Aloitetaan uusi kuukausi. . Mulla on luultavasti laskettu aika 8.4. Jos tää pikku veijari pysyy matkassa mukana
Ai kauhee, joku vei kaikki hymiötMä tuun kurkkimaan tai ainakin taustailemaan myös tänne. La on joko 30. tai 31. maaliskuuta, ja edellinenkin synnytys meni 11 päivää yliajalle, joten henkisesti varaudun huhtikuiseen. Onnea plussanneille
Ehdottomasti olis kiinnostusta!! Ehkä nyt sillein ainakin viikon pari kattoo et etenee normaalisti, tai viimeistään varhaisultran jälkeen Mut joo I'm in!Moi!
Tänään plussattu, LA olisi jonkun laskurin mukaan 7.4. Mahtavaa! Nyt vasta tosin dpo11.
Mulla ollut oireena vain vatsan vihlaisut dpo9-11 ja parin päivän ajan jatkuva nälkä. Ehkä vähän hajuherkkyyttä. Rinnoissa ei mitään tuntemuksia, mutta niitä ei ollut ekassakaan raskaudessa. Tämä olisi siis toinen lapsi
Mua kiinnostaisi perustaa suljettu 25-35 henkilön faceryhmä jossain vaiheessa, kun se oli niin kiva ekassa raskaudessa. Olisiko kiinnostusta? Oli silloin raskauden ja myöhemmin lapsen kanssa paras vertaistuki ja olisi kiva nytkin päästä jakamaan ajatuksia samassa tilanteessa olevien kanssa. Isommat ryhmät ei oikein kiinnosta.
Kyl me haluttais mennä, pitäis nyt vaan kattoo mistä varais Nyt on eka neuvola ja nt-ultran aikakin varattu@3milia ompa hyvin vahvistunut!! Mä laitan kans ku pääsen töistä.
Ootteko menossa varhaisultraan?
Oi ihanaa! Mihin asti meni se ultra? Munkin pitäisi varmaan kohta soittaa neuvolaan - apuaaa, tuntuu ihan utopistiseltaKyl me haluttais mennä, pitäis nyt vaan kattoo mistä varais Nyt on eka neuvola ja nt-ultran aikakin varattu
@Kuumeilija40 hirveitä tollaset unet Toivotaan nyt parasta, että kaikilla meillä menis kaikki hyvin loppuun asti ja huhtikuussa olis pikkuiset maailmassa Mullakin tosiaan yöllä vihloi alavatsaa ja etoi ja siihen sit heräsinkin enkä oo nukkunut neljän jälkeen Mut toisaalta hyvä vaan, et on oireita
Joo siis tuntu kyl ihan hullulta soittaa sinne 17.9 olis se ultraOi ihanaa! Mihin asti meni se ultra? Munkin pitäisi varmaan kohta soittaa neuvolaan - apuaaa, tuntuu ihan utopistiselta
Okei jospa mulla osuis sitten suunnilleen samoille ajoilleJoo siis tuntu kyl ihan hullulta soittaa sinne 17.9 olis se ultra
Mä testasin äsken. Ja kyllä sieltä Plussa tuli. Haalea Plussa joten nyt mä pelkään että menee kesken . Aamun vahva tunne uhkaa kadota. Mutta yritän rauhoittua ja ajatella että tää epävarmuus kuuluu asiaan.Okei jospa mulla osuis sitten suunnilleen samoille ajoille
Miten tähän raskaana olemiseen voi luottaa?! Mä oikeesti testaan varmaan tulevinakin päivinä joka aamu, ettei se vaan oo kadonnut mihinkään
En mä kans ymmärrä et tuleeko tässä jossain kohtaa sellanen olo, et kaikki menee hyvin ja tää pysyy mukana Mä aattelin loppuviikosta ehkä perjantaina testaa kaapista vielä vikan pregcheckin ja sit ostaa maanantaille digin ja toivoo sitä 3+Okei jospa mulla osuis sitten suunnilleen samoille ajoille
Miten tähän raskaana olemiseen voi luottaa?! Mä oikeesti testaan varmaan tulevinakin päivinä joka aamu, ettei se vaan oo kadonnut mihinkään
Voi olla, et on ollut vaan liian laimeeta pissaa ja ei siks tarpeeks hcg:tä ja haaleempi viiva. Toivotaan parasta Huomenna tai ylihuomenna aamulla uudestaanMä testasin äsken. Ja kyllä sieltä Plussa tuli. Haalea Plussa joten nyt mä pelkään että menee kesken . Aamun vahva tunne uhkaa kadota. Mutta yritän rauhoittua ja ajatella että tää epävarmuus kuuluu asiaan.
Tein kyllä eri testin kuin viimeksi. Ja olin käynyt pissalla aamulla jo eikä ollut varmaan pissa rakossa kuin 2-3 h.
Se on tämä testi minkä tein tänään.@Kuumeilija40 toivottavasti oli vähän laimeeta pissaa vaan! Sitäpaitsi onkos tuo se vähän pahamaineinen clearbluen testi?