Onko teillä aina niin siistiä et vois vieraat tulla 10 min varotusajalla?

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
Nyt on puolet talosta siinä kunnossa et vois tulla ja miehen puoli talosta siinä kunnossa ettei todellakaan voi tulla.Yleensä koko talo ihan kaaoksessa.Ollaan pikkasen..öm..epäsiistejä,niin kuin tuo meidän "pikku"haukkukin
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelenaPimeä:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Meillä on aina huusholli mullinmallin, mut ei se haittaa, kyllä meille saa tulla kuitenkin. Jos sotku haittaa, niin voin kertoa mistä löytyy imuri B)
Arvaa kuinka monta kertaa oon tätä samaa lausetta käyttänyt =)
Varmaan yhtä monta kun minäkin :whistle: Kaveri just eilen raivas tiskipöydän, kun sitä haittas.... :xmas:
 
Työäiti
Alkuperäinen kirjoittaja Rivella:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Siististä en tiedä, mutta kyllä meille tullaan ihan oven taakse-varoitusajalla, että kyl passaa se 10min aikakin :D

Sama taalla.
Mee too. Tosin en minä ehkä siivoa, vaikka tietäisinkin etukäteen jokun tulevan.
Meillä tarvoin tiptop, mutta koskaan ei ole kaaostakaan. Ihan normaaleja elämisen jälkiä eli tavaroita on aina jokunen väärällä paikalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelenaPimeä:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Meillä on aina huusholli mullinmallin, mut ei se haittaa, kyllä meille saa tulla kuitenkin. Jos sotku haittaa, niin voin kertoa mistä löytyy imuri B)
Arvaa kuinka monta kertaa oon tätä samaa lausetta käyttänyt =)
Varmaan yhtä monta kun minäkin :whistle: Kaveri just eilen raivas tiskipöydän, kun sitä haittas.... :xmas:
Meillä kerran kaveri tiskas, kun tykkää kuulemma tiskata :whistle:
 
Nyt pyrkinyt pitämään sellasen siisteyden, että voi tulla lyhyellä varoitusajalla. Mutta pientä sotkua saattaa siis siitäkin huolimatta olla. Että, jos joku tulee, niin jos häiritsee, voi kääntyä ovelta pois tai alkaa itse siivota. :D
 
v
No ei todellakaan, mutta saa meille silti tulla. Jos jotain häiritsee joka paikassa lojuvat lelut, murut keittiössä, tiskit tiskipöydällä ja muutamat pölykoirat niin sitten voi kääntyä eteisestä takaisin.
 
En ota paineita jos kämppä on joskus kuin pommin jäljiltä ja yllätysvieraat oven takana. Joskus on vaan huonompi päivä (niinku tänään..) että on petit petaamatta, keittiön tasot täynnä murusia ja tahroja, vessassa huja hajan ämpäriä, lelua ja likapyykkiä sekä lelut ja sohvatyynyt pitkin lattioita.
 
On siistiä; eilinen vieras ihmetteli, että "miten teillä on aina näin siistiä"... Lelut saa olla hujan hajan. Niitä en kerää juuri koskaan. Omat tavarat pidetään paikoillaan. Varmaan siistin vaikutelman antaa myös se, että inhoan turhaa krääsää. Lievä siivousaddikti olen myös, mutta nyt toisen lapsen synnyttyä on ollut pakko unohtaa päivittäiset imuroinnit ja lattian pyyhkimiset.
 

Yhteistyössä