Hakutulokset

1. I

IVF/ICSI huhtikuussa

Pikkuisen jännittää, miten tämän päivän siirto menee, tai saadaanko sitä edes tehtyä; tosiaan eilen ainoastaan yksi solu oli hedelmöittynyt, toivottavasti tu ainokainen jaksaa nyt sinnitellä, tänään vasta kuulee, minkä tasoinenkaan tuo ainokainen on/oli.. Ja vielä perjantai ja 13:sta päivä...
  2. I

IVF/ICSI huhtikuussa

Kiitos Siisamille onnentoivotuksista huomiselle;-) Tosiaan tänään soitin lääkäriin, ja kahdesta saadusta solusta yksi on hedelmöittynyt, eli ei kovin suuri saalis, ja toivottavasti se ainokainen jaksaa sinnitellä huomiseen asti, siirto olisi iltapäivällä.. Ja pahoittelut pippurille, että kävi...
  3. I

Tänne en enää tule!

Eikös se ole kuitenkin kaikkien meidän toive, että tuo "happyn face" sattuisi omalle kohdalle;-? Eli iloitaan muiden ilosta ja toivotaan samaa onnea, niin itselle kuin kaikille muillekin meistä;-? Ja kyllähän tuo toisaalta kannustaa jatkamaan tätä prosessia, tieto siitä, että saattaa tärpätä...
  4. I

munasolujen keräys

Itse olin eilen punktiossa, paljon siedettävämpi kokemus kaikin puolin kuin olin odottanut, eli tarvittaessa uskaltaudun uudelleenkin;-) Useimmat reseptilääkkeet saat omavastuukaton ylityttyä tuolla omavastuuosuudella 1,50?/lääke, mutta ainakaan Lugesteronit eivät kuulu korvattavien piiriin...
  5. I

IVF/ICSI huhtikuussa

Taas yksi nuonosti nukuttu yö takana.. Punktio oli tosiaan eilen, ja nyt jännitän, soitetaanko taysista vai ei, eli päästäänkö siirtoon huomenna vai alkaa rumba uusiksi syksyllä... Muniksia löytyi tosiaan tuo vaivaiset kaksi kappaletta, eli toivo ei kovin korkealla ole... Miten muuten muut...
  6. I

IVF/ICSI huhtikuussa

No heippa kaikille, ja kiitos hyvästä vastaanotosta;-) Juuri tulin punktiosta, paljon kivuttomampi toimenpide, kuin uskalsin kuvitellakaan, tosin saaliskaan ei ollut todellakaan kummoinen; 2 vaivaista solua... No, huominen menee kanssa jännittäessä toivoessa, ettei Taysin numeroa puhelimeen...
  7. I

Toukokuun IVF/ICSI/PAS

Ja hups, laitoin sitten tämän viestini väärään ketjuun, siirsin sen äsken tuonne huhtikuun osioon.. Pahoittelen, silti aurinkoista jatkoa kaikille, kaikin tavoin;-)
  8. I

IVF/ICSI huhtikuussa

Laitoin tämän jo vahingossa tuonne toukokuun ketjuunkin, aloittelijan mokia;-? Saako änkeytyä uutena ketjuunne;-? Meillä edessä ensimmäinen ICSI, lääkkeinä Synarela ja Conal F, eilen pistin Pregnyl -piikin tuplana, ja huomenna on edessä punktio, joka suoraan sanottuna pelottaa vietävästi...
  9. I

munasolujen keräys

Itse käytin Conal F seuraavasti: neljä ensimmäistä päivää annoksella 225 yksikköä, ja sen jälkeen vielä 6 päivää annoksella 300 yksikköä, eli kaikkiaan meni 3 kynää, à 280?/kynä. Näillä omavastuu täyttyikin jo ihan mukavasti, eli tästä eteen päin lääkkeet ovatkin sitten liki ilmaisia;-) Meillä...
  10. I

Toukokuun IVF/ICSI/PAS

Saako änkeytyä uutena ketjuunne;-? Meillä edessä ensimmäinen ICSI, lääkkeinä Synarela ja Conal F, eilen pistin Pregnyl -piikin tuplana, ja huomenna on edessä punktio, joka suoraan sanottuna pelottaa vietävästi, mutta eiköhän siitä hengissä selvitä... ;-) Me päästiin/jouduttiin suoraan kolmen...
  11. I

Synnytykseen ilman miestä?

Kuinka moni on ollut tai menee synnytykseen ilman miestään? Mun miehelläni ei ole "päätä" tulla sinne eli pyörtyy ihan varmasti kun näkee minusta tulevan verta. Menkkojenkaan aikaan ei halunnut nähdä verta. Olenkin pyytänyt ja saanut oman äitini tukijaksi mukaan synnytykseeni. Naisena ja...
  12. I

Keskenmenon kokeneen mietteitä...

Minäkin sain keskeytyneen keskenmenon viikolla 9. Sikiö oli kuollut jo aikaisemmin. Jo varhaisultrassa epäilys heräsi kun sikiö oli pienempi kuin laskettua aika näytti. Tiesin nimittäin hedelmöittymisajankohdan melko varmasti. Sydän silloin kyllä sykki. Jotenkin olen niin pessimisti että aloin...
  13. I

Meili-kirjeystävä?

laitan tähän mun toisen sähköposti osoitteen, kirjoittele siihen vaikka aluksi! :) frridu@luukku.com :wave:
  14. I

Meili-kirjeystävä?

HEIPS! täältä löytyis 24.v äiti oulunläänistä myös, poika on nyt 1v9kk! ois kiva saada meiliystävä ja jos synkkais niin voishan sitä tutustua sitten paremminkin. mä olen myös vasta saanut netin toimimaan ja tämä on ikäänkuin harjoittelussa vielä mut alkaa sujua jo paremmin... :)...
  15. I

Synnytyksen jälkeen pissaamisvaivaa?

hei. minulla oli kans ekan lapsen jälkee todella vaikeaa toi pissaaminen. luulis sen menevän ohi ekan kuukauden aikana. pitkää siinä menee, mutta paranee kyllä :flower:
  16. I

toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

\ mut voihan niitä yllätyksiä vieläkin tulla. Kun eihän tuolla kaikkea voi katsoa...
  17. I

Anoppi taas muisti

Toissapäivänä anoppi soitti miehelleni että ei ¨hänellä ole miniää vastaan mitään mutta on se aikamoinen hyväksikäyttäjä ja valehtelija.Mieheni olo hermostunut äidilleen puhelimessa ja sanonut että hän uskoo ja luottaa täysin vaimoonsa ja avioliittomme senkun jatkuu vaan joten antaa olla...
  18. I

Anoppi taas muisti

Suru tietysti että anoppisuhde on tälläinen mutta meillähän se on myös äiti-poika suhde pielessä. Tässä ei ole vaikuttanut enää minun eli miniän toiminta mitään vaan äitinsä on jo ennen tapaamistamme aikanaan pilannut suhteen. Mieheni ei ole katkera mutta lähinnä surullinen koska mielen...
  19. I

Anoppi taas muisti

Mieheni sanoo äidistään että minkäs sille voi kun on mielipuoli suvussa. Äitinsä on kysellyt meidän seksielämästämmekin, arvaa kerroimmeko. Ja kertonut omastaan,ihan kuin meitä kiinnostaisi se ettei anopin miehellä seiso. ei siis ole mieheni isästä kyse. jne...
  20. I

Anoppi taas muisti

No en tuossa alkuperäisessä todella kertonut kirjeen sisältöä mutta siis kävi läpi lapsemme yksitellen ja mielipiteet heistä, jotka olivat painokelvottomia... ' Mielipide tietysti miniästä jolle toivoo kuolemaa tai vähintääkin avioeroa. Poikansa on hyljännyt hänet avioitumalla. Poika siis...

Yhteistyössä