Koulunkäynti-avustaja, tällähetkellä kotona hoitovapaalla! :D
taustalla 27.05.2007 #128 koulutukseltani yht.kuntatieteiden maisteri, ammattina tutkija täällä on aika paljon kouluttamattomia :/
koulutukseltani yht.kuntatieteiden maisteri, ammattina tutkija täällä on aika paljon kouluttamattomia :/
Öppiäinen 28.05.2007 #129 Sosiaalikasvattaja olen koulutukseltani sekä koulunkäyntiavustaja, tällä hetkellä teen lastentarhanopettajan töitä<br><br>
Sosiaalikasvattaja olen koulutukseltani sekä koulunkäyntiavustaja, tällä hetkellä teen lastentarhanopettajan töitä<br><br>
IiDa 28.05.2007 #130 Ei ole ammattia eikä lapsiakaan vielä... ja nuori olen, juuri sellainen josta joku täällä jo ehti valittaa. Laiska en ole, vaan masentunut.
Ei ole ammattia eikä lapsiakaan vielä... ja nuori olen, juuri sellainen josta joku täällä jo ehti valittaa. Laiska en ole, vaan masentunut.
Lentokala 28.05.2007 #131 Koulutukset: tarjoilija, ravintolakokki ja restonomi. Ammatti tällä hetkellä vuoroesimies
Orion- 28.05.2007 #138 No ei oo ammattia. Syksyksi ois paikka, jos minusta tuliski lähihoitaja. En mä kyllä itse asiassa ole varma olisko minusta lähäriksi... No, ehdin sitä vielä miettiä, vaikka on kai se parempi olla edes joku ammatti...
No ei oo ammattia. Syksyksi ois paikka, jos minusta tuliski lähihoitaja. En mä kyllä itse asiassa ole varma olisko minusta lähäriksi... No, ehdin sitä vielä miettiä, vaikka on kai se parempi olla edes joku ammatti...
Riivinrauta 28.05.2007 #139 No... koulutukseltani olen leipuri mut tällä hetkellä teen tarjoilija keikkaa ja vakkari duuni on kaupan kassa... kai mä sit olen joku sekatyöläinen
No... koulutukseltani olen leipuri mut tällä hetkellä teen tarjoilija keikkaa ja vakkari duuni on kaupan kassa... kai mä sit olen joku sekatyöläinen
Vepasto 28.05.2007 #141 Koulutukseltani olen yo-merkonomi. Nyt äitiyslomalla. Tulevasta ammatista ei ole tietoa.