Haaveena vauva 2025

Helou. Tässä hetken sivusta seuranneena ja taas yhden pettymyksen kokeneena päätin tulla tänne esittäytymään.
Olen 33 vuotias. Miesystäväni kanssa olen ollut yhdessä jo 15 vuotta. Tapasimme nuorina emmekä ikinä puhuneet lapsista. Nyt molemmilla on herännyt kaipuu perhe elämään. Söin 17 vuotiaasta saakka e-pillereitä (ensin yasminelle ja sitten yasmin) elokuussa keskustelimme lapsen hankinnasta ja jätin pillerit pois. Tiedän ettemme ole kauaa vielä yrittäneet,mutta huomaan olevani suorastaan surullinen aina uuden kierron alkamisesta. Miten sitä saisi oman pään kasaan,jottei tämä matka olisi henkisesti aivan liian raskas?. Olen itsekin hyvin yllättynyt siitä pettymyksen määrästä mikä taas tuli kun nyt alkaakin uusi kierto.

• Tykkää
Reactions: Lukija541777
Hellou!
Vihdoin minäkin rohkenen tänne kirjoittamaan ja jakamaan kokemuksia. Täällä jätetty ehkäisy pois kesällä -23. Gynellä käyty ja mitään ongelmia ei ole löytynyt, kuin hieman ohuehko limakalvo johon sainkin Lugesteron kierron loppuun. Täältä varmaan löytyy kokemuksia noista Clear Bluen ovulaatiotesteistä jotka näyttävät 4 hedelmällisintä päivää. Olen ottanut ne nyt käyttöön ja yllytyksekseni ovulaatio onkin ollut useasti kp12 eikä kp14-16 kuten olen olettanut. Noiden ovulaatiotestien pitäisi näyttää myös estrogeenin nousu, mutta tuo vilkkuva hymynaama jää minulta välistä. Testit muuttuu tyhjästä ympyrästä suoraan hymynaamaan.. no nyt ootellaan miten tässä kierrossa käy, ajoitus ainakin on ollut nyt kohdillaan. Huomenna pitäisi ottaa Lugesteron käyttöön (dop3), mutta haluaisin olla ilman, koska viimeksi niiden jälkeen menkat oli vain rusehtavaa tiputtelua..

Onko muilla samoja kokemuksia noiden testien kanssa?

vierailija
Ultrassa käyty. Raskauspussi saman kokoinen kuin 1,5vk sitten, istukka kasvanut ainoastaan. Tuulimuna, lähete sairaalaan keskeytykseen.. intuitio siitä että ei siirretä plussanneisiin oli siis ihan oikea. Että viime kuun keskenmenon jäljiltä jotain häikkää. Kurjempi homma vaan että raskausoireet on silti päällä, ihan turhaan. Toivottavasti pääsisi nopeasti sairaalalle. /kolmattakehiin

vierailija
Voi *kolmattakehiin💔 onpa ikävä kuulla. Nuo on niin raskaita henkisesti. Toivotaan että pääset pian aloittaa tyhjennyksen🤎.

en tiedä miksen pääse kirjautumaan tänne, mutta olen seurannut tätä keskustelua heinäkuusta asti❤. Jätin silloin pillerit pois ja aloitimme 1.yhteisen lapsen yrittämisen. Yk3 pärähti plussa; mutta varhaisultrassa selvisi kkm🥺. Tänään 14pvää tyhjennyksestä, mutta rtesti vielä haalea. Saa nähä kauanko kestää että yrittämisen voi alottaa alusta😞.

Jaksuja ja vauvapölyä meille kaikille. Toivotaan meidän vuoron tulevan vielä❤. / aavameri

vierailija
Voi *kolmattakehiin onpa ikävä kuulla. Nuo on niin raskaita henkisesti. Toivotaan että pääset pian aloittaa tyhjennyksen🤎.

en tiedä miksen pääse kirjautumaan tänne, mutta olen seurannut tätä keskustelua heinäkuusta asti. Jätin silloin pillerit pois ja aloitimme 1.yhteisen lapsen yrittämisen. Yk3 pärähti plussa; mutta varhaisultrassa selvisi kkm. Tänään 14pvää tyhjennyksestä, mutta rtesti vielä haalea. Saa nähä kauanko kestää että yrittämisen voi alottaa alusta.

Jaksuja ja vauvapölyä meille kaikille. Toivotaan meidän vuoron tulevan vielä. / aavameri
Kiitos! Jaksamista ja tsemppiä myös sinne odotteluun. Tosi turhauttavaa kun näissä menee aikaa ”hukkaan”. Toivotaan niin 🙏 /kolmattakehiin

Hellou!
Vihdoin minäkin rohkenen tänne kirjoittamaan ja jakamaan kokemuksia. Täällä jätetty ehkäisy pois kesällä -23. Gynellä käyty ja mitään ongelmia ei ole löytynyt, kuin hieman ohuehko limakalvo johon sainkin Lugesteron kierron loppuun. Täältä varmaan löytyy kokemuksia noista Clear Bluen ovulaatiotesteistä jotka näyttävät 4 hedelmällisintä päivää. Olen ottanut ne nyt käyttöön ja yllytyksekseni ovulaatio onkin ollut useasti kp12 eikä kp14-16 kuten olen olettanut. Noiden ovulaatiotestien pitäisi näyttää myös estrogeenin nousu, mutta tuo vilkkuva hymynaama jää minulta välistä. Testit muuttuu tyhjästä ympyrästä suoraan hymynaamaan.. no nyt ootellaan miten tässä kierrossa käy, ajoitus ainakin on ollut nyt kohdillaan. Huomenna pitäisi ottaa Lugesteron käyttöön (dop3), mutta haluaisin olla ilman, koska viimeksi niiden jälkeen menkat oli vain rusehtavaa tiputtelua..

Miulla viime kierrossa jäi myös vilkkuva välistä ja tuli suoraan hymynaamaan joka pysyi näytössä. Miulla tämä johtui ilmeisesti siitä että tein testin vasta päivällä enkä 1. aamulla niin kuin ohjeessa lukee.

Nyt itselläni vilkkuva neljättä päivää ja liuskan viiva saman vahvuinen kuin eilen joten en tiedä meneekö ovis kuitenkin sunnuntaille.

vierailija
Hellou!

Hei, ei ole valitettavasti tuosta o-testistä kokemusta mutta kiinnitin huomiota ovulaatioaikaasi. Haluaisin kuulla, että miten pitkä kiertosi on? Mulla nimittäin kävi niin että eka lapsi sai alkunsa ovulaatiosta kp 14-16 mutta toisen kohdalla kp 10 :D mikä on outoa koska kiertojen pituudet aina 28-30..

Yhteistyössä