Kesäkuun kullankerät 2008 TOUKOKUUSSA

Iltaa kaikille! Ihania kuvia taas keräsistä :heart: ja hirmuisesti onnea Haikaraemolle uudesta tulokkaasta! :flower:
Ursulle jaksamisia...en todellakaan ihmettele, että et jaksa olla 100% läsnä kakaroille..eikä siun tarvi edes yrittää sitä! Aikaslailla vaativa urakka on viiminen vuosi sulle/teille ollu..mut nyt suunta on vain ja ainoastaan ylöspäin!!
Eetun 10 kk. mitat mainitsin ohimennen joitakin aikoja sitten täällä..en hoksannut kenellekkään niitä yv:nä laittaa, jotes otetaanpas uusiksi =): pituutta oli 77,3 cm ja paino 10,5 kg...

mukavaa ja lätkäntäyteistä ? iltaa =)
 
Mahtava että jotkut kävelee jo B) Meillä tyttö tulee "jälkijunassa", ei oo kontannu yhtään. Ryömii kyllä ja seisoo tukea vasten; tosin mä veikkaan että konttaaminen jää välistä ja siirrytään kävelyyn suoraan. Tiedä sitten :whistle:
 
Täällä tiedossa tuskainen yö :headwall:
Tutinvieroitus osa 3 :ashamed: Esikoiselta siis!
Päiväunet oli eri katkonaiset, saas nähä mitä yö tuo tullessaan... :/

Mun vanha luokkakaveri tuli kauppakeskus elossa mua aamulla vastaan ja
vilkaisi mun mahaa ja huikkas mennessään "onneksi olkoon" :headwall: :headwall:
Perkel* tota mun mahaani!!! :headwall: :'( Miten mä ikinä saan sen edes niin pieneksi että luulevat mun olevan 5kk raskaana eikä viimosillaan!!?? :headwall:

Mitähän meitin 10kk mitat oli... :/ 72,2cm 74720g kait...
Varmistan aamulla... :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alex selkeesti nauttii auringosta ja keinumisesta :heart:
Jep ;) Kyl tulee aina parku kun hiekkalaatikolta noustaan tai keinusta otetaan pois.
Mä en oo viel vienyt ees hiekkalaatikolle...oon surkee äiti :ashamed: Onks teillä niinku lapiot ja ämpärit mukana kans? Oon vaan odotellu, et toi oppis kävelemään.... :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alex selkeesti nauttii auringosta ja keinumisesta :heart:
Jep ;) Kyl tulee aina parku kun hiekkalaatikolta noustaan tai keinusta otetaan pois.
Mä en oo viel vienyt ees hiekkalaatikolle...oon surkee äiti :ashamed: Onks teillä niinku lapiot ja ämpärit mukana kans? Oon vaan odotellu, et toi oppis kävelemään.... :ashamed:
Juu, iso ämpäri, pari pienempää lapiota, jotain hiekkamuotteja ja joku muoviharava. Niitä hakkaa hiekkaan ja kun silmä välttää niin hiekkaa päätyy korviin, nenään, suuhun... Tänään oli pojalla sukkikset, collegehousut, pitkähihainen body, velour-takki hupuplla, vk-rukkaset, vk-haalari ja pipo.. Arvatkaa oliko vaipan alla hiekkaa?!? MITEN IHMEESSÄ SE SINNE PÄÄTYY!?
 
Meilkii oltu ulkon jo hiekkalelut mukana vaik ei hiekkalaatikkoo viel oo,mut leikkiivät ekaluokkalaisen kaa trampoliinin alla ku sinne mätetty hiekkaa ku oli enne uima"altaan"pohja :D
Välil si hypitää tramppiksel tai istutaa 3pyöräsen kyydissä :heart:

 
Huomenta!!

Meillä on istuttu hiekkalaatikolla siintä asti kun Max oppi istumaan talvella lapioitiin lunta ja nyt hiekkaa :D Tosin suurin osa menee siintäkin lastista suuhun vaikka kuin yrittäis että ei laittais.
Mukana ämpärit lapiot ym...Taaperokärry ollut nyt myös mukana kun tuo kävely on vielä kengillä aikas "epätasaista". Sisätiloissa onnistuu jo erittäin hyvin, konttaus on jo jäänyt aika vähälle.

Ursu: Hienoa että yö sujui onglmitta :flower:

Paljon olette kirjoitellut tässä viikon aikana kun täällä en ole käynyt..Kaikki luin mut johan kerkesin unohtaa mitä piti kommetoida :headwall: Tätä tää alkava dementia teettää :LOL:

joko teidän kullankerät osaa kiukutella? Meillä on nyt opittu että jos ei saa mitä haluaa ni heittäydytään lattialle mahalleen ja poletaan jalkaa lattiaan :kieh: :LOL: . Tiedän että tää vaihee tulee mut en nyt ajatellut että JO tässä vaiheessa!!! Raivostuttavaa mutta toisaalta söpön näköistä!!

lisään myöhemmin pari kuvaa meidän ekasta keinumisreissusta kunhan saan kuvat koneelle laitettua :)

Nyt laittamaan koululaiset matkaan :wave:
 
Ursu ihanaa et yö meni ok =)

Tänään mennään Emman ja kaverin kanssa avoimeen klo9, kun sielä on meidän ihana kätilö kertomassa Äitiydestä, ja siel sit saa askarella Äitienpäivä kortteja etc...
Ja sit klo14.30 on Emman neukka...

Emma on kanss keinunu ja käyny yhden kerran hiekkalaatikossa...hiekkalaatikossa viihtyi juu, mutta ei ihan käsittäny mitä siel tehdään... :D vaik siel oli vaikka mitä leluja..

Emma ei vielä kävele, sohvan reunaa kyllä vetelee tuhatta ja sataa edes takas, ja eilen Emma treenaili taaperon kera, se oli viel vähän vaarallista...mutta harjottelu tekee mestarin :D

Eilen oli taas ihanaa iltapahoinvointia, menin torkuille klo18.30-19.30...jaksoin sit katsella jäkistä 2erää...
Onneks mummi tulee illalla auttamaan kun takuu varmasti klo16 alkaa KRAPULA...ja Emman hoidosta ei oikein tuu mitään... :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:
Yö meni ihmeen hyvi...yhtää ei huudettu vaa kitinöillä selvittii :eek: Sain jopa nukkuu normaalisti :whistle:
Nyt ihtiää ihmiseks ja menoks!
Hieno homma! :flower:
Noniin just! Hieno homma! Kai se Viljamikin oli niin "energitön" kun ei ollut syönyt, että nukkui paremmin, raukka, edelleen :( Tsemppiä lekuriin, vaik siellä jo ootte!

Voi Alex- rukkaa, on tosiaan geeniperimän masterpiece! Molemmat miehen kans pulistaan ja pölistään paljon, nyt on kyl selvää ettei oo haikara tota poikaa meille tuonu :headwall: 5.30 alkoi pinniksestä kuulua sellasta käskemistä ettei toista, vakoilin ovelta että mitä siellä tapahtuu: pitää sellasta 20cm korkeaa Nalle Puhia käsistä kiinni, samalla seisten nojaten pinnoihin.. Koulutti sitä oikein kunnolla, ravisteli ja ihan tunteella selitti puhille jotain ihan tosissaan. 10min jaksoin ovelta kattella, sit otin pojan ylös. Siihen jäi meidän yöunet. Kai se Nalle Puh oli sit jollain tapaa herättänyt sen... ei herätä enää, mä vähän veikkaan, tollasen puhuttelun jälkeen :D

Vois sitä varmaan teillekin kertoo; mitään oviksia en oo sen kummemmin kattonu, mut kohta kuukauden päivät ollu ilman ehkäisyä pelehtimässä aviopedissä, tossa viikon kuluttua vois odotella niitä kuukautisia ;)
 
Nyt otettu jäbäst 5 putkee verta ja toi ei itkeny ku pikkase siin leuloittamis vaihees...kattel vaa ku putkilo toise perää täytty :eek: Sanoin labran sedälle et tää o vissii shokis ku äippä ei ruoki vaik nälkä :LOL:
No sit kokeide jälkee joi pullollise maitoo ja jopa 2 lusikallist soijajuguu...ei toi vielkää muka nälissää :/

Elpalle pidän peukkisii ;)

Paljastan minäkii...mieshä käi siel nipsautukses,mut sanoinko et ne oli tyriny eikä lekuri ollu vieny piuhoi :eek: Mitä lie leikannu,mut uus aika sit joskus :headwall:
Nyt vaa nii et eipä oo mitää käytetty vaik ollaa puuhasteltu ja la peitot heilu nii eile ol ovis :whistle: :LOL: B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
ursulainen:
mieshä käi siel nipsautukses,mut sanoinko et ne oli tyriny eikä lekuri ollu vieny piuhoi :eek:
Siis WHAT?! :eek: :eek: :eek:
Toivottavasti mun putket tukittiin viime kesänä oikeasta kohti, muuten kyllä hymy hyytyy :/

Siit oli just tääl HUS:ssa tutkimus, naisten putkien tukkiminen on 94% ehkäisevää, siinä missä miesten jopa 86% :D (ensimmäisen vuoden aikana leikkauksesta, sen jälkeen elimiste itse "sulkee väylät")
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
ursulainen:
mieshä käi siel nipsautukses,mut sanoinko et ne oli tyriny eikä lekuri ollu vieny piuhoi :eek:
Siis WHAT?! :eek: :eek: :eek:
Toivottavasti mun putket tukittiin viime kesänä oikeasta kohti, muuten kyllä hymy hyytyy :/
No jooo-o! Soittivat koksist et "ei nyt tiietä mite tän sanoo,mut patologi ei löytäny yhtää siemenjohtimii näytteestä" :kieh:
Mies sano kyseleväsä tarkemmi ku tulee uus kutsu leikkauksee ja sit tehää potilas asiamiehelle valitus hoitovirheestä.
 

Yhteistyössä