Hakutulokset

  1. I

    AMMATTISI VAI ONKO OLLENKAAN AMAMTTIA??

    Ei ole ammattia eikä lapsiakaan vielä... ja nuori olen, juuri sellainen josta joku täällä jo ehti valittaa. Laiska en ole, vaan masentunut.
  2. I

    Mitä kuuluu -82 syntyneille?

    \ :flower: sain ihan kyyneleet silmiin tästä, kiitos kannustuksesta. Ja ehkä minulla muutama unelma olisi... yritän mennä askeleen kerrallaan eteenpäin, mutta joskus kun näkee miten pitkälle muut samanikäiset ovat jo menneet, tuntuu että olen myöhästynyt siitä viimeisestäkin junasta. No, ehkä...
  3. I

    Mitä kuuluu -82 syntyneille?

    Olipa mukava lukea näitä. Minulla on näin: en ole peruskoulun jälkeen käynyt muuta koulua, töissä olen ollut silloin tällöin. Kärsin masennuksesta ja peloista. Minulla ei ole mitään tietoa siitä mikä minusta tulee isona. Luultavasti ei mitään. Naimisiin en ole päässyt ja raskaaksi en luultavasti...
  4. I

    IVF/ICSI huhtikuussa

    Paljon onnea plussanneille, eli Hipulle, Himpulle ja Leenuliinalle;-) Tämä ketju näytti alkuunsa melkoisen masentavalle, mutta nämä plussat antoivat toivoa itsellekin taas uuteen yritykseen;-) Itselläni seuraava suunniteltu punktio alustavasti viikolle 28, eli kesä meneekin sitten "mukavassa"...
  5. I

    Miten matsissa kävi?

    Voittiko Ruotsi?
  6. I

    IVF/ICSI huhtikuussa

    Talviloma takana, tuli viikko möllöteltyä koiran kanssa hissukseen mökillä.. Perjantaina oli testipäivä, ja nega tuli että pätkähti... No, heinäkuussa uusi punktio edessä, eli muuta kuin häntä pystyyn ja uutta yritystä kohti paremmalla onnella;-( Siisami, pahoitteluni siullekin ja muillekin...
  7. I

    IVF/ICSI huhtikuussa

    Huomenta päivää jälleen;-) Loistavia tuloksia Tietämätön ja Toivo;-) Itse tässä kanssa kauhulla odottelen, mitä tuleman pitää, pp 7 menossa.. Yhden raskaustestinkin tein jo tosian tuossa pp5... nega... Tosin, taisi tulla tehtyä vähän etujassa, mutta kun ei millään jaksa odottaa, että tilanne...
  8. I

    Lugesteron, oireet?

    Kiitos halinalle;-) Tämä odottelu on vain niin kaameaa.. Millä ilveellä te muut jaksatte sinnitellä? Vaikka alitajuisesti tiedänkin, että nega on tulossa, en meinaa millään jaksaa odotella tulosta... ;-)
  9. I

    aikainen raskaustesti

    ...;-) Hyvä, että joku muukin;-) Mie kanssa eilen testasin, en malttanut millään odottaa, pp5, eikä näkynyt kuin yksi viiva.. Eli kaikki toivo ei sittenkään ole vielä heitetty, täytynee malttaa.. Ymmärrän hyvin, miksi näitä sanotaan piinapäiviksi; vaikka olen melko varma, ettei tämä (ICSI)...
  10. I

    Lugesteron, oireet?

    Olisin uteliaana kysynyt, millaisia oireita Lugasteron teissä saa aikaan? Itsellä oli punktio keskiviikkona 11.4. ja siitä asti olen ko. lääkettä käyttänyt. Nyt on maha turvoksissa, rinnat kipeänä, paleltaa, närästää, heikottaa ja tekee vaikka mitä... Ja vielä käyttö muutoinkin äärimmäisen...
  11. I

    IVF/ICSI huhtikuussa

    Hauskaa huomenta kaikille;-) Nennuliinilla alkaa olemaankin jo jännät paikat, saat testata jo tällä viikolla, itse pitäisi malttaa odotella ensi viikkoon.. Eikö ole tullut kiusausta "vähän kurkistaa" jo ennakkoon;-? Iytse olen jo kun tulisilla hiilillä, ja kaikki mahdolliset raskausoireetkin...
  12. I

    IVF/ICSI huhtikuussa

    Heippa taasen, oli ihan pakko taas tulla kurkistamaan;-) Mahatauti ei alkanut, koko aamupäivän oli töissä ihan heikko olo, huippasi ja oksettikin, ja mahaa nipistelee, johtuu tosiaan varmaan noista lugeista vain. Kun malttaisi ensi viikkoon asti odotella tuon testin kanssa, tosin negahan sieltä...
  13. I

    IVF/ICSI huhtikuussa

    Varmaan mahatauti tulossa; koko aamun ollut heikko olo, huippaa, kylmä ja maha omituisen tuntuinen.. Ei voi millään johtua siitä, että olisi kovista odotuksista huolimatta tärpännyt, siirtokin kun tehtiin vasta perjantaina.... Ja muutoin kun on hyvin skeptinen olo, ja vähän kuin menkkaoireitakin...
  14. I

    IVF/ICSI huhtikuussa

    Anuski; pahoitteluni, nyt vain häntä pystyyn ja plussaa kohti, seuraavalla yrittämisellä se tulee;-) Siisami: Lähettääkö Tays pyytämättä epikriisin kotiin? Jos, meillekin tulee sitten varmaan tällä viikolla;-)
  15. I

    IVF/ICSI huhtikuussa

    Huomenta kaikille;-) Siirrosta on nyt siis nelisen päivää.. Pahat aavistukset alkavat vaivata; maha on hieman kipeä, nipistelee, ja välillä vähän vihloo... Pelkään pahaa, että menkat alkavat ja pilaavat koko projektin;-( Lisäksi huippaa, se johtunee tosin varmaan noista lugeista... Millaisia...
  16. I

    IVF/ICSI huhtikuussa

    Olen äärimmäisen pahoillani puolestasi, Mai;-( Ihanaa, että kaikesta huolimatta jaksat vielä tsempata muita;-) Aurinkoista ja ihanaa kesän odotusta siulle ja miehellesi, seuraavalla kerralla onnistuu, jookos;-)
  17. I

    IVF/ICSI huhtikuussa

    Heippa kaikille;-) Viikonloppu meni rauhallisesti, en uskaltanut rehtiä, lähinnäkin lueskelin ja otin aurinkoa;-) Olo on ihan ok, siirto tehtiin siis perjantaina, maha on tosin vähän outo, turvoksissa tietty lugeista (ei jäätelöstä;-?) johtuen, ja välillä vihloo tai nipistelee silleen oudosti...
  18. I

    ..

    Anteeksi mammu, en ole seurannut tilannettasi, enkä oikein ilmeisesti lukenut tekstiäkään kunnolla;-( Olen äärimmäisen pahoillani puolestasi, ja toivottelen kaikesta huolimatta äärimmäisen aurinkoista kevättä siullekin;-)
  19. I

    IVF/ICSI huhtikuussa

    Unelma; olen todella pahoillani siun puolestasi;-( Itse tulin juuri Taysista matkalainen mukanani; nelisoluinen 2-tasoinen siirrettiin, hyvä niin, sillä tämä oli todella ainoa hedelmöittynyt solu, tosin eihän niitä alkujaankaan saatu kuin kaksi kappaletta.. Toivottavasti pysyy ja kiinnittyy...
  20. I

    ..

    Mie olen vähän tietämätön näissä, ensimmäinen ICSI menossa ja siirto tänään; miten tiedätte jo noin nopeasti, ettei homma sujunutkaan odotusten mukaisesti;-? Pikkuisen jännittää kieltämättä, siksi utelen... Kiitos kaikille, jotka viitsivät valaista asiaa tietämättömälle, ja zemppiä jatkoon...

Yhteistyössä