**KESÄKUUN 08 KULLANKERÄT** Helmikuussa

Iltaa

Neuvolassa käyty...Meiltä taitaa löytyä suurin kullankerä :heart: Paino:10kg60g ja Pituus 76,2 Pituus yläkäyrällä ja paino siihen nähden miinuksella mutta ei paljoo..Kaikki oli hyvin!!

Hampaat :kieh: Meillä nyt 2 alhaalla ja yks puhkes tänää ylös. Alas tulossa kulmahammas...

Meillä opittiin tänään nousemaan itse istumaan :heart:

:hug: kaikille sitä tarvitseville
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu VoittamatonRautaPerse:
Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:
Miusta tuntuu et oon täysin kykenemätön tuon tytön hoitoon :ashamed: :ashamed: :ashamed: En ees tajuu ottaa kiinni ku hää kaatuu tai tippuu vaikka oisin iha hänen iholla "kiinni" ja kattosin häntä suoraan. Mikä helvetti miussa on vikana :ashamed: Aivot ei toimi, mikään ei toimi.
Kokeile tuota rypäleen linkittämää testiä ja kaikesta huolimatta :hug:
eipä siitä miulle hyötyä ole, masennusta tää kun ei oo.. Toista juttua nyt epäillään ja suljettiin kokonaan vihdoin ja viimein toi "normi" masennus pois. Sinänsä helpottavaa, ja uskon et paljon helpottaa jo se että saisin diagnoosin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu VoittamatonRautaPerse:
Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:
Miusta tuntuu et oon täysin kykenemätön tuon tytön hoitoon :ashamed: :ashamed: :ashamed: En ees tajuu ottaa kiinni ku hää kaatuu tai tippuu vaikka oisin iha hänen iholla "kiinni" ja kattosin häntä suoraan. Mikä helvetti miussa on vikana :ashamed: Aivot ei toimi, mikään ei toimi.
Kokeile tuota rypäleen linkittämää testiä ja kaikesta huolimatta :hug:
eipä siitä miulle hyötyä ole, masennusta tää kun ei oo.. Toista juttua nyt epäillään ja suljettiin kokonaan vihdoin ja viimein toi "normi" masennus pois. Sinänsä helpottavaa, ja uskon et paljon helpottaa jo se että saisin diagnoosin.
Sehän olisi hyvä jos saisit oikeen diagnoosin ja sit pikkuhiljaa alkas elämä hymyilee ja voisit nauttia äitinä olot ilman ajatuksii et olisit jotekin huono...et varmana nimittäi ole!
Jos siun olotila viel johtuu ihan jostain"sairaudesta" nii anna itelles anteeks ettet ain iha tunne kykeneväs tytön hoitoon.
Jaksamisia kera ison :hug:
 
Huoks mikä yö!
Jäbä heräs ihan koko yöuniensa ajan tunnin välein :/ ..annoin jo yhes vaihees lääkettäkii,mut ei mitää tehoo.
Ei kuitenkaan nyt kuumetta,onneks!
Ite oon pikkase väsähtäny näiden ihanien yöunien jälkeen,mut ehkäpä tää pvä taas täst suttaantu *toivoo*

Lupasin lähtee kaverin kaa klo 11.00 lenkille,mut nyt joteki tuntuu etten oikee jaksais :ashamed:
Täytyy se peruu jos viel yht hölmö olo kympiltä...illal on sit nimittäi Pilates ja sitä en missaa mistää hinnast :D

urs ja Viljami 8kk ja 5pvää
 
ursu,voima :hug: sulle... :D

Täällä yö meni paremmin ku muistin laittaa supon yöksi.
Heräs klo6 maidolle, meni viel takas unille...klo7.30 aamupuuro.
Klo8.15 partsille unille... =)

Aaaaah enään 3h niin pääsen parturiin..ja tänään nyt sit vaihdoin lakanat ja lakanapyykki pyörii...
 
Kurkkasinpa Viljamin suuhun ja sinne ol 3pvää sit puhjennu yks hammas ylös...ei siihe keskelle vaa siihe sivuun.
Nut oli sitte 2muuta hammasta tullu läpi ja yks on sil hilkulla :eek: ...elikkä varmaa vois sanoo että 4 ylähammasta vkossa :D
Ei ehkä ihme jos huonost yöl nukutaan :whistle:
 
Uskotteko jos sanon että heräsin ennen 8 ja nyt jo oon käyttäny tän koko lapsilauman pulkkamäessäkin.. eli siis hoitolapset saapui eilen.

Koira vaan ei taho millään rauhottua kun on vieraita lapsia, haluis olla kokoajan leikkimässä.

Väsyttää mutta on toisaalta hyvä olo, nennille on hoitajia ja leeville löytyy nyt leikkiseuraa..
SAAN PALSTAILLA IHAN RAUHASSA!!!
 
Alkaa oleen selkä aika hiton jumissa, kun sohvalla joutuu nukkuun näköjään joka yö |O
Siis kun toi tyttö ei rauhotu/nukahda muualle, kun mun syliin sohvalle :snotty:
Mutta annetaan se nyt anteeks, kun toi hampaiden teko on niin tuskasta :D
Siis oikeesti, jos ne ei ala pikku hiljaa tuleen esiin, niiin.... |O

Paljon voima :hug: masennuksen ja muiden sairauksien kanssa taisteleville.
 
Tänään ollu parempi päivä, ei oo kuumeillu niin paljo, tai siis lämpöä ei ollu ku 37 viimeks mitatessa. Mut ruoka ei Roosalle kauheen hyvin vielä maistu. Onneksi se juo maitoa kuitenkin jonkun verran. Eilen meni päiväunet ihan harakoille, mut tänään on ihan normaaliks kääntyny :heart: Onneks meillä on aika suojainen parveke, tuolla on nimittäin semmonen akanilma ulkona että huh!
 
:eek: , noh itsekkin ollu tänään tuota "oikeaa elämää", kävin parturis ja oon pyykänny petivaatteet ja ja ja syöttäny Emmaa :LOL: ...Ja pian ku mies tulee töistä nii mennään ruokakauppaan.. :D
Emma ollu tänään yllättävän kitinätön B) vaikka yläkulmat pullottaa..
 
Ei jumatsuikka... oon meedio! Ursulle aamulla tilitin, kun meidän äijälle ei aukee sen merkitys, et saatas tyttö nukkumaan omaan sänkyyn illalla ilman maitoa tai velliä ja rauhotettas nukkumaanmenoa ja yöllä heräämistä. Unikoulu ei tuu kysymykseen, kun toista ei saa "kiusata" saati että huudattaa :kieh: No, tuumasin sit ursulle, et eiköhän muutu ääni isännänkin kellossa, kun töihin paluu ja eka yövuoro koittaa. Ni tadaa... päivällä soitettiin, et voisitko tulla pari yötä tekemään- eli se sit tuli vähän äkkiämmin eteen kun osasin odottaa. Ens yön ja seuraavan Milla viettää isin hellässä huomassa ja anoppi katsoo aamulla, et saan nukkua. Ja palstan lykkään yön aikana aikani kuluks tukkoon hyperväsyneen yökön tajunnanvirtaviestejä :D Noniin...antaa tulla Ninamikkoset *avaa sateenvarjon* :snotty:
 
Ninamikkoset :LOL: :LOL:

Niin, mä luulin että The Lady oli jo yrittänyt normisti antaa panadolia eikä suostunut, siitä "laita veteen"- neuvot :ashamed:

Tänne kuuluu ihan hyvää. Valvoin jäbän kanssa 03 eteenpäin.. ei vaan uni tullut, rohisi vähän ja jostain syystä ei rauhoittunut yöunille. Pari kertaa 20min unet otti, kunnes luovutin ennen seitsemää. Isäntä oli tosin iloinen, että oli kahvit keitetty ja aamupala pöydässä: pitäis kuulemma tapahtua useamminkin ( :LOL: yeah right).

Tänään kierretty pari kirppistä, syöty lounasta, ja tehty kävelylenkki - vihdoin kotona. Kohta pojalle puuroa napaan, tai päähän.. ihana sama, kunhan syö :headwall: Alkaa jo hermo mennä ton pelleilyn kanssa.. ihme ettei ole nälkä, kun ei maitoakaan koskaan syö yli 80ml kerralla.

Meidän oma herra 80ml / 45min :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Elppa:
Isäntä oli tosin iloinen, että oli kahvit keitetty ja aamupala pöydässä: pitäis kuulemma tapahtua useamminkin
Taasko se leikkii jotain kunnon vaimoa siellä???? Viimeks ku mesessä oltiin kontaktissa, niin teit kans äijälle sapuskaa. Ryhdistäydy ja löydä sisäinen feministisi!!!
Hah! Mä annan ymmärtää mutten ymmärrä antaa.. eiku. Niin, siis ruoka eteen, muttei saa syödä sitä ;) No ei.. mä nautin ruuanlaitosta yli kaiken edelleen, se on mun "henkireikä". Poika tykkää mun "alaston kokki"- meiningistä, eli selitä sössöttäen (Jamie Oliver) mitä teen ja miten ja mitä milläkin lastalla tehdään, ja mitä mausteita lisään ruokaan jne. Poika pitää kattos kouluttaa jo tässä vaiheessa, että joku saa siitä vielä hyvän aviomiehen! :D
 
Ammu :LOL: Ootan innol mitä mielt mieheis o unikoulust siun yötöitte jälkee :whistle:

Kannattaa muute laittaa värit päähä 40min enne lähtöö varsinki ku vaikutus aika 30 min :D
Nii ja olin lähös viemää koiraa el.lekurii et värin laitto ei ollu välttämätöntä ;)

Pilatekses käyty...ihana olo B) Viljami ol huutanu hoidos eikä ollu suostunu syömään saati juomaan maitoo,mut vaari ol saanu pojan rauhottumaan :heart:
 
Täytyy sanoa että vaikka noista tytöistä on tosi paljon apua nennin ja leevin kanssa, ni en muista koska oisin ollu näin väsyny, kyllä vaan vie voimat..päivälläki oli pakko mennä ulos ja hyvä etten päätä työntäny lumihankeen ku väsytti.

Jotenki tuntuu oudolta ku tietää ettei viikkoon voi nukkuu miehen kanssa samassa sängyssä, menisin muuten sen viereen sohvalle mut ei oikein mahuta :LOL: :ashamed:

Huomenna mennään varmaan taas pulkkamäkeen, heti aamusta..tai no ei mielellää ihan noin pian ku tänää..toivon saavani nukkua edes 9 asti.

Lauantaina ois täällä meilläpäin joku perheulkoilu tapahtuma jossa oli paljon ohjelmaa..sinne ois kiva mennä mut miten houkuttelen miehen mukaan????
se kuitenki sanoo et mee lasten kanssa, mut en tod mee yksin.

No yleensä ku meillä noita isompii on ollu hoidossa ni kyllä ukko on ollu innolla mukana jos vaan ei oo töitä....

kiva ku joutuu pakolla valvomaan, ku tänään tulee uusinta pirunpellosta ja en viittiny eilen yksin kattoo ku mies joutuis kuitenki kattoo sen tänää.. no mut eipä noi lapsetkaan näytä viel nukkuvan..
 
Aamuja.
Yö meni ja ei sentäs tunnin välei herätty =) ,mut silti oon iha väsy vaik vaa 4kertaa hyppäsin Viljamin sängyn luona.

Sain eilisen lenkkiterffin siirtäneeks täks pväks ja se nyt sattuu Viljamin unien kaa päällekkäi ja tää ei osaa nukuu liikkuvis vaunuis :headwall: jote taas siirtyy lenkkeily!

Onneks on jo pe ja mies tulee kotii...oon nii täys tätä torpan lämmittämist ja kirveen heiluttamista :kieh: Saan siit pitää sit lomaa ma aamuu asti :D
 
Huomenet :wave:

Eipä tänään oikein kummempaa, käydään emman kanssa klo11 aikaan autoilees, käyn palauttamassa yhdet kaverin housut ja sit käydään hakemas mummin luota pakkasesta emmalle ruokaa.
Emma on nyt vierotettu kaupan purkkiruuista...kaupasta ostan vain hedelmä ja luumusoseet ja jugurtit ja rahkat. Emma syö päiväs aina yhden välipalan(jug tai rahka) ennen klo14 päikkäreitä.

Jepjep, emman pyykit olis jäljellä...mut taidan odottaa että niitä tulee viel enemmän ni saan pyykkikoneen täyteen. Eli ens viikolla sit.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:
Iltaa

Neuvolassa käyty...Meiltä taitaa löytyä suurin kullankerä :heart: Paino:10kg60g ja Pituus 76,2 Pituus yläkäyrällä ja paino siihen nähden miinuksella mutta ei paljoo..Kaikki oli hyvin!!

Hampaat :kieh: Meillä nyt 2 alhaalla ja yks puhkes tänää ylös. Alas tulossa kulmahammas...

Meillä opittiin tänään nousemaan itse istumaan :heart:

:hug: kaikille sitä tarvitseville
Piti jo aikasempaan kirjuutella siulle :ashamed:
Kiva ol kuulla tei kuulumisiakii =) ...On teil jo hyvät mitat :D

:hug: Hali siulle...Ihan muuten vaa :D (uus trendi ;) )
 

Yhteistyössä