Galluppia, missä olitte häämatkalla?

Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:
Me lähetään häitä seuraavana pvänä, eli 3 vkon päästä, Cancuniin Mexicoon (2vkoa 5 tähden täyshoitohotelli suoraan meren rannalla) ja USAan nykkiin. Sitä odotellessa :heart:
Varmaan aika hintava tuo reissu :D Meillä ei olis ikinä varaa... :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:
Me lähetään häitä seuraavana pvänä, eli 3 vkon päästä, Cancuniin Mexicoon (2vkoa 5 tähden täyshoitohotelli suoraan meren rannalla) ja USAan nykkiin. Sitä odotellessa :heart:
Varmaan aika hintava tuo reissu :D Meillä ei olis ikinä varaa... :ashamed:
Anna jotain osviittaa hinnasta? :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä82:
Oltiin viikko Turkin Alanyassa. Ihana matka, vaikkakin esikoinen oli vauva (8kk) ja jätettiin hoitoon mun vanhemmille. :)
Meillä oli tyttö suurinpiirtein samoja ikiä ku oltiin sillä "hääreissulla" ja tyttö oli mukana ja sit vielä ukon pikkusisko. Eli toooosi lemmekäs viikonloppu oli :D
 
Ei olla missään oltu. Olin raskaana, kun mentiin naimisiin, niin ei tullut lähdettyä mihinkään (tai oltiin me pienellä risteilyllä - ihan mukavaa oli toki sekin). Tässä odotellaan, että lapset kasvaa, niin mennään miehen kotimaahan, mutta siihen siis vielä aikaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Ei olla missään oltu. Olin raskaana, kun mentiin naimisiin, niin ei tullut lähdettyä mihinkään (tai oltiin me pienellä risteilyllä - ihan mukavaa oli toki sekin). Tässä odotellaan, että lapset kasvaa, niin mennään miehen kotimaahan, mutta siihen siis vielä aikaa.
mistä sun mies on kotosin? =) miksei lapsia voi ottaa mukaan sukuloimaan?
 

Yhteistyössä