Haaveena vauva 2025

Helou. Tässä hetken sivusta seuranneena ja taas yhden pettymyksen kokeneena päätin tulla tänne esittäytymään.
Olen 33 vuotias. Miesystäväni kanssa olen ollut yhdessä jo 15 vuotta. Tapasimme nuorina emmekä ikinä puhuneet lapsista. Nyt molemmilla on herännyt kaipuu perhe elämään. Söin 17 vuotiaasta saakka e-pillereitä (ensin yasminelle ja sitten yasmin) elokuussa keskustelimme lapsen hankinnasta ja jätin pillerit pois. Tiedän ettemme ole kauaa vielä yrittäneet,mutta huomaan olevani suorastaan surullinen aina uuden kierron alkamisesta. Miten sitä saisi oman pään kasaan,jottei tämä matka olisi henkisesti aivan liian raskas?. Olen itsekin hyvin yllättynyt siitä pettymyksen määrästä mikä taas tuli kun nyt alkaakin uusi kierto.

Hellou!
Vihdoin minäkin rohkenen tänne kirjoittamaan ja jakamaan kokemuksia. Täällä jätetty ehkäisy pois kesällä -23. Gynellä käyty ja mitään ongelmia ei ole löytynyt, kuin hieman ohuehko limakalvo johon sainkin Lugesteron kierron loppuun. Täältä varmaan löytyy kokemuksia noista Clear Bluen ovulaatiotesteistä jotka näyttävät 4 hedelmällisintä päivää. Olen ottanut ne nyt käyttöön ja yllytyksekseni ovulaatio onkin ollut useasti kp12 eikä kp14-16 kuten olen olettanut. Noiden ovulaatiotestien pitäisi näyttää myös estrogeenin nousu, mutta tuo vilkkuva hymynaama jää minulta välistä. Testit muuttuu tyhjästä ympyrästä suoraan hymynaamaan.. no nyt ootellaan miten tässä kierrossa käy, ajoitus ainakin on ollut nyt kohdillaan. Huomenna pitäisi ottaa Lugesteron käyttöön (dop3), mutta haluaisin olla ilman, koska viimeksi niiden jälkeen menkat oli vain rusehtavaa tiputtelua..

Onko muilla samoja kokemuksia noiden testien kanssa?

Yhteistyössä