aikainen raskaustesti

  • Viestiketjun aloittaja hermoraunio
  • Ensimmäinen viesti
hermoraunio
Tein raskaustestin 5 päivää siirron jälkeen. voiko alkio olla kuitenkin kiinnittynyt, vaikka testi oli negatiivinen.APUA kamala olo. Miks mä menin testaamaan liian aikaisin. :(((
 
Muistaisin, että alkio kiinnittyy noin seitsemän päivän ikäisenä ja sittenkin voi mennä muutama päivä ennenkuin raskaushormonia on muodostunut tarpeeksi, jotta se näkyisi kotitestissä.

Joten malttia :)
Olet luultavasti testannut liian aikaisin.
 
Ei se vielä noin aikasessa vaiheessa näy, joten malta nyt vaan odotella vielä! Itse sain tosi tosi haalean plussan 9 pv siirrosta ja oli epävarma olo onko siinä se toinenkin haalea viiva vai kuvittelenko. Sitten pikkuhiljaa alkoi vahvistua. Joillain testiin ilmestyy toinen viiva vasta silloin, kun on virallinen testipäivä! Tsemppiä...toivotaan, että ne kaksi viivaa vielä ilmestyvät siihen testiin!! ;) :wave:
 
Minä olin myös hätähousu ja testasin negan pp6 sitten pp8 näkyi haamu ja 10päivänä varmistin vielä selkeän viivan. Olen kyllä kuullut, että joillain testi näyttänyt plussaa vasta 14-16 päivää siirrosta.
 
...;-) Hyvä, että joku muukin;-) Mie kanssa eilen testasin, en malttanut millään odottaa, pp5, eikä näkynyt kuin yksi viiva.. Eli kaikki toivo ei sittenkään ole vielä heitetty, täytynee malttaa.. Ymmärrän hyvin, miksi näitä sanotaan piinapäiviksi; vaikka olen melko varma, ettei tämä (ICSI) onnistunut vielä, silti vain jännittää... ;-)
 

Yhteistyössä