Mitä teillä syödään iltapalana tänään?

vieras
Te ketkä iltapalaksi vedättä wrappeja tai muuta täyttävää? Syödäänkö teillä 2 lämmintä ruokaa noiden lisäksi? Meillä kuopus vasta lopettelee illallistaan, joten ehkä vaan leipälinjalla tänään.
 
Määkin kyl kauhiast ihmettelen, miten "isosti" monissa perheissä syödään iltapalaa... siis jos 2 lämmintä ateriaa alla kuitenkin. Meillä yleensä (myös tänään) iltapala kuittaantuu aikuisilla leivällä ja jogurtilla sekä hedelmällä, poika syö puuron. Poikkeustapauksissa tehdään esim. lämpimiä voileipiä, pizzaa tms.

Pitemmän aikaa oon jo ihmetellyt näitä kyselyjä, kun itsellä ainakin on keksimistä yhdessä (joskus kahdessa) lämpimässä ateriassa per päivä... mut ehkä mä vaan oon kelvoton äiti ja perheenemäntä
;) :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Te ketkä iltapalaksi vedättä wrappeja tai muuta täyttävää? Syödäänkö teillä 2 lämmintä ruokaa noiden lisäksi? Meillä kuopus vasta lopettelee illallistaan, joten ehkä vaan leipälinjalla tänään.
Normaalist meillä kaks lämmintä ateriaa päiväs ja sillo yleensä iltapalaan leipää, jugurttia, hedelmää jne... mut sit on välillä näit päivii "mitkä on menny vähä hyväntekeväisyydelle" tuon ruokailun suhteen ja teen illaks jotain vähä "tuhdimpaa" ja se iltapalakin on hieman aikasemmin, ku yleensä. :)
 

Yhteistyössä