Toiveissa vauva 2021

@chili_ mulla takana 1 sektio reilu 13 vuotta sitten ja kävin yksityisellä, lapsettomuuteen erikoistuneella lääkärillä keväällä perus-gynetarkastuksessa. Hän tsekkasi arven paksuuden ultralla, antoi siitä vielä kuvankin mukaan. Sanoi sen olevan ok. Eli senkin näkee ultrassa.

@wbä myös minulla oli runsaampaa valkkaria jo keskiviikko-torstaiakselilla, ovistesti oli eilen plussa ja vain eilen tuli talleteltua, edellisestä kerrasta tuli reilu viikko.
 
Mut voi laittaa nyt plussaneisiin. Tein testit 2h pidätyksellä ja aika laimeesta pissasta. Tänään dpo 17 ja onneksi se pc myös vahvistuu. Jotenkin silti olo, ettei tästä raskaudesta tule vauvaa. En tiedä onko se tunne siksi, että aina ennenkin on tullut 1-2 km ennen vauvaa, eikä usko että nyt voisi heti onnistua. Oireitakaan ei vielä ole. Jään nyt kuitenkin taustailemaan ja palaan takaisin jos niin käy. Tsemppiä ja plussatuulia kaikille ❤

 
VAUVA 2021 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

29.6.2020 -MAANANTAI

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


+Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
+ Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Hopeanuoli, ya 4/20, 1.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1.lapsi
kolava / ya 7/20 / 2. lapsi (miehen 4.lapsi)
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)


★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi Kiertopäivä


Haaveilija93....................kp 47/?
Futurmama..................kp 41/29-34
Puolu...............................kp 40/30-32
bellaella22050909..........kp 39/23
Wanti......................kp 36/34-48
Minouche...................... kp 33/23
Mirella92....................kp 32/28
Keisarinna85..............kp 32/24-27
Melissa86.....................kp 30/30-36
Amadecasa...............kp 29/31-55
Zennuli..........................kp 28/25-28
Lovecoco.....................kp 28/30
Mimmi92..................kp 25/26-30
Tiukuna......................kp 25/29-31
Mysteerio......................kp 21/30
Töppönen_....................kp 21/26
Alinna86.........................kp 21/28
Sinisilmät.........................kp 21/27
LaTila...................................kp 20/27
Mamtobe............................kp 20/28
Eeva650.........................kp 19/28-42
Shibali..............................kp 16/24-30
Minttuni...........................kp 15/25
Taikinatonttu.............kp 15/?
Goodway.......................kp 14/23
Wbä...................................kp13/26-28
Minouche……………….kp 12/22
lulube..............................kp 11/29
Lillanna.............................kp 10/28-42
Brunet82.......................kp 10/26-28
Kirjoh89....................kp 6/28
Helmikorvakoru.......kp 5/27-28
Hipposka.....................kp 4/29-32
3milia...............................kp 4/25-28
Jjenn...............................kp 4/29-33
Kasikuus......................kp 4/27-28
Nokare..........................kp 3/29
Napsunen....................kp 3/35-37
Rimaleli..........................kp 3/30
Mäyh.................................kp 2/26-28
Iinesankka....................kp 1/?

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Mirella92............................dpo 16-17
Wanti.....................................dpo 14
Lovecoco............................dpo 14
amadecasa.......................dpo 12
Alinna86................................dpo 9
Sinisilmät.............................dpo 8
Melissa86……………………dpo 8
Latila……………………..dpo 8
Tiukuna…………………dpo 6
Mimmi92...................dpo 4
Eeva650....................dpo 0
Shibali...........................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Olin 1,5 viikkoa pois täältä ja nyt meni koko ilta näitä viestejä lukiessa, eli ahkeraa keskustelua täällä! Onnea valtavasti kaikista plussista <3 @Kasikuus kyllä harmittaa miten on käynyt! Ensin luin että sait digillä kunnon viikot, ja sen perään sitten kaikki paska mitä sulle on tullut eteen... Aivan perseestä, mutta ihana kun sulla on noin tsemppiasenne!

Mulla vv muuttui radikaalisti tuossa pe-la yön aikana tai la aamulla, ja epäilen että silloin oli ovulaatio. Seksiä oli la illalla, ei kertaakaan aiemmin. Olikohan tää kierto nyt tässä... Te ketkä olette tikuttaneet ovista: onko teillä ollut valkovuodolla ja ovisplussalla selkeä yhteys? Onkohan tässä mitään mahdollisuutta että vv:n häviämisestä huolimatta ovis ois myöhemmin?

Voisin nyt liittyä listalle, jos se vaikka nopeuttais mun täältä pois pääsyä Ya 4/20, 3. lapsi ja kiertolistalle kp12/26-28
Oliko toi kp muuten eiliselle vai tälle päivälle, laitoin meinaan tälle :LOL:
 
Voi että miten ihanaa! Onnea
Kiitos! Ajatukset on kyllä ihan sekaisin nyt! Toisaalta onnea, toisaalta jännitystä ja pelkoa että mitä tästä nyt tulee... Ennen esikoista oli 2 keskenmenoakin, eli pitää kyllä varhaisultraan asti jännätä ennen kuin pitää mitään varmana. Mutta enpä ois uskonut noin selkeään ja nopeasti ilmestyvään plussaan näillä päivillä!
 
Kiitos! Ajatukset on kyllä ihan sekaisin nyt! Toisaalta onnea, toisaalta jännitystä ja pelkoa että mitä tästä nyt tulee... Ennen esikoista oli 2 keskenmenoakin, eli pitää kyllä varhaisultraan asti jännätä ennen kuin pitää mitään varmana. Mutta enpä ois uskonut noin selkeään ja nopeasti ilmestyvään plussaan näillä päivillä!
Kuva meille?? :love:
 
Mä oon edelleen ilman raskaustestejä, tänään kyllä meen ostaa! Tein digioviksen ja negaa näytti, joskin kyl ne sisällä olevat viivat melko vahvat oli, mut nega silti. Lueskellu tietty hulluna noita "ovistesti raskaustestinä" ketjuja.. tänään pitäs flon mukaan menkat alkaa, et saa nähä alkaako ennen kun saan kauppareissun tehtyä. On kyl vahvasti menkkainen olo, et nyt lähinnä toivon et ne alkais eikä tulis mitään takapakkia sen suhteen et venyis kun niin hienosti alko tää eka kunnon kierto ovisplussalla ym..
 
  • Tykkää
Reactions: kolava ja minttuni
Oon pari päivää koittanut pysyä pois palstalta. Toki oon käynyt päivittäin lueskelemassa, mut tää mun ihmeellinen innostus on se mitä oon halunnut hillitä. Nyt kuitenkin tuun kyselee teiltä.

Mulla on tänään dpo6 joko näillä päivillä voi tapahtua jonkin sorttista kiinnittymistä? Tänään aamulla lämmöt ainakin dippasi ihan reippaasti yli puoli astetta. Vatsa on ollut myös kipeä ja suussa on tän aamupäivän ollut ihmeellinen raudanmaku.

Tykkään kun mun keho kehittelee tämmöisiä oireita sit jos nää onkin vain jotain valeraskausoireita. Mut ymmärrän ja hyväksyn sen täysin. Tuntui et tää ensimmäinen yrityskierto saa mun aivot ihan hämmentyneiksi :D
 
Oliko toi kp muuten eiliselle vai tälle päivälle, laitoin meinaan tälle
Joo en taas ajatellut liikaa, tuo oli eiliselle ja tänään siis kp13.

Kiitos @minttuni @Mans115 @Shibali ja @Eeva650 vastauksista. Voi olla että me ei nyt riittävän ajoissa talletelatu, mutta jatkoa ajatellen oli hyvä kun oman valkovuodon muutokset näki nyt selvästi kun ei ollut simppaa hankaloittamassa tulkintaa :D ens kierrossa sitten tiedän että ovis on odotettavissa yllättävän aikaisin.

Hirmuisesti onnea @amadecasa!
 
Onnea plussanneille! Siellä oli ainakin @Persikka123 @Hannaah ja @amadecasa tarrasukkia matkaan <3

ON: Mulla pitäisi olla muka dpo 8, mutta näin ei taida olla, tämä kierto taisi venähtää. Mulla oli eilen omituisia juilimisia alavatsalla ja kunnon limat, oli pakko tehdä ovistesti ja sieltä pärähti oikeaoppinen ovisplussa tikkuun. Taitaa olla näin, että munarakkula on yrittänyt irrota viikko sitten eikä ole siinä onnistunut, kun tikut olivat kuitenkin melko punaiset.... Siksi mulla on tainnut olla tuota runsaampaa valkovuotoa pitkin viikkoa. Tein siis myös raskaustestin sulkeakseni sen pois ja puhdas negahan se oli. Olen siis 97 % varma, että tänään on dpo 0. Eilen tuli joka tapauksessa talleteltua, sitä ennen ei kyllä ehditty viime viikon aikana.

Mut voi ottaa pois piinailijoista, yritän nyt saada selville miten tämä kierto oikeasti meneekään. Mulle on kyllä ihan normaalia venähtäneetkin kierrot, mutta ärsyttää kyllä että pääsee niin harvoin yrittämään.
 
Onnea @amadecasa :love:

ON: Täällä taas aamulla saatu oho reaktio kun huomasin listalta et mullahan on jo dpo 8
Meni viikonloppu töissä niin vauhdilla ettei ehtiny edes miettiä mitään ja nyt tajusin et määhän voin keskiviikkona jo vähän testailla
Eilen alkoi valkovuodon määrä kasvaa hulluna ja ihan piti käy kesken töiden kurkkaamassa et apua alkoko menkat kun valahteli housuihin.. en tiiä onks hyvä vai huono merkki?
Lauantaina myös autosta noustessa yhtäkkiä vihlas aivan sika kipeetä tuolta vasemmalta puolelta alhaalta joka ei kestäny kauaa mut ihan kun joku puukon isku olis tullu. Muuten aika oireetonta on ainakin toistaiseksi täällä olot :D
 
@rubikinkuutio kinkuutio Rv39 tehty kaikki sektiot. Kolmannessa sektiossa (melkein 10v sitten) sanoivat, että eikö minulle ollut kerrottu, että kolmas sektio on riski, koska jo toisen jälkeen kohtu oli tosi ohut. No ei oltu kerrottu, onneksi kaikki meni kuitenkin hyvin. Kyllä luulisi, että sinulla ihan hyvin näkyy se tilanne. Eihän ne toki kai sitä ohentumista ultralla näe niin hyvin, mutta kaiken muun kylläkin. Minulla ne luki papereista, että kohtu hyvin ohut ollut viimeisimmässä sektiossa ja sit kaiken muun ne kyllä näki ultralla. Papereissa myös luki, että ei suositella neljättä sektiota, mutta jos päättää raskautua, niin tiheä seuranta ja viim. Rv37 lapsi ulos.

@chili_ Kyllä ultrassa selviää mihin on kiinnittynyt Sitä itsekin jännitän, että kuinka käy, jos ja kun seuraava raskaus etenesi odotetusti. Vuosi pitäisi olla väliä, että raskautuu sektion jälkeen. Silloin arven pitäisi olla jo ok, mut minulla se arpeutui melkein 10v aikana liian syvälle
Kiitos tiedoista! Näkeeköhän sen jo varhaisultrassa? Meillä ultrataan rv8 neuvolassa, mutta ei toki ole niin tarkka kun sairaalan laitteet. Inhottava ajatus, että pitäisi nt-ultraan asti pelätä, että onko arven päällä vai ei :/ No ehkä tätäkään mun ei vielä tarvii murehtia :D Mä todella toivon, että lääkäri on tehnyt hyvää työtä sulkiessaan kudoksia, ettei siellä nyt mitään ylimääräisiä taskuja tai muuta olisi :) Sektiossa itsessään selvisi, että vasen munanjohdin on kiinni takaseinämässä tms. kiinnikkeillä, ilmeisesti umpparileikkauksen jälkitekijöinä. Tiedä sit paljonko sekin vaikuttaa raskautumisessa :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: kolava
Heips!

Ekaa kertaa kirjoittelen tälle foorumille, lueskellut tätä ketjua toki jo aiemmin ja hakenut kohtalotovereita tai vastauksia askarruttaviin kysymyksiin

Haaveissa siis ensimmäinen vauva, miehellä jo pari aikaisemmasta suhteesta. Kävin poistamassa kierukan (kyleena) 8.4 ja siitä saakka yritetty jos tärppäisi kävin lääkärissä viime viikolla kovien kuukautiskipujen takia, joista siis kärsinyt aina, ei (onneksi) löytynyt mitään vikaa ja kohtu ja munasarjat yms siistit. Lääkäriltä särkylääkkeet kovimpiin kipuihin ja lääke joka vähentää vuodon määrää. Totesi lopuksi et parasta ois jos tulisi nopeasti raskaaksi ni loppui nämäkin ongelmat seksiä säännöllisesti päivittäin niin luulisi et tärppäisi

Hurjasti onnea kaikille plussanneille

Mut vois lisätä listalle: Goodway ya 4/20 kp 14/23
 
Voi että, paljon paljon paljon onnea plussanneille! <3

Ja uusille tervetuloa!

Voi vitsit sitä hallusinoikin ihan omiaan näin loppukierrosta. Tein "huvikseen" raskaustestin aamulla (dpo 9 kai), no eihän siinä mitään näkynyt mutta olin alkuun aivan varma että noin jos käännän sitä ja liikutan näin niin varmasti siellä joku tosi haalea viiva näkyy! No ei tasan näkynyt :D Oikea aivopuolisko oli näkevinään viivan mutta vasen oli järjissään. Haloo.

Ei kyllä vielä yhtään menkkaolot. Ei oikeastaan yhtään mitkään olot. Ääh!
 

Yhteistyössä