Huhtikuiset 2021

Kiva, että kiinnostaa se ryhmä! Voin kyllä sitten sen perustaa, kun on ajankohtainen

Mulla oli edelleen aika haalea viiva tänään aamulla, mutta enpä vielä odottanutkaan muuta. Keskiviikkona kait olis vasta kuukautisetkin pitänyt alkaa. Mitään oireilua ei oo nyt tänään ollut. Ekassa raskaudessa ei ollut oikein mitään oireita ekan kolmanneksen aikana, niin toki toivon, että menisi yhtä helpolla tämä toinenkin

Itse soittelen neuvolaan varmaan keskiviikkona, jännää! Hassua, miten sitä onkin ihan kuin ensikertalainen näissä kaikissa jutuissa!
 
  • Rakkaus
Reactions: 3milia
Pitäiskö meijän muuten jotain listaa tehdä tähän etusivulle? :)

Edit. @saasoo kiva kuulla, että ollut oireeton alkuraskaus viimeks ja kaikki mennyt hyvin. Jotenki ite koko ajan miettii et nyt ei enää juilikaan alavatsaa, onko kaikki ok :D Vaikka siis ihan turhaa. Tissit tuntuu aristavan lähes koko ajan vähän ja kai se on ihan normaalia et oireet tulee ja menee ❤
 
Joo, joku lista ois hyvä ku varmaan tasasesti alkaa tulemaan porukkaa :)

2.4 / pumpuli1 / 1.lapsi

Tuleeko jotain muuta vielä?

Huomaa nyt, että enää ei onnistu lähteä töihin syömättä aamupalaa. Eilen meinasin ihan oksentaa töissä ennen kahdeksaa, mutta pienen huilaamisen ja syömisen jälkeen meni pikkuhiljaa ohi. Ostin eilen kotiin pillimehuja ja juotavia jugurtteja, niin pakotin ne alas ennen töihinlähtöä :)
 
Joo, joku lista ois hyvä ku varmaan tasasesti alkaa tulemaan porukkaa

2.4 / pumpuli1 / 1.lapsi

Tuleeko jotain muuta vielä?

Huomaa nyt, että enää ei onnistu lähteä töihin syömättä aamupalaa. Eilen meinasin ihan oksentaa töissä ennen kahdeksaa, mutta pienen huilaamisen ja syömisen jälkeen meni pikkuhiljaa ohi. Ostin eilen kotiin pillimehuja ja juotavia jugurtteja, niin pakotin ne alas ennen töihinlähtöä
Tällein oli tammikuussa: "Laskettuaika, nimimerkki, monesko lapsi on ja synnytyssairaala. Laitelkaa vaikka punaisella niin erottuu paremmin. Jos ei halua kertoa jotakin niin voi vaikka skipata sen kohdan yli."

Jaksatko päivittää listaa? :) Mietin et, jos jaksat niin pitäiskö se laittaa tonne ekalle sivulle, muokata sitä sun ekaa viestiä? :)
 
Onko kellään sellaista että kun menee maate niin meinaa tulla oksennus? Mulla on nyt tullut sellaista. Eilen illallakin menin nukkumaan niin sain hetken päästä nousta ylös ja juosta vessaan. Mitään ei tullut mutta oli sellainen olo että tulee ykä.
 
Onko kellään sellaista että kun menee maate niin meinaa tulla oksennus? Mulla on nyt tullut sellaista. Eilen illallakin menin nukkumaan niin sain hetken päästä nousta ylös ja juosta vessaan. Mitään ei tullut mutta oli sellainen olo että tulee ykä.
Mulla ei oo maatemennessä ollut tuollaista, mutta muuten on kyllä muutaman kerran ollut oksennus kurkussa niin että hiki on ruvennut valumaan.
 
Mua ei vielä (onneks) oo oksettanut ihan kunnolla, ollut vaan vähän sitä etovaa oloo.. Tulee aikalailla 2 h välein ja sit pitää syödä jotain :D Heräsin aamulla ja ihan paniikki, kun tuntuu et kaikki vähätkin oireet kadonnut, mut kyl niitä sieltä taas tuli vähän kun heräili.. Ehkä nyt turha miettiä liikaa o_O
 
Mua ei vielä (onneks) oo oksettanut ihan kunnolla, ollut vaan vähän sitä etovaa oloo.. Tulee aikalailla 2 h välein ja sit pitää syödä jotain Heräsin aamulla ja ihan paniikki, kun tuntuu et kaikki vähätkin oireet kadonnut, mut kyl niitä sieltä taas tuli vähän kun heräili.. Ehkä nyt turha miettiä liikaa
Kyllä mustakin tuntuu, että oireet on vähän helpottaneet viime viikosta :) Luulen, että lopulta aatellaan että ois pitänyt olla onnellinen silloin kun oireet eivät olleet pahana! Muakin hermostuttaa koko ajan, mutta oon yrittänyt ajatella, että ei ne oireet välttämättä kerro koko totuutta. Monesti kuitenkin tulee luettua, kuinka oireet ovat jatkuneet, vaikka alkio olisikin kuollut jne tai oireet lieventyneet, mutta kaikki ollutkin hyvin :)
 
  • Rakkaus
Reactions: 3milia
7.4. / saasoo / 2. lapsi / HUS

Viime kerran kokemuksesta kyllä tiedän, että jos facebook-ryhmä perustetaan, niin ei välttämättä aika riitä itsellä kahteen paikkaan kirjoittaa o_O Yritin kyllä viimeksikin olla täällä palstalla mukana, mutta fb lopulta vei sitten oman huomion.

Tänään voisi käydä ostamassa digitestin, niin saa tällekin varmuuden! Tänään aamulla (dpo13) oli edelleen haalea haamu vielä testissä. Tosin nyt on haamu tullut neljään liuskatestiin ja yhteen clearbluen plus-testiin, että hyvältä vaikuttaa :D Voisin lisätä kuviakin testistä, mutta en mä osaa, kun tarvitsee URL-osoitteen :ROFLMAO:
 
  • Rakkaus
Reactions: 3milia
Tänään oli pakko käydä ostaa uusi testi varmuudeksi. Mutta teen sen joskus myöhemmin. Tuli vaan sellainen olo että jos en olekaan raskaana. Koko päivän on kyllä ollut turvonnut olo. Ihan kuin koko vatsa ois kasvanut yhdessä yössä. Mutta se on vaan alkuraskauden turvotusta. Ei se raskaus vielä näy. Suutuin miehelle kun nähtiin kaupassa hänen sisko perheineen. Heti möläytti että on toinen tulossa.
Anopille ei onneksi kertonut kun kävi kylässä. Pelkäsin kyllä että arvaa kun mulla oli sen verran turvotusta että näkyi varmaan kilometrin päähän
 
Täältä yksi odottaja varovasti myös mukaan.
La ehkä 2.4./2. lapsi / Lohja
Minua kiinnostaisi pienehkö salainen fb-ryhmä jos sellaista ollaan suunnittelemassa?
Tervetuloa! :) Voin laittaa sut listalle, meinaatko kirjautua vai laitanko vaan vierailija? :)

Tuota ryhmää kyllä ajateltiin perustaa ainakin pikkuisen myöhemmin :) Tai mä ainakin ajattelin että varhaisultran jälkeen voisi liittyä.
 
  • Tykkää
Reactions: 3milia
Tänään oli pakko käydä ostaa uusi testi varmuudeksi. Mutta teen sen joskus myöhemmin. Tuli vaan sellainen olo että jos en olekaan raskaana. Koko päivän on kyllä ollut turvonnut olo. Ihan kuin koko vatsa ois kasvanut yhdessä yössä. Mutta se on vaan alkuraskauden turvotusta. Ei se raskaus vielä näy. Suutuin miehelle kun nähtiin kaupassa hänen sisko perheineen. Heti möläytti että on toinen tulossa.
Anopille ei onneksi kertonut kun kävi kylässä. Pelkäsin kyllä että arvaa kun mulla oli sen verran turvotusta että näkyi varmaan kilometrin päähän
Tee digi! :) Mulle ainaki tuli sata kertaa luottavaisempi olo, kun tein sen ja näki oikeesti missä mennään. Voi ei, mä oisin aivan raivona jos mies kertois jollekin!!

Mä kävin eilen ostamassa digin ja ajattelin viikonloppuna tehdä sen, niin sitten pitäisi näkyä 3+.:love:

Ootteko muuten kertonut raskaudesta jollekin jo? Me ei olla kerrottu vielä kenellekään... Mua välillä polttelisi kertoa parhaalle kaverille sekä isosiskolle, mutta en millään haluaisi joutua kertomaan huonoja uutisia myöhemmin! Mies pitää mielellään salassa tämän ja aina kun nään jonkun mun kaverin niin se kysyy, että maltoitko vaan olla kertomatta:ROFLMAO:
 
Tee digi! Mulle ainaki tuli sata kertaa luottavaisempi olo, kun tein sen ja näki oikeesti missä mennään. Voi ei, mä oisin aivan raivona jos mies kertois jollekin!!

Mä kävin eilen ostamassa digin ja ajattelin viikonloppuna tehdä sen, niin sitten pitäisi näkyä 3+.

Ootteko muuten kertonut raskaudesta jollekin jo? Me ei olla kerrottu vielä kenellekään... Mua välillä polttelisi kertoa parhaalle kaverille sekä isosiskolle, mutta en millään haluaisi joutua kertomaan huonoja uutisia myöhemmin! Mies pitää mielellään salassa tämän ja aina kun nään jonkun mun kaverin niin se kysyy, että maltoitko vaan olla kertomatta
Apteekissa ei ollut digiä myytävänä. Kun ollaan mökillä niin lähiapteekissa on niin pieni valikoima
 
Tee digi! Mulle ainaki tuli sata kertaa luottavaisempi olo, kun tein sen ja näki oikeesti missä mennään. Voi ei, mä oisin aivan raivona jos mies kertois jollekin!!

Mä kävin eilen ostamassa digin ja ajattelin viikonloppuna tehdä sen, niin sitten pitäisi näkyä 3+.

Ootteko muuten kertonut raskaudesta jollekin jo? Me ei olla kerrottu vielä kenellekään... Mua välillä polttelisi kertoa parhaalle kaverille sekä isosiskolle, mutta en millään haluaisi joutua kertomaan huonoja uutisia myöhemmin! Mies pitää mielellään salassa tämän ja aina kun nään jonkun mun kaverin niin se kysyy, että maltoitko vaan olla kertomatta
Me ollaan kerrottu jo tosi monelle:notworthy: Jollekin kymmenenelle ystävälle ja vanhemmille :D Mut mä oon myös sellanen, että jos käviskin huonosti, niin puhun myös siitä varmasti, niin ei tässä mitään menetä ❤
 
Me ollaan kerrottu jo tosi monelle Jollekin kymmenenelle ystävälle ja vanhemmille Mut mä oon myös sellanen, että jos käviskin huonosti, niin puhun myös siitä varmasti, niin ei tässä mitään menetä
Ompa ihana kuulla:love: Ja onhan siinä sekin hyvä puoli, että jos huonosti käy niin varmasti saa tukeakin sitten :) Mä voisin kans hyvin ystäville sanoa, mutta pelkään liikaa sitä, että se tieto jotenkin leviäisi ja vanhemmat saisi tietää. Mun vanhemmilla on jo useempi lapsenlapsi, niin ne ei varmaan mitenkään sekoaisi, mutta miehen vanhemmat ois varmasti tosi innoissaan ja olisi niin kurjaa jos sitten joku menisikin pieleen :( Voihan se mennä pieleen myöhemminkin, mutta ainakin tällä hetkellä suunnitelmana on kertoa ystäville ja vanhemmille vasta nt-ultran jälkeen. Harvoille ja valituille varhaisultran jälkeen :)
 
  • Rakkaus
Reactions: 3milia

Yhteistyössä