Hakutulokset

  1. K

    Joulukuiset 2020

    Onnea Neiti Näpsän äiti ❤️ Meidän pieni syntyi 9.12., rv 41+1, 4040 g ja 51,5 cm. Niin ihana pieni :love: Ja pian jo kuukauden vanha, aika kyllä rientää!
  2. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    @Enerisa3 Kyllä siellä ihan punaista näkyy, toivotaan kovasti että vahvistuu. :love: Täällä menossa rv 33+4. Nyt kun katson taaksepäin viime kevääseen, niin tuntuu, että aika on mennyt ihan hullun nopeasti. Siitä on tänään tasan 8 kk kun sain keskenmenon, ja nyt olen jo raskauden kanssa hyvää...
  3. K

    Maaliskuiset 2021

    Joulukuisista päivää, tulin vain huikkaamaan että itse tunsin esikoisesta rv 23 (istukka etuseinämässä) ja nyt toisesta rv 15 (istukka takaseinämässä). Jos en ihan väärin muista, niin tuonne noin rv 15 paikkeille on joulukuisissa osunut muitakin aikaisin liikkeitä tunteneita, ei varmaan sen alemmas.
  4. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    @Enerisa3 Tämä on meidän toinen lapsi, esikoinen on 03/18. Sekä esikoinen että tuo alkuvuodesta keskenmennyt tärppäsivät muistaakseni yk2, eli tosi nopeasti molemmat, esikoista yrittäessä taisi olla kemiallinen yk1. Ei olla siis jouduttu yrittämään pitkään ja ollaan kyllä oltu tosi onnekkaita...
  5. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Voimia @Enerisa3 ❤️ Mä koin ehkä vähän samaa, että ei oikein ollut ketään, kenen kanssa käsitellä asiaa. Helposti todettiin että no, siinä oli jotain vikaa ja siksi meni kesken, luonto hoitaa. :cautious: Niin, onhan se niinkin, mutta olihan se silti jo ajatuksissa vauva, oma lapsi, eikä pelkkä...
  6. K

    Maaliskuiset 2021

    Mun täytyy joulukuisista kans huikata @Royalmf, että huoli pois. :) Itsellä kävi niin, että ar-ultrassa alkio oli 4 pvä pienempi kuin mun laskujen mukaan olisi pitänyt, ja lopulta nt-ultrassa koko vastasikin 6 pvä isompaa kuin ar-ultrassa mitattiin, ja samaa kokoa oli edelleen myös...
  7. K

    Toiveissa vauva 2021

    Voimia @Enerisa3 ❤️ Mulla alkoi keväällä raskaus heti ekasta kierrosta keskenmenon jälkeen, nyt menossa rv 23. Ilmeisesti silloin on vähän suuremmat mahdollisuudet tulla raskaaksi, kun kropalla on jotenkin tuoreessa muistissa se, miten ollaan raskaana. Mutta toki kierto oli pidempi kuin...
  8. K

    Huhtikuiset 2021

    Joulukuisista huikkaan, että viiva voi vaalentua myös siinä vaiheessa, kun hcg on noussut tarpeeksi, ja virtsasta tulee ns. liian väkevää. Silloin sitä laimentamalla voi saada taas vahvemman viivan. :) Mutta toisaalta, hcg:hän ei nouse ihan lineaarisesti, eli jos haluaa testata useammin...
  9. K

    Helmikuiset 2021

    Kannattaa ottaa C-vitamiinilisää raudan kanssa. :) Mulla itselläni ja parilla tutulla se jostain syystä vaikuttaa tosi paljon, ilman vitamiinia ihan hirveä olo, vitamiinin kanssa ei mitään. C-vitamiinihan kyllä parantaa raudan imeytymistä, mutta en sen tarkemmin osaa sanoa, mihin tää voisi...
  10. K

    Toiveissa vauva 2021

    Paljon onnea @Shibali! ❤️ Ja ihan huippu rautatietopaketti @Tiukuna. Tunnen lähes voimattomuutta sen edessä, miten huonolla tolalla tietämys terveydenhuollossa on, kun aiheena on raudanpuute ilman anemiaa. Aivan järkyttävää. Mulla itsellä menossa nyt rv 21 ja pyysin neuvolalääkäriltä...
  11. K

    Helmikuiset 2021

    Joulukuisista päivää, mä sain niistä ison avun. Matkapahoinvointi yltyi ihan uusiin sfääreihin ja auttoi paljon siihen, mutta myös muuhun pahoinvointiin.
  12. K

    Toiveissa vauva 2021

    Heti seuraavasta kierrosta. Täällä joku silloin mainitsi, että heti siitä ekasta kierrosta olisi jotenkin isompi mahdollisuus tulla raskaaksi. En muista perusteluja, jos niitä edes oli, mutta tuntui toimivan.
  13. K

    Toiveissa vauva 2021

    Voi kurjuus @Kasikuus, eihän tässä tiedä mitä sanoa. Kovasti tsemppiä. ❤️ Se mullakin oli kyllä keväällä kesken menneessä, alusta asti sanoin miehelle että katotaan nyt kuinka käy, tää voi hyvin mennä kesken. Ja sitten kun oireet loppui kuin seinään, niin tiesin että siinä se oli, vaikka vuotoon...
  14. K

    Joulukuiset 2020

    Mä aloin tuntea liikkeitä paremmin heti tuosta viestistä seuraavana päivänä, eli rv 16+0. Ei välttämättä joka päivä vielä tunnu, mutta kun tuntuu, niin on olleet selkeämpiä. :) Toki kun ei ole eka raskaus, niin tiedän, millaisia tuntemuksia kuulostella. Kävin tänään tosi laiskalla ja...
  15. K

    Helmikuiset 2021

    @Sofia90 Neuvolan täti ei taida olla ihan ajantasalla raudanpuutteeseen liittyen (eikä sinänsä yllätä), kyllä raskaana oleville on suht yleistä päästä rautainfuusioon. Hemoglobiinihan ei sinänsä kerro raudanpuutteesta mitään, se voi olla vielä ihan "sallituissakin" rajoissa, vaikka rautavarastot...
  16. K

    Toiveissa vauva 2021

    Mitä ihmettä :confused: Mä sain ihan vastaavassa tilanteessa neuvolasta puhelinsoiton perusteella lähetteen. Voi miten kurjaa! :confused: ❤️
  17. K

    Helmikuiset 2021

    Lakritsista en tiedä, mutta nämä salmiakit ainakin https://namitupa.fi/verkkokauppa/tuote-osasto/namitupa/namitupa-raskaus-salmiakit-glykyrritsiini-vapaat/
  18. K

    Toiveissa vauva 2021

    Hyvältä näyttää @Kasikuus nuo viivat! :love: Mulla näytti ihan samoilta samoilla päivillä ja kaikki hyvin. Niin ihanaa kyllä, että teillä nyt vihdoin tärppäsi. :love:
  19. K

    Joulukuiset 2020

    Joko muut tuntee liikkeitä? Mä oon nyt vain jumahtanut niitä odottelemaan. Tänään neuvolassakin löytyi reipas syke ja beibi potki anturiakin, mutta hitsi vie kun en vain itse vielä sitä tunne. Ihan pari yksittäistä potkua oon ehkä tuntenut, mutta ei muuta. :confused: Vaikka tietäähän sen, että...
  20. K

    Joulukuiset 2020

    Joo, kyllä se sieltä löytyi kun vielä kerran kokeilin. Voi kun nyt pian alkaisi tuntua liikkeet! Pitäisi olla mahdollista jo ihan näillä hetkillä, kun on rv 15+2, ei ole ensimmäinen raskaus ja istukkakin takaseinämässä. Toisaalta nyt on jo vielä niin paljon turvotusta ja koko ajan vatsassa menee...

Yhteistyössä