Kesäkuun kullankerät 2008 TOUKOKUUSSA

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:
Tänää viimeeks kuunnellu esikoise suut et "kuka välittää",mut englanniks tietty ku pyysin tutin etsintä apuu :headwall:
"Äiti, saanko mun viikkorahan?"

"Who cares"

:whistle:
Pakko komentoida tähän, kun meidän melkein esiteini kommentoi mulle johonkin että "EVVVK" johon mä heti että siisti poika suus tai pestään saippualla... äiti kun on ikäloppu ni kuvitteli etten muka tietäs mitä se tarkottaa... :whistle:

Matka on menny yllättävän hyvin. Ollaan jo Lappeenrannassa menossa eli melkein perillä.
Mielkii noi lyhenteet tullu todella tutuiks ja oon uusiikii oppinu :D

Hyvä ku matka sujunu kivasti!
 
Auttakaapas äippää mäessä!
Meil ikuna kellää ollu tällast nii oon iha pihalla :/ ...Viljami ei syö!
Vkko menty iha minimil ja kokoaja pahenee...tänää syöny viipaleen ruisleipää,nakertanu kurkkuu ja muutaman haukun nakkii+2pulloo soijamaitoo.
Ruokaa jos oon saanu lusika suuhu nii on kaivanu ne huutaen pois,mut normaalist huutaa enneku ruoka suus ja kääntää pään pois :headwall:
 
ursulainen- tervetuloa arkeeni :( Mä elän siinä toivossa, et sil on vaan ikenet niin kipeet (siis kauheasti sanottu, tarkoitin et tekis hampaita kun en tiiä mitä muutakaan voi olla). Eli oon syöttäny vaan jääkaappikylmää sapuskaa. Eilenkin pakastin marjasosetta sellasessa pitkulaisessa muotissa, sitä söi sit tänään "mehujäänä" hyvällä ruokahalulla, mut heti kun annoin samaa sosetta purkista, ei kelpaa, karsea huuto ja ruokailu hyvällä mielellä loppui siihen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:
Kivoja kuvia taas =)
Ootko sie Tiivari ite tossa tivoli kuvassa? et oo yhtään Tiivarin näkönen :LOL:
Joo, normaalielämässä mulla on kokonainen pää :D Minkäs näköinen mun sitten pitäisi olla - ilman vappunaamaria?? :LOL:
mä olin kuvitellu, että sulla on semmonen olkapäille ulottuva blondi tukka :D

mä voin vannoa, että kun joskus mun pärstän näätte niin jokainen sanoo, että oon ihan nimimerkkini näkönen :xmas:

 
Heips kaikille!

Ei sit päästy vapuksi unikouluun, v*tuttaa. En mä sinne haluais mun ekaksi äitienpäiväksikään :eek: :( Siis no ei ole tullut minkäänmoista kutsuakaan, joten en tiedä et ollaanko sinne menossa edes ens viikonloppuna vai ei. Se lääkäri kyl niin ku ikään kuin lupas, et päästäis sinne nyt vapuksi, mut eipä sit päästy.

Hyvä, et Viljamille löytyi joku syy huonoihin öihin, vaikka syy ei olekaan mukava. Mutta varmasti helpottava tieto. Nyt mua sit alkoikin askarruttamaan, et mitenköhän meidän laita sit on. Jotain verikokeitahan ne otti, mut mitä, niin siitä ei harmainta hajua.

Sydänkäpyselle :hug: työkuvioista. Ei todellakaan kuulosta kivalta tuo tilanne. Onneks sä pääset sieltä kohta pois. :D

Ihania kuvia ootte taas lapsistanne laittanu :heart: Kauniita ja söpösiä on kaikkien lapset.
Yritänpä nyt sit minäkin taas saada tänne kuvan laitettua http://www.aijaa.com/v.php?i=4128659.jpg Äidin pieni mallipoika kävelyllä :D

Jospas kävisin iltapalaleivän tuolla tekemässä ja painuisin ukon kainaloon kattoo tuota matsia. Huomenna on kaverin pojan 1wee-synttärit ja sinne siis suuntaamme huomenna kemuilemaan. Vähän vakoilemaan, miten Rasmuksen kemut sit järkkäis... :whistle:
Niin ja mun mielestä me voitais kyl olla viel kesäkuu tääl vauvapuolella, kun tosiaan osa täyttää vuoden vasta kesäkuun lopulla,mut käy se taaperopuolikin, jos niin päädytään tekemään. Meillähän on tuo taapero ollu jo kohta kuukauden päivät talossa.
Josta tulikin mieleen... :headwall: Onnittelut kaikille 11-kuukautta täyttäneille! :flower: :)
 
Mä merkkaan tähän, mä olen niin puhki!!
Tehty ukon, apen ja apen serkun kanssa puutöitä 10h!!
Ugh, mä painun sohvalle imeen jotain rasvasta mässyä ja
ste maate.
Niin ja Justiina on TAAS (!!) kuumeessa :eek:
Käytiin tohtorilla ja korvat OK!! :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Pitäiskös tuolta etusivun listasta poistella ne, joita ei oo näkynyt aikoihin? Huhtikuun alussa tais olla juttua, et poistetaan ne, jotka ei oo ilmoittaneet tietoja 8kk-10kk jälkeen.
Voishan sieltä ainakin niitä poistella, jotka ei oo tän vuoden puolella itsestään ilmotellu... saahan ne tiedot sinne takasin, jos haluavat vielä joukkoomme palata. :) Kovin on kyllä porukka tässä kuukausien aikana huvennut, meitä on kohta ihan kourallinen jäljellä. :|
 
Kiitos myötätunnoista tuohon työhön liittyen...on edelleen arka aihe mulle... :( kun tämä uimavalvojan työ on niin rakas mulle ja olisin mielellään tehny viel sielä töitä. Mutta jos omistajat on tuollaisia niin...ei kiitos..

Emma alkas eilen tekeen poskihampaita, koko oikea puoli alhaalla oli valkoinen ja ne hampaat tuntui jo sormille. Ja Emma oli todella todella todella itkuinen, päikkäreille meno oli yhtä sotaa, ekat nukkui normisti partsilla 1½h, mutta puoli tuntia itki välillä. Toiset päikkärit oli kyllä niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin hakuses...yritettiin unille jotain 2h, tuloksetta...annoin klo14 välipalan ja sit yritin uudelleen...ei :headwall: ...noh uus ja vika yritys tuli mieheltäni klo15.30 nukahti, mutta vain 30min :kieh: ...ja Emma oli niin väsy :( ..voi raukkaa..

Jaksoi kumminki olla hereillä klo19.30 asti. Ja tosiaan ruoka kyllä maistu, mutta itkulla alas...
Ursu, olisko sielki isot hampaat tulossa, kun mä muistan ku emma teki etuhampaita, niin ei mikään muu menny alas ku maito...se kesti aikansa, mutta meni sit ohi.

huhhu, mies ja emma viel nukkuu, mä heräsin tasan klo6 :kieh:

 
Elppa ei oo kivaa siulkaa jos teil syömine tällast :hug:

En tiiä et oisko hampaat syylliset ku ei niit sormille ees tunnu...muuten en päässy kattomaa sinne suuhu.

Jospa Rebel sinne unikouluu pääsisitte mahd.nopeest...inhoo ku tuollee vedättäävät :kieh: Koita jaksaa :hug:

Sulosii kuvii taas keräsistä :heart:

Käveleville onnea taidoista....oisha se vaaan niiiiin siistii ku toi mei jäbäki alkas jo liikkuu takajaloilla ;) :LOL: :D

Tää aamu ollu iha yht kiukkuu..ei kelpaa mikää syötävä eikä maitokaa :headwall:
Yössä ei viel muutoksii.
 
Päätin aktivoitua ja ilmoittaa, että hengissä ollaan ja hyvin menee! Jätin palstailun kuukausia sitten, kun tuli vaan niin paljon muuta tekemistä. Välillä oon käyny lueskelemassa teidän kuulumisia, mutten ole viitsinyt kommentoida, kun on kuitenkin niin pihalla kaikista jutuista.

Kauheesti on kaikkien muksut kasvaneet, hieno juttu! Upeita kuviakin täällä. Meilläkin Veijo on aikamoinen Bonanza, melkein 11 kiloa ja 76 senttiä. Kävelee jo muutaman metrin ilman tukea, muuten konttailee. Höpötystä riittää, mutta ymmärrettävää sanaa ei ole vielä suusta tullut. Tuntee nimensä ja erittäin paljon nykyisin käytetyn EI-sanan, mutta muuta ymmärrystä ei sitten juuri olekaan. B) Kaapit on pitänyt lukita ja muutenkin ns. elintason korotus on tapahtunut. Kaikki ylätasot täynnä tavaraa! :D

Töissä kävin isäkuukauden ajan, se oli kivaa vaihtelua. Muuten on kotona oltu ihan tyytyväisinä. Astmaepäily on enää ikävä muisto, flunssia monta ja yksi korvatulehdus ja kurkunpäätulehdus juuri kärsitty. Mitäs muuta, muskarissa käydään ja vauvauinnissa. Avoimessa päiväkodissakin silloin tällöin. Semmosta. =)

Loppuun vielä uutinen: Liityn Sydärin seuraksi Joulukuun vauvamasuihin. :heart: Kovin alussa ollaan, mutta parasta toivotaan. Kyllä täälläkin puolella tulee varmaan silloin tällöin vierailtua.

IIIISO :hug: kaikille ja aurikoista kevättä!

Toitottavat haikaraemo 32 v ja Veijo 10,5 kk
 

Yhteistyössä