Kesäkuun kullankerät 2008 TOUKOKUUSSA

Paljon onnea Haikaraemo! :flower:
Ja kiva kun kävit kertomassa kuulumisia pitkästä aikaa :)

Rebel voi harmi sen unikoulun kanssa.Jospa te nyt kuitenkin pääsisitte mahd nopeesti sinne.Ihana kuva Rasmuksesta :heart:

Ihania kuvia muillakin.Kerrassaan sulosia lapsukaisia nää kullankerät sisaruksineen :heart:
Tässä on pari kuvaa meitin pikku neidistä...
http://www.aijaa.com/v.php?i=4130256.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=4130262.jpg

Aurinkoista päivänjatkoa kaikille!
 
Sunnuntaita kaikille!

Hei vaan Haikaraemo, me ei olla vissiin vielä tavattu :wave: Ja onnea tulevasta vauvelista :flower:

Vappu on nyt sitten juhlittu, tai siis juhlittiin perjantaina puol kahdesta päivällä neljään asti yöllä...Vieläkin vähän väsy painaa silmää...Eilen sitten vaan hengailtiin kotosalla lasten kans, tai oikeastaan istuttiin partsilla. Niin ja perjantain auringonoton tulos: mä olen täysin palanut käsistä ja dekolteen alueelta. Oli oikein fiksua olla laittamatta mitään aurinkorasvaa.

Kauhee kun mulla ei oo mitään asiaa :eek:

Mutta kyllä Kullankerät on sitten niin nättejä ja komioita :heart:
 
Leona on suloinen. :heart: Noissa kuvissa tunnistan hänessä jotakin samaa kuin meidän Sofiassa. Kullankerillä on varmaan samat geenit :LOL:

Voi surku Sydäri, et Emma on kipeänä :/

Nyt on sitten laitettu polkupyörän taakse istuin valmiuteen. Miten paljon olette pukeneet vauvoille päälle, kun pyöräilette? Siis vaikka verrattuna normaaliin ulkoiluun.
 
rebel onnea asunnonmetsästykseen! :)

Sydänkäpysen Emmalle paranemisia :hug:

Tänään vedetty aamupuurot napaan vieraiden kanssa, ja lähdetty Korkeasaareen ajoissa. 3h käppäiltiin kolmien vaunujen kanssa ja muu läks meille syömään ja mä tulin kolmeksi töihin. Kiva reissu! Pojallekin tuli vähän väriä, posket oli ihan vaaleanpunaiset :heart: Näki leijonankin 20cm päästä :D

Jaha, kiiretöitä, takas myöh.
 
Noni, sitä piti vielä sanoa, että ai et kun oli ihana 2,5kk tyttö :heart: Niin HELPPO! Nukkuukin 20-06 putkeen :)o), vaikka riehuu unissaan.. sit syö, ja koisaa vielä 7.30 asti. Mistä tollasia vauvoja saa? Vauvan äidillä oli paha rintatulehdus heti synnytyksen jälkeen.. tai niin luuli kun oikeaa rintaa sattui vietävästi. Kahden antibiottikuurin jälkeen patti vaan kasvoi, otettiin koepala, ja nyt on jo 1,5kk käynyt sytostaattihoidoissa rintasyövän vuoksi :'( Onneksi on pirteä, ja verikokeet näyttää positiivisilta! Kaikkea sitä voi 28- vuotiaanakin jo tulla.. huh.
 
Tää kukittaa taas tähän ja pyytää anteeksi ettei jaksa kommentoida nyt :ashamed:
Oltii pentuja katselemassa ja voi sulostusta!! Nyt mä olen niin puhki että valmistaudun
unten maille noitten murujen kanssa...
Huomiseen :wave: (jos palstalle pääsen, tää saamarin palsta sekoilee mulle ihan liikaa)!!
 
Tiivari hmmm... :D
Itseasiassa,kun katsoin noita Sofian kuvia,niin kieltämättä jotain samaa tytöissä on.Hiustyyli ja hiustenväri on aikalähelle sama...

Elppa voi hurja miten elämä voi oikeesti yllättää huonollakin tavalla...Vielä kun itse muistais huonoinakin päivinä sen miten hyvin asiat oikeesti on.

Rebel onnea asunnon hakuun! :flower:
Ja käpysen Emmalle pikaista paranemista! :hug:
 
No on kyllä samannäköiset tytöt :eek: Bamsen plikka ehkä pikkasen vaaleampi, eipä sen suurempia eroja :D

Mä sain muuten eilen selville mistä poika on perinyt hymykuoppansa, kun ei tiietty ketään meidän suvusta, kellä ne olis ollut. Mun edesmenneellä mummilla oli hymykuopat, ryppyjen välistä en vaan muistanut niitä ;)
 
Triplana kiitos! :headwall:
Tääl lähetään ostamaan ensiaskelsandaalit B)
Likka on kuumeessa mutta ukon viimoinen vapaa aamu jolloin voidaan mennä :/
No ei me sinne asumaan jäädä ja tullaan pian takaisin :D

Kaikkien jutut olen lukenut ja kaikille mun piti kommentoida mutta yllätys että mun pää lyö tyhjää (kauppalappu ainoostaan pyörii siel) että semmosta tänään :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu RautaPerse:
Bamse ja Tiivari :eek: =) :heart: Teil on sama postinjakaja vieraillut :D

:LOL: :LOL: :LOL:

Just meinasin kirjotella, et onpas kovakuntonen sälli, kun polkee postit sekä Turkuun että Vantaalle ja ei edes väsähdä vaan molemmissa päissä jaksaa tehdä "suuren rakastajan" suoritukset. Tiesittehän tän sanonnan, että suuret rakastajat tekee vain tyttöjä? :whistle: (Ei millään pahalla teille, joilla on poikia :D , itse tapaan aina tuohon väittämään kommentoida, et noinhan se varmaan on, meilläkin on alla pari harjotuskierrosta ja sit ukosta on ilmeisesti "kehittyny" suuri rakastaja täs vuosien varrella) (Ja sanomattakin on selvää, että tyttäret on Tiivarilla ja Bamsella tosi söpöjä )

Eilinen junamatka oli sieltä ja syvältä!!! Juna ihan tupaten täynnä ja kukaan ei (tietenkään!!!) voi väistää, kun rattaiden kans kulkee, puhumattakaan, että apua sais portaissa tmv missä rattaita piti nostaa. No, helpostihan se multa TIETYSTI onnistu yksinkin yhdellä kädellä, kun toisessa kädessä oli tonnin painava kassi ja vielä yks 7v roikku käsivarressa |O |O |O . Loppu hyvin kaikki hyvin. Ainakin ollaan elossa edelleen.

Piti sanoa vielä, että Haikaraemosta oli kiva kuulla pitkästä aikaa ja kuulumisethan oli vallan ihania!! Onnellista odotusaikaa sinne! :flower:

Ja vielä The Ladyn pikkuiselle Roosalle nimpparionnittelut! :flower:
(meillä on pikkusen isompi nimipäiväsankari täällä )

Ja mukavaa viikkoa kaikille!!



 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu RautaPerse:
Bamse ja Tiivari :eek: =) :heart: Teil on sama postinjakaja vieraillut :D
:LOL: :LOL: :LOL:

Just meinasin kirjotella, et onpas kovakuntonen sälli, kun polkee postit sekä Turkuun että Vantaalle ja ei edes väsähdä vaan molemmissa päissä jaksaa tehdä "suuren rakastajan" suoritukset. Tiesittehän tän sanonnan, että suuret rakastajat tekee vain tyttöjä? :whistle: (Ei millään pahalla teille, joilla on poikia :D , itse tapaan aina tuohon väittämään kommentoida, et noinhan se varmaan on, meilläkin on alla pari harjotuskierrosta ja sit ukosta on ilmeisesti "kehittyny" suuri rakastaja täs vuosien varrella) (Ja sanomattakin on selvää, että tyttäret on Tiivarilla ja Bamsella tosi söpöjä )
Eikös se posti oo tehostanut moneen kertaan toimintojaan vuosien saatossa, ja vaan parhaimmat on saaneet jäädä palvelukseen. :LOL:

Nimpparionnittelut Roosille (taipuuko se tosiaan noin? :snotty: ) :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bamse:
Voi ursu :hug:
Sanoko lääkäri kauan voi kestää ennen kun kaikki maito on poistunut elimistöstä ja oireet alkaa helpottaa?
Se voi viedä 2vkkoa ja sit siin viel sellain et sano ettei toi soija välttis käy että siitäki voi tulla oireit vaik ei testeis näy allergisoivana ja anto myös Almiron peptin reseptin.

Soitin nlaan ku ei tää syö..tänää menny palane piparii ja pullo maitoo...huomen mennää punnitukseen ja sitte vissii tilataa arvauskeskuksee lekuri aika.
Ei kuulemma oo ihan normaalii tällain...korvatulehdusta jopa veikkail nlan täti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu RautaPerse:
Bamse ja Tiivari :eek: =) :heart: Teil on sama postinjakaja vieraillut :D
:LOL: :LOL: :LOL:

Just meinasin kirjotella, et onpas kovakuntonen sälli, kun polkee postit sekä Turkuun että Vantaalle ja ei edes väsähdä vaan molemmissa päissä jaksaa tehdä "suuren rakastajan" suoritukset. Tiesittehän tän sanonnan, että suuret rakastajat tekee vain tyttöjä? :whistle: (Ei millään pahalla teille, joilla on poikia :D , itse tapaan aina tuohon väittämään kommentoida, et noinhan se varmaan on, meilläkin on alla pari harjotuskierrosta ja sit ukosta on ilmeisesti "kehittyny" suuri rakastaja täs vuosien varrella) (Ja sanomattakin on selvää, että tyttäret on Tiivarilla ja Bamsella tosi söpöjä )
Eikös se posti oo tehostanut moneen kertaan toimintojaan vuosien saatossa, ja vaan parhaimmat on saaneet jäädä palvelukseen. :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL:

 
Bamse ja Tiivari onpas tytöt tosiaan samannäköisiä :eek: ja suloisia =)

Meillä ilmeisesti Veeti ollut isännän harjoituslaukaus, Venla kun tosiaan on se pikkukakkonen :LOL: Mä en kyllä huomannut mitään eroa isännän puuhissa :ashamed:

Hyvää nimpparia Roosille (kai se noin menee?) myös täältä :flower:

Meillä Venla kuumeessa. Nostin eilen sängystä pois kun heräs päikkäreiltä, ja neiti oli aivan tulikuuma. No, en valita, meillä kun ei tuo kuume juuri vaikuta lapsiin. Vähän enemmän haluaa tyttö sylitellä, eikä juuri jaksa käpötellä paikasta toiseen. Tuo sylittely onkin mukavaa kun tyttö hohkaa kuumuutta ja äidille tulee hiki. Muutaman kerran ollaan jo suihkussakin oltu, helpottaa selvästi Venlan oloa ja räkäkin tulee paremmin pihalle (se vähä mitä siellä nenässä on).

Jos menis vääntään jonkinlaista lounasta potilaalle, alkaa oleen semmonen meininki että nälkä on ihanjusthetikohtanyt :D Tässäpä vielä kuvaa meirän neiristä.

http://www.aijaa.com/v.php?i=4135632.jpg

Maanantain jatkoa kaikille!
 

Yhteistyössä