Toiveissa vauva 2021

Ja @Tiukuna mulla oli tässä kierrossa ihan samat fiilikset!

Kiva kuulla etten oo ainoa! Mä täällä odotan et olis edes vähän sellaiset dpot menossa et uskaltaisi testailla. Hetken tässä saa varmaan viel piinailla. Mikäköhän dpo vois näkyä jotain? :D

Aamuisten oireiden lisäksi joukkoon liittyi myös koko aamun kestänyt etova olo. Luulin eka et se johtui siitä etten heti kerennyt syömään aamupalaa vaan se venähti lähemmäs tuntiin heräämisestä, mut olo ei mennytkään ohi aamupalalla vaan jatkui puoleen päivään asti. Mua nyt ehkä vähän jännittää seurata näitä oloja koska en tiedä pitäisikö olla huolissaan jos nää onkin sitten vaan mielikuvituksen tuotetta. Koska nyt on vasta dpo6 eikai silloin edes pitäisi tulla vielä mitään oireita?
 
  • Tykkää
Reactions: Santso ja minttuni
Kiva kuulla etten oo ainoa! Mä täällä odotan et olis edes vähän sellaiset dpot menossa et uskaltaisi testailla. Hetken tässä saa varmaan viel piinailla. Mikäköhän dpo vois näkyä jotain?

Aamuisten oireiden lisäksi joukkoon liittyi myös koko aamun kestänyt etova olo. Luulin eka et se johtui siitä etten heti kerennyt syömään aamupalaa vaan se venähti lähemmäs tuntiin heräämisestä, mut olo ei mennytkään ohi aamupalalla vaan jatkui puoleen päivään asti. Mua nyt ehkä vähän jännittää seurata näitä oloja koska en tiedä pitäisikö olla huolissaan jos nää onkin sitten vaan mielikuvituksen tuotetta. Koska nyt on vasta dpo6 eikai silloin edes pitäisi tulla vielä mitään oireita?
Haha, en tiedä! Googlettelin eilen "aikaisin plussa" ym hakusanoilla :D Mä oon aikaisimmat plussat saanut 3+4 (dpo:sta ei tietoa).

Enemmän kyl järjellä odotan menkkoja, mut silti jännittää ja jatkuvasti miettii ja kuulostelee oloja, yrittää vakuutella itselleen kaikkia syitä miksi olisikin raskaana! Toivottavasti en putoa hirveän korkealta :D
 
Onnittelut plussista ja uusille tervetuloa:love:

Mulla meni viimenen pilleri perjantaina ja tänään on ollut aikalailla menkkatuntemuksia, joten tässä nyt tyhjennysvuotoa odotellaan. Vuodoton oon ollut käytännöstä syksystä asti, koska oon syönyt pillereitä pitkällä syklillä lievän endometrioosin vuoksi. Sitte pääsis jännäämään ekaa kiertoa:)
 
Haha, en tiedä! Googlettelin eilen "aikaisin plussa" ym hakusanoilla Mä oon aikaisimmat plussat saanut 3+4 (dpo:sta ei tietoa).

Enemmän kyl järjellä odotan menkkoja, mut silti jännittää ja jatkuvasti miettii ja kuulostelee oloja, yrittää vakuutella itselleen kaikkia syitä miksi olisikin raskaana! Toivottavasti en putoa hirveän korkealta

Joo ihan sama juuri tuo ajatus että järki sanoo et kyl ne menkat tulee. Enkä mä nyt ekalla kierrolla raskaudu mut muu mieli on muuta mieltä ja pelkään et mun Pilvilinnat on liian korkealla :ROFLMAO:
 
Onnea plussanneille!<3
Ja tsempit piinailijoille, piinaavaa se kyllä on!

Nyt uusi kierto ja uusi mahdollisuus taas alkanut. Tällä kertaa en testaa ovulaatiota. Koitan nyt ottaa siinä mielessä vähän rennommin vielä. Yritys kuitenkin suhteellisen alussa enkä halua ihan kaikkea energiaa laittaa siihen että onko se nyt ovis vai ei. Flo ja omat fiilikset saa ennustaa ovulaation ja näillä mennään!:) Nyt ainakin tällä hetkellä fiilis tämä.
Kevät tai kesä olisi ihana aika saada pikkuinen, joten tässä on vielä kiertoja jäljellä, että kerkeisi kesävauvankin saamaan ensi vuodelle! xD
 
Onnea plussanneille!<3
Ja tsempit piinailijoille, piinaavaa se kyllä on!

Nyt uusi kierto ja uusi mahdollisuus taas alkanut. Tällä kertaa en testaa ovulaatiota. Koitan nyt ottaa siinä mielessä vähän rennommin vielä. Yritys kuitenkin suhteellisen alussa enkä halua ihan kaikkea energiaa laittaa siihen että onko se nyt ovis vai ei. Flo ja omat fiilikset saa ennustaa ovulaation ja näillä mennään! Nyt ainakin tällä hetkellä fiilis tämä.
Kevät tai kesä olisi ihana aika saada pikkuinen, joten tässä on vielä kiertoja jäljellä, että kerkeisi kesävauvankin saamaan ensi vuodelle! xD
Taidan ottaa susta mallia, koen tuhlanneeni hirveästi energiaa oviksen miettimiseen, kun kuitenkin mututuntuma tuntuu olevan oikeassa oviksen ennustamisessa :D Heitän tikuilla ens kierrossa vesilintua
 
vierailija
Mitäs luulette... Kierrot yleensä 24-26 pvää. Oviksen olin tikuttavinani kp 12 aamulla ja illalla olikin ihan jäätävät kivut (kai sit ovis oikein vahvana). Silloin iltapäivällä pikaisesti talleteltiin. Eli ehkä just ennen ovista , mikäli ne kivut on just ollu oviksen aikaan. Mahdettiinkohan olla myöhässä? Nyt kp 21, ei oireita ja malttamattomana tehty raskaustestikin nega. Voihan piinapäivät.
T: taustailija (suurperheen vauvakuumeinen äiti)
 
Mitäs luulette... Kierrot yleensä 24-26 pvää. Oviksen olin tikuttavinani kp 12 aamulla ja illalla olikin ihan jäätävät kivut (kai sit ovis oikein vahvana). Silloin iltapäivällä pikaisesti talleteltiin. Eli ehkä just ennen ovista , mikäli ne kivut on just ollu oviksen aikaan. Mahdettiinkohan olla myöhässä? Nyt kp 21, ei oireita ja malttamattomana tehty raskaustestikin nega. Voihan piinapäivät.
T: taustailija (suurperheen vauvakuumeinen äiti)
Tuskin oli liian myöhässä. Tai siis mun ymmärtääkseni. Omasta kokemuksesta mä oon yksityisellä inseminaatiohoidoissa ja plussspäivänä tai jopa siitä seuraavana on inseminaatio. Yleensä se ovis tulee ilmeisesti aikaisintaan 12h ovulaatiosta ja siitä 12-24h sisällä se pystyy hedelmöittymään. Veikkaisin et ihan just oikeaan aikaan ootte talletellut. Kivut kuulostaisi just oviskivuille. :) Vielähän tuo kerkeää plussaksi muuttua noilla päivillä :) tsemppiä piinailuun.
 
  • Tykkää
Reactions: Mäyh ja minttuni
@Nokare tosi samat fiilikset täällä :) en oo tikuttanut ovista vielä ikinä, ja nyt tosiaan tässä kierrossa ei oo mitään "kikkoja" käytössä. Tietty jos venyy ja venyy yritys, niin sit pitää jossain kohtaa tikuttaa ja varmistaa se ovis. Mut nyt rento mieli, kun yritys alussa :) Flo ja omat fiilikset (y) Ja mä kans salaa oon koko ajan toivonut ja aatellut meille kevään tai alkukesän vauvaa ja nyt seuraavista neljästä kierrosta olis LA:t huhti-kesäkuussa :love::X3::ROFLMAO:
 
Mitäs luulette... Kierrot yleensä 24-26 pvää. Oviksen olin tikuttavinani kp 12 aamulla ja illalla olikin ihan jäätävät kivut (kai sit ovis oikein vahvana). Silloin iltapäivällä pikaisesti talleteltiin. Eli ehkä just ennen ovista , mikäli ne kivut on just ollu oviksen aikaan. Mahdettiinkohan olla myöhässä? Nyt kp 21, ei oireita ja malttamattomana tehty raskaustestikin nega. Voihan piinapäivät.
T: taustailija (suurperheen vauvakuumeinen äiti)
Eiköhän siittiöt ehtisi perille, munasolu on hedelmöityskykyinen muistaakseni vuorokauden. Saatan muistaa väärinkin. Piinapäivät on kyllä pitkiä :D tsemppiä sinne! :)
 
Herranjestas tätä ihmismieltä ! Seksiä on ollu viimeks dop -5 järki sanoo että raskaana ei voida olla ja koko alkukierron on ollu toivoton fiilis tän kierron suhteen.. tänään dop 5 ja menkkakipumaista juilintaa ja turvotuksia, mieli heittää heti että olis kiinnittymistä mut ei se taida sopia ees näille päiville! Ihan kamalaa tällänen mielen temppuilu :eek::poop:
 
@Nokare tosi samat fiilikset täällä en oo tikuttanut ovista vielä ikinä, ja nyt tosiaan tässä kierrossa ei oo mitään "kikkoja" käytössä. Tietty jos venyy ja venyy yritys, niin sit pitää jossain kohtaa tikuttaa ja varmistaa se ovis. Mut nyt rento mieli, kun yritys alussa Flo ja omat fiilikset Ja mä kans salaa oon koko ajan toivonut ja aatellut meille kevään tai alkukesän vauvaa ja nyt seuraavista neljästä kierrosta olis LA:t huhti-kesäkuussa
Joo niinpä, sit kun/jos ei meinaa vauvaa näkyä niin ovulaation mittailu on sitten ihan paikallaan. Nyt vielä voi ainakin yrittää olla rennoin fiiliksin!
Joo siis vähän sama! Kesävauva olis ihana! Ja neljä kiertoa on vielä hyvä määrä yrittää ja toivoa että tärppää! :love::love:
 
vierailija
Tuskin oli liian myöhässä. Tai siis mun ymmärtääkseni. Omasta kokemuksesta mä oon yksityisellä inseminaatiohoidoissa ja plussspäivänä tai jopa siitä seuraavana on inseminaatio. Yleensä se ovis tulee ilmeisesti aikaisintaan 12h ovulaatiosta ja siitä 12-24h sisällä se pystyy hedelmöittymään. Veikkaisin et ihan just oikeaan aikaan ootte talletellut. Kivut kuulostaisi just oviskivuille. Vielähän tuo kerkeää plussaksi muuttua noilla päivillä tsemppiä piinailuun.
Harmittaa etten ole yhtään kirjoitellut muistiin, että miten aiemmat tärppikierrot ovat menneet. Mutta muistelisin, että aina ois puuhailtu ovista edeltävinä päivinä, koska mulla silloin himot aina voimakkaimmillaan ja sit tass just oviksen aikoihin on kovat kivut, niin silloin ei oikein tee mieli puuhailla. Noh, katsellaan miten käy.
 
Miten pian ootte raskautuneet keskenmenon jälkeen?Mä sain viime kuussa keskenmenon. Meni ihan alussa ei kunnolla edes tullut viivaa. Oli ns kemiallinen raskaus.
Pahoittelut:confused:

Mä jäin ekasta kemiallisesta heti seuraavasta kierrosta uudelleen raskaaksi mutta sekin meni kesken rv 12, nyt helmikuussa tais olla kemiallinen kun oli haaleita viivoja tai sitten olivat jäämiä keskenmenosta, sen jälkeen ei ookkaan tärpännyt mutta toivon että teille onni suosii uuden raskauden nopeammin(y):)
 
  • Surullinen
Reactions: Mirella92
Miten pian ootte raskautuneet keskenmenon jälkeen?Mä sain viime kuussa keskenmenon. Meni ihan alussa ei kunnolla edes tullut viivaa. Oli ns kemiallinen raskaus.
Heti seuraavasta kierrosta. Täällä joku silloin mainitsi, että heti siitä ekasta kierrosta olisi jotenkin isompi mahdollisuus tulla raskaaksi. En muista perusteluja, jos niitä edes oli, mutta tuntui toimivan.
 
  • Tykkää
Reactions: illusia_
Jesjesjes, negapettymys vähän lieveni kun ilta vaihtui kp1/29. merkeissä.

jotenkin nyt tästä hyvä fiilis et kroppa toimii ainakin jotenkin. Nyt oon myös kerenny googletella kaiken mahdollisen mitä jo olin unohtanut. Jospa seuraava kierto menis siis vähän rennommin, kun palasi luotto omaan kroppaan ja ei ehkä kyttäilis niin netin syövereitä vrt omat olot juttuja vaan osais vaan odotella (yeah right.. ) :D
 
Onnea plussanneille ja hirmuisesti tarrasukkia pienille! :love: :love:

Jotkut suunnitteli heittävänsä ovistikuilla vesilintua :D Itse just taas kaivan tikut käden ulottuville, kp 11 menossa ja pikkuhiljaa vois taas alkaa testailemaan. Ovis osunee just viikonlopulle-maanantaille ja eiköhän olla TAAS tää vkl isolla kaveriporukalla mökillä! Kesä ei todellakaan oo meille sopiva ajankohta yrittää raskautumista ku joka kuukaus ollaan otollisimmat päivät jossain missä ei pääse tallettelemaan :/ :D

Edit. Tänään oon taas kärsiny hirveestä hedarista, oli pakko nukkua päiväunet töiden jälkeen että helpotti. Katoin viime kuun merkintöjä, niin silloin olin merkannu kp10 päänsäryn! En oo ennen tullu ajatelleeks, että vois olla kiertoon liittyvää mutta jään mielenkiinnolla seuraamaan :eek:
 

Yhteistyössä