Turhin/kamalin saamanne häälahja?

  • Viestiketjun aloittaja häävieras
  • Ensimmäinen viesti
Työäiti
Kyllä se on tallella ;) Kristallikippo A on keittiön kaapissa (ehdotin jo kirpputorille laittoa) ja kristallimaljakko B keittiön kaapin päällä. B:tä toki voi käyttää isoissa juhlissa, kun on pakko saada kaikki isot ruusut jonnekkin. Säästetään meidän (nyt 2v:n) ylioppilasjuhlaa varten...
 
näin vuonna 2004
Olin raskaana kun mentiin naimisiin. yksi häälahjoista oli turvakaukalo. Ok, ajatuksena ihan kiva.

Mutta se oli ties mistä ostettu TYROKSINEN, siis ihan kokonana tyroksia, päällä vain kangas.


Juu, ei käytetty sitä kertaakaan. eikä aavistustakaan missä on nyt. Pääasia ettei ole meillä.
 
turhauttavaa
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Kyllä se on tallella ;) Kristallikippo A on keittiön kaapissa (ehdotin jo kirpputorille laittoa) ja kristallimaljakko B keittiön kaapin päällä. B:tä toki voi käyttää isoissa juhlissa, kun on pakko saada kaikki isot ruusut jonnekkin. Säästetään meidän (nyt 2v:n) ylioppilasjuhlaa varten...

höh, meidän 2v ei ole lainkaan noin kehittynyt että kertoo nimenomaan menevänsä lukioon...
 
Saatiin jotain ihmeellisiä kukkasastioita keittiöön ja uunivuokia, jotka oli tosi huono laatuisia. (Unkarissa ei paljon kysellä mitä tarvitaanj ja mulla oli jo kaikki). Yhdet lautaset meni vahingossa rikki kun kassi repes, palat on nyt kukkaruukkujen pohjalla ja uunivuoat meni kiertoon jollekin joka tartti.
 
Karkkimaankaveri
Yllättävää että hirveän moni laittaa nokkansa solmuun,jos hääpari toivoo lahjaksi rahaa, silti lähes kaikkien itse saamat lahjat lojuu varastossa tai kaapin perukoilla :/

Juu eikä sit mitään kissatappelua tästä!!!

Ja vastaus itse kysymykseen: ei ole kamalinta, rahaa pyysimme ja saimme.
 
minätys
Me saatiin seksipeli. Miehen kaveri vaimoineen osti semmoisen. Ja on se meillä jossain kaapin pohjalla mutta kertaakaan ei ole sitä laatikkoa avattu. Meillä riittää mielikuvitusta ilman lautapelejäkin ;) .
 
Miimari harm.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:
Alkuperäinen kirjoittaja naimaton:
näiltä välttyy kun ei mene naimisiin
Niin- mutta sitten on vielä jäljellä joulut ja synttärit- varsinkin kaikki kymppisynttärit, tuparit yms.......... :whistle:
Ku ei vietä niitä niin niin ongelmalta säästyy ja meillä ainakin kaikki antaa jotain käytännöllistä/hyödyllistä lahjaa eikä mitään turhaa kaapin täytettä=)
 

Yhteistyössä