Alkuperäinen kirjoittaja äitiäitiäiti:[tässä Espoossa on tullut kohta 9 vuotta asuttua muttei koskaan käytyä vielä Suomenlinnassa..
Mitä.. onko teillä merinäköala..?? *vihreä kateudesta*Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:Jahas Jahas!! *virittää kiikareitaan*Alkuperäinen kirjoittaja äitiäitiäiti:[tässä Espoossa on tullut kohta 9 vuotta asuttua muttei koskaan käytyä vielä Suomenlinnassa..
Oliskin... tarkoitin vaan tätä Helsinki - Espoo välimatkaa.Alkuperäinen kirjoittaja äitiäitiäiti:Mitä.. onko teillä merinäköala..?? *vihreä kateudesta*Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:Jahas Jahas!! *virittää kiikareitaan*Alkuperäinen kirjoittaja äitiäitiäiti:[tässä Espoossa on tullut kohta 9 vuotta asuttua muttei koskaan käytyä vielä Suomenlinnassa..
Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:Oliskin... tarkoitin vaan tätä Helsinki - Espoo välimatkaa.Alkuperäinen kirjoittaja äitiäitiäiti:Mitä.. onko teillä merinäköala..?? *vihreä kateudesta*Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:Jahas Jahas!! *virittää kiikareitaan*Alkuperäinen kirjoittaja äitiäitiäiti:[tässä Espoossa on tullut kohta 9 vuotta asuttua muttei koskaan käytyä vielä Suomenlinnassa..