Lugesteron, oireet?

Olisin uteliaana kysynyt, millaisia oireita Lugasteron teissä saa aikaan?

Itsellä oli punktio keskiviikkona 11.4. ja siitä asti olen ko. lääkettä käyttänyt. Nyt on maha turvoksissa, rinnat kipeänä, paleltaa, närästää, heikottaa ja tekee vaikka mitä... Ja vielä käyttö muutoinkin äärimmäisen epämiellyttävää puuhaa, mutta kaikkensa täytyy yrittää kuitenkin;-)
 
Heippa!
Mulla oli luge kuuri maaliskuussa ivf:n jälkeen (valitettavasti nega :'( ) ja mulla oli alavatsan vihlontaa, vilutusta (ja sama t:llä kirjoitettuna :D ) sekä rintojen arkuutta. En tiedä oliko kaikki pelkästään lugesteroneista vai muista hormoneista kun niitä oli aika "pommi" veressä mutta kuitenkin...
 
Ekan kerran kun käytin lugeja icsi:n tuoresiirrossa, niin ei ollut huimausta kummempaa.
Nyt viimeksi passin jälkeen tulikin sitten kaikennäköistä; huimausta, etovaa oloa, vatsaviiltelyjä, rinnat turposi ja oli kipeet, valkkaria tuli kuin hanasta valuen... Oireet loppui välittömästi lugejen lopetuksen jälkeen.
Ekalla kerralla mulla myös tuli menkat lugeista huolimatta jo pp 9.
Viime kerralla ne alkoi vasta kolme päivää lugejen lopettamisesta.

Oon lukenut, että lugesteron saattaa aiheuttaa kaikenlaisia raskausoireita, mutta testaamalla sitten lopulta selviää onko oireet feikkiä vai nou.

Oikein paljon onnea sinulle matkaan :)
 
Kiitos halinalle;-)

Tämä odottelu on vain niin kaameaa.. Millä ilveellä te muut jaksatte sinnitellä? Vaikka alitajuisesti tiedänkin, että nega on tulossa, en meinaa millään jaksaa odotella tulosta... ;-)
 
:wave:
Ihan kamalaa ne pp:t onkin mutta sitten mulla kyl helpotti kun sai varmuuden asiaan vaikka tulos olikin nega. Muutaman alavireisen päivän jälkeen ajatukset siirty kohti seuraavaa etappia... PAS suunnitteilla toukokuulle jos vaan se "täti" tulis nyt vaan ajallaan kyläilee.
Hermoja raastavaa on tämä odottelu, mut koitetaan yhdessä tsempata toinen toisiamme :hug:
 

Yhteistyössä