Huhtikuiset 2021

HUHTIKUISET 2021♥
2.4 / pumpuli1 / 1.lapsi / ?
2.4 / 3milia / 1. lapsi / TAYS
2.4 / Vierailija/ 2. lapsi / Lohja
3.4/ Kaisa-Anniina / 1.lapsi/PHKS
4.4. / NiNNi10 / 1. lapsi / ?
4.4 / Tiffu / 1.lapsi / KOKS
5.4 / palalaa / 2. Lapsi / EPSHP
7.4. / saasoo / 2. lapsi / HUS
8.4. / amanda09 / 2. lapsi / HUS
14.4 / MirJo86 / 2.lapsi/ KYS
10.4 / Wanti / 7. Lapsi / OYS
11.4. / jojanna / 1. Lapsi / HUS
12.4 / Sarmiini / 4. Lapsi / SeKS
12.4 / jonnas1984 / 4.lapsi/SATKS
12.4. /annimaria93 /2. Lapsi/SeKS
13.4/Jippunen86 /2.lapsi/ Lohja
14.4. /Tuutti24 / 1.lapsi/ LKS
14.4. / Morning butterfly/ 4. lapsi/TYKS
17.4 / Hermitcrab / 1. Lapsi/ TAYS
19.4./ wbä / 3. lapsi / TYKS
19.4 / Hemmi12 / 3.lapsi/ TYKS
22.4/ Melissa86 /2. Lapsi/ ulkomaat
24.4 / Aniaj / 3.lapsi/ TYKS
24.4/ Donatel / 1.Lapsi/ HUS
30.4 / rubikinkuutio / 3.lapsi/ SeKS
? / PIKKUMAMI85 / 7.lapsi / VKS


———————————-



Jos haluat listalle, laita tiedot punaisella :)


Ihanaa, mä kerkesinkin muutaman päivän odotella jo huhtikuisia! :)

Siirryn pikkuhiljaa tuolta Toiveissa vauva 2021-ketjusta tänne puolelle. Lopetin pillerit tuossa kesäkuun loppupuolella ja oviksen sain kiinni 10.7 tienoilla. Tänään digi näytti 2-3 viikkoa.
 
Viimeksi muokattu:
Kai mäkin tänne siirryn teidän kanssa tuolta Toiveissa vauva 2021-ketjusta!:love:

Yk4 oli nyt siis meillä tämä, ovis oli Flon mukaan pe 10.7, mutta omien fiilisten mukaan saattoi saattoi olla la-su 11.-12.7, ei ollut niitä selkeitä oviskipuja mitä aiemmin. Eilen tein apteekin ultra -testin ja aivan selkeän viivan sain❤ Huomenna testaan uusiks samalla testillä ja toivon, että olis vahvistunut ❤ Ihan epäuskoinen olo on. Varmaan sitten huomenna varailen kanssa varhaisultraa ja neuvolaa, jos vahvempaa viivaa tulee :love: Jännittävää!:X3:

Ja samat mietteet kun @pumpuli1 realistinen, mutta positiivinen ja onnellinen ❤

LA olis vähän eri laskurien mukaan välillä 1.4-4.4.2021 :X3:
 
Mua hiukan huolettaa kun ei ole mitään oireita oikein. Ei rinnat arat. Välillä vaan etovaa oloa. Toissa päivänä oli kunnon pahaa oloa mutta nyt ei. Käyn kyllä alkuviikosta apteekissa hakemassa clearbluen digin. Niin näkee lisääntyykö viikot. Toisaalta ei ole mitään vuotoja tai kipuja. Niin kai kaikki on kunnossa.

Ai niin jännittää myös se kun aloitan uudessa työssä parin viikon päästä. Ja en haluaisi heti kertoa raskaudesta. Menen tuuraamaan äitiysloma sijaista mikä on aikamoinen sattuma.
 
Moi!
Tänään plussattu, LA olisi jonkun laskurin mukaan 7.4. Mahtavaa! Nyt vasta tosin dpo11.

Mulla ollut oireena vain vatsan vihlaisut dpo9-11 ja parin päivän ajan jatkuva nälkä. Ehkä vähän hajuherkkyyttä. Rinnoissa ei mitään tuntemuksia, mutta niitä ei ollut ekassakaan raskaudessa. Tämä olisi siis toinen lapsi

Mua kiinnostaisi perustaa suljettu 25-35 henkilön faceryhmä jossain vaiheessa, kun se oli niin kiva ekassa raskaudessa. Olisiko kiinnostusta? Oli silloin raskauden ja myöhemmin lapsen kanssa paras vertaistuki ja olisi kiva nytkin päästä jakamaan ajatuksia samassa tilanteessa olevien kanssa. Isommat ryhmät ei oikein kiinnosta.
 
Moi!
Tänään plussattu, LA olisi jonkun laskurin mukaan 7.4. Mahtavaa! Nyt vasta tosin dpo11.

Mulla ollut oireena vain vatsan vihlaisut dpo9-11 ja parin päivän ajan jatkuva nälkä. Ehkä vähän hajuherkkyyttä. Rinnoissa ei mitään tuntemuksia, mutta niitä ei ollut ekassakaan raskaudessa. Tämä olisi siis toinen lapsi

Mua kiinnostaisi perustaa suljettu 25-35 henkilön faceryhmä jossain vaiheessa, kun se oli niin kiva ekassa raskaudessa. Olisiko kiinnostusta? Oli silloin raskauden ja myöhemmin lapsen kanssa paras vertaistuki ja olisi kiva nytkin päästä jakamaan ajatuksia samassa tilanteessa olevien kanssa. Isommat ryhmät ei oikein kiinnosta.
Ehdottomasti olis kiinnostusta!!:love: Ehkä nyt sillein ainakin viikon pari kattoo et etenee normaalisti, tai viimeistään varhaisultran jälkeen:X3: Mut joo I'm in!
 
  • Tykkää
Reactions: saasoo
Kiva, että tänne on nyt jo löytänyt porukkaa! :) mäkin oon kiinnostunut tosta fb-ryhmästä, kun ollaan vähän varmemmilla vesillä! Mä en kyllä osaa tehdä sellaista:unsure:

@3milia ihanaa, kuvaa tänne!!:love:

Munkin piti vielä tänään testata ja tosi vahvaa viivaa tuli:love: Millonhan sitä rauhoittuisi tuon testaamisen kanssa:unsure:
 
  • Rakkaus
Reactions: 3milia
Ups mun piti pistää tää viesti tänne. Mutta laitoin vanhasta tottumuksesta tonne toiseen.

Eli "
Niin ne ajatukset tulee uniin. Mä mietin illalla että mitä jos menee kesken. No enkä sitten nähnyt yöllä unta että tein raskaustestin jossa luki keskenmeno tai menossa kesken.

Mulla on kyllä vahva tunne että tää raskaus etenee hyvin . Illalla vaan vihloi alavatsaa mutta taitaa kohtu vaan kasvaa. Siksi alkoi miettimään kaikkea.
Ainakin mulla on vahvat oireet. Yöllä iski kauhea nälkä ja sen jälkeen tuli huono olo. Äsken meinasi ykä lentää. Kahvia ei sovi juoda yhtään. Sitten on koko päivän huono olo. Eilen oli pakko juoda anopin luona kahvia. Kun muuten ois tajunnut että oon raskaana . Tietää että edellisessä raskaudessa mulla oli sama juttu."
 
  • Tykkää
Reactions: 3milia
@3milia ompa hyvin vahvistunut!! Mä laitan kans ku pääsen töistä.
Ootteko menossa varhaisultraan?
Kyl me haluttais mennä, pitäis nyt vaan kattoo mistä varais:love: Nyt on eka neuvola ja nt-ultran aikakin varattu:eek::X3:

@Kuumeilija40 hirveitä tollaset unet :( Toivotaan nyt parasta, että kaikilla meillä menis kaikki hyvin loppuun asti ja huhtikuussa olis pikkuiset maailmassa❤ Mullakin tosiaan yöllä vihloi alavatsaa ja etoi ja siihen sit heräsinkin enkä oo nukkunut neljän jälkeen:rolleyes: Mut toisaalta hyvä vaan, et on oireita❤
 
Kyl me haluttais mennä, pitäis nyt vaan kattoo mistä varais Nyt on eka neuvola ja nt-ultran aikakin varattu

@Kuumeilija40 hirveitä tollaset unet Toivotaan nyt parasta, että kaikilla meillä menis kaikki hyvin loppuun asti ja huhtikuussa olis pikkuiset maailmassa Mullakin tosiaan yöllä vihloi alavatsaa ja etoi ja siihen sit heräsinkin enkä oo nukkunut neljän jälkeen Mut toisaalta hyvä vaan, et on oireita
Oi ihanaa! :love: Mihin asti meni se ultra? :) Munkin pitäisi varmaan kohta soittaa neuvolaan - apuaaa, tuntuu ihan utopistiselta:love:
 
  • Rakkaus
Reactions: 3milia
Okei jospa mulla osuis sitten suunnilleen samoille ajoille

Miten tähän raskaana olemiseen voi luottaa?! Mä oikeesti testaan varmaan tulevinakin päivinä joka aamu, ettei se vaan oo kadonnut mihinkään
Mä testasin äsken. Ja kyllä sieltä Plussa tuli. Haalea Plussa joten nyt mä pelkään että menee kesken . Aamun vahva tunne uhkaa kadota. Mutta yritän rauhoittua ja ajatella että tää epävarmuus kuuluu asiaan.


Tein kyllä eri testin kuin viimeksi. Ja olin käynyt pissalla aamulla jo eikä ollut varmaan pissa rakossa kuin 2-3 h.
 
Okei jospa mulla osuis sitten suunnilleen samoille ajoille

Miten tähän raskaana olemiseen voi luottaa?! Mä oikeesti testaan varmaan tulevinakin päivinä joka aamu, ettei se vaan oo kadonnut mihinkään
En mä kans ymmärrä et tuleeko tässä jossain kohtaa sellanen olo, et kaikki menee hyvin ja tää pysyy mukana :eek: ❤ Mä aattelin loppuviikosta ehkä perjantaina testaa kaapista vielä vikan pregcheckin ja sit ostaa maanantaille digin ja toivoo sitä 3+:love:
 
Mä testasin äsken. Ja kyllä sieltä Plussa tuli. Haalea Plussa joten nyt mä pelkään että menee kesken . Aamun vahva tunne uhkaa kadota. Mutta yritän rauhoittua ja ajatella että tää epävarmuus kuuluu asiaan.


Tein kyllä eri testin kuin viimeksi. Ja olin käynyt pissalla aamulla jo eikä ollut varmaan pissa rakossa kuin 2-3 h.
Voi olla, et on ollut vaan liian laimeeta pissaa ja ei siks tarpeeks hcg:tä ja haaleempi viiva. Toivotaan parasta ❤ Huomenna tai ylihuomenna aamulla uudestaan ❤
 
Joulukuisista huikkaan, että viiva voi vaalentua myös siinä vaiheessa, kun hcg on noussut tarpeeksi, ja virtsasta tulee ns. liian väkevää. Silloin sitä laimentamalla voi saada taas vahvemman viivan. :) Mutta toisaalta, hcg:hän ei nouse ihan lineaarisesti, eli jos haluaa testata useammin, kannattaa ehkä testata joka toinen päivä tai jopa harvemmin, niin ei tule hurjaa huolta.
 
  • Rakkaus
Reactions: 3milia
@Kuumeilija40 toivottavasti oli vähän laimeeta pissaa vaan! Sitäpaitsi onkos tuo se vähän pahamaineinen clearbluen testi?
Se on tämä testi minkä tein tänään.

Mä soitin neuvolaan. Eka käynti on elokuun lopussa . Iän takia saan myös lähetteen nipt testiin.
 
  • Tykkää
Reactions: 3milia

Yhteistyössä