Hakutulokset

  1. R

    mikä paras karkkipussi?

    Karkkikadun ja Makuunin irtokarkit... :p Pusseittain myytävistä parhaita on turkinpippurit.
  2. R

    G:imuroitko joka pv?

    Kylläpä tulee melkein imuroitua...Olen kyllä yrittänyt vähentää... :laugh:
  3. R

    Juhliiko kukaan muu tänään hääpäiväänsä?

    Meillä myös tänään 3 v. hääpäivä. Ei taideta kyllä juhlia mitenkään erityisellä tavalla. :heart:
  4. R

    Galluppia, missä olitte häämatkalla?

    Thaimaassa.
  5. R

    G: Pahastutko, jos vieras ihminen komentaa lastasi?

    Jos on aiheesta komentanut, niin en pahastu.
  6. R

    Turhin/kamalin saamanne häälahja?

    Laatikossa kaapissa. Ollut siellä jo kolme vuotta. :ashamed: Ei ole kyllä paikkaakaan sille...
  7. R

    Onko teillä aina niin siistiä et vois vieraat tulla 10 min varotusajalla?

    On siistiä; eilinen vieras ihmetteli, että "miten teillä on aina näin siistiä"... Lelut saa olla hujan hajan. Niitä en kerää juuri koskaan. Omat tavarat pidetään paikoillaan. Varmaan siistin vaikutelman antaa myös se, että inhoan turhaa krääsää. Lievä siivousaddikti olen myös, mutta nyt toisen...
  8. R

    Lapsiperheen laatuaika?

    Tää on niin totta!!
  9. R

    Lapsiperheen laatuaika?

    Illalla klo 20 jälkeen, kun saadaan esikoinen kohta 2 v nukkumaan niin alkaa "yhteinen laatuaika". Nuorempi 3 kk poitsu valvoo kuitenkin klo 22 tai pitempään, jolloin mennään itsekin nukkumaan. Miehen kanssa ihastellaan vauvaa ja töllötetään telkkaa. Sukulaiset asuvat kauempana. Kun sitten...
  10. R

    Mitä olet syönyt tänään?

    Aamupalaksi kaksi täysjyväruisleipää juustolla, leikkeleellä ja kasviksilla. Kaksi kuppia kahvia. Äskettäin Coca cola Zeroa. Odottelen, että mies tulisi töistä ja aletaan grillailee...
  11. R

    G:Vihkimisestä ja kellonajasta:

    Meillä oli vihkiminen klo 16. Oltiin silloin itse lapsettomia, joten en varmaankaan edes ajatellut asiaa kovinkaan paljon ihan pikkulapsiperheen kannalta. :ashamed: Toisaalta tuo oli ainoa aika mikä oli jäljellä. Nimen omaan hyvä aika, kun on ehtinyt nukkua päikkärit, mutta toisaalta juhla-aika...
  12. R

    synnytyksen jälkeinen aika lapsivuodeosastolla

    Minulla suunniteltu sektio takana. Vauva joutui aika pian keskolaan matalan verensokerin takia ja oli siellä kolme yötä. Kipeintä teki se, kun hoitsut kävi painelemassa kohtua ja aina ei tainnut olla ihan lääkitys kohdillaan. N. 12 h sektiosta jouduin nousta seisomaan ja seuraavana...
  13. R

    WinterOpen

    Kävin joskus pari vuotta sitten ja nyt on pakko päästä katsomaan Tähkää ja Yötä. :) Oikein mukava meininki oli viimeksikin!
  14. R

    Baby bonus bona ja piltti etikettikirjakeräyskampanjasta???

    Ei ole täälläkään Nalle Puh-kirjaa näkynyt. Lähetin etiketit tosin vasta kampanjan viimeisinä päivinä. Laitoin jo Nestlelle tiedustelun asiasta...
  15. R

    Onko kurjaa olla viimeisillään raskaana heinä-elokuussa?

    Vaikka kesä 2006 oli tosi kuuma, ei minulla ollut yhtään tuskaista. Turvotustakin tuli vasta parina viimeisenä viikkona. Poika syntyi elokuussa. Nautin vaan, kun ei tarvinnut pukea paljoa päälle (talvitakki jne).
  16. R

    Mitä teillä syödään iltapalana tänään?

    Perussetti: voileipiä+kahvia/teetä
  17. R

    Tahtoo Lontoonraesuklaata!!

    Ei ollut minunkaan mielestä niin hyvää kuin odotin...
  18. R

    Huhti-Hiput 2008

    Jospa vihdoinkin kerkeisi/jaksaisi tänne muutaman rivin kirjoittaa. Kovasti voimia ikäviä uutisia saaneille! :hug: Väsyttää ihan hirmusti. Olen tehnyt vaan välttämättömät jutut kotona esikoisen hoitamisen lisäksi. Hemppari on kuitenkin 146, joten siitä ei ainakaan johdu. Muut oireet ovat...
  19. R

    Huhti-Hiput 2008

    Onnea uusille plussaajille! =) Ja onnea myös ultrassa käyneille! Minäkin olen täällä käynyt silloin tällöin lukemassa kuulumisia, mutta ei ole ollut hirveästi aikaa kirjoitella. Nyt on poju päiväunilla, joten jos tässä olisi hetki aikaa kirjoitella. Minullakin oli muutaman päivän aikana...

Yhteistyössä