Toiveissa vauva 2021

Toivottavasti ei tulisi On tää kyl ollut henkisesti raskasta ja romahduksia on tullut heti, jos on vähänkään tylsää. Eilen oli kyl kauhea pvä, kun ahdisti vähän väliä ja se helpotti vasta, kun sain vanhimmalle tyttärelle kerrottua asiasta ja se selkeästi auttoi ja nyt on parempi olla. Hän ei siis tiennyt ollenkaan plussasta, mutta koin tärkeäksi kertoa hänelle asiasta, koska selkeästi vaivasi tosi paljon mun mieltä, että hänelle en ollut asiasta puhunut. Pari kyyneltä hän vieritti poskelle
Hyvä että puhuit. Se helpottaa kun saa jakaa tuskaa, me puhutaan vieläkin vaikka aikaa edellisestä on mennyt jo 7kk ja ekasta yli vuosi.
On se aina menetys tapahtui se viikolla millä hyvänsä, kun ne mielikuvat tulevasta lapsesta syntyy jo heti kun saa ne 2 viivaa tikkuun...
Tsemppihalit ❤
 
VAUVA 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

30.6.2020 -TIISTAI

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


+Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
+ Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Hopeanuoli, ya 4/20, 1.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1.lapsi
kolava / ya 7/20 / 2. lapsi (miehen 4.lapsi)
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)


★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi Kiertopäivä


Haaveilija93....................kp 48/?
Futurmama..................kp 42/29-34
Puolu...............................kp 41/30-32
bellaella22050909..........kp 40/23
Wanti......................kp 37/34-48
Minouche...................... kp 34/23
Mirella92....................kp 33/28
Keisarinna85..............kp 33/24-27
Melissa86.....................kp 31/30-36
Amadecasa...............kp 30/31-55
Zennuli..........................kp 29/25-28
Lovecoco.....................kp 29/30
Mimmi92..................kp 26/26-30
Tiukuna......................kp 26/29-31
Töppönen_....................kp 22/26
Alinna86.........................kp 22/28
Sinisilmät.........................kp 22/27
LaTila...................................kp 21/27
Mamtobe............................kp 21/28
Eeva650.........................kp 20/28-42
Shibali..............................kp 17/24-30
Minttuni...........................kp 16/25
Taikinatonttu.............kp 16/?
Goodway.......................kp 15/23
Wbä...................................kp14/26-28
Minouche……………….kp 13/22
lulube..............................kp 12/29
Lillanna.............................kp 11/28-42
Brunet82.......................kp 11/26-28
Kirjoh89....................kp 7/28
Helmikorvakoru.......kp 6/27-28
Hipposka.....................kp 5/29-32
3milia...............................kp 5/25-28
Jjenn...............................kp 5/29-33
Kasikuus......................kp 5/27-28
Nokare..........................kp 4/29
Napsunen....................kp 4/35-37
Rimaleli..........................kp 4/30
Mäyh.................................kp 3/26-28
Iinesankka....................kp 2/?
Mysteerio.......................kp 1/30

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Mirella92............................dpo 17-18
Wanti.....................................dpo 15
Lovecoco............................dpo 15
amadecasa.......................dpo 13
Alinna86................................dpo 10
Sinisilmät.............................dpo 9
Latila……………………..dpo 9
Tiukuna…………………dpo 7
Mimmi92...................dpo 5
Eeva650....................dpo 1
Shibali...........................dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
Ainiin, seuraavassa päivityksessä saa ottaa pois muilta listoilta ja laittaa plussan. Toivottavasti pysyvän!
 
@-Lounatuuli- jos vaan ovulaatio joka kierrossa tapahtuu, niin en tiedä onko sillä kierron pituudella merkitystä? Mulla on ollut melkein aina kierto noin 40-48 päivää ja silti olen raskautunut nopeasti.

@Mans115 sullahan on tosi hienot viivat mulla oli samanlainen varmaan vasta dpo 16. Ite tein tänään dpo 18 ekan digin ja sain 2-3, joten sun viivoilla tulee tuo tulos varmasti aiemmin. Mullakin oli ennen plussaa oireita vaikka mitä ja nyt monta päivää olo ollut ihan normaali, vähän mietityttää onko siellä mahassa mitään. Sinuna en ainakaan noista viivoista olisi huolissaan
Toivottavasti päästään molemmat maaliskuisiin! :love:
 
Testeistä täytyy muuten suositella clearbluen plussatestiä. Siihen tuli selkee viiva heti, kun taas onestepin testiin kesti kauhean kauan tulla mitään ja jäi lopultakin paljon haaleammaksi. Molempia on vielä jäljellä, että saatan vähän vertailla lisää.
Siis onestep on osoittautunut kyllä tosi huonoksi, herkkä testi näytti huonommin kuin pregcheck. Pc oli viivat jo, os vielä haamuili. Normi ja herkkien OS viivat vahvistuu tosi huonosti ja harmittaa, että niihin tuhlannut rahaa. Tosi hyvä testi on musta ollut rfsu varhainen ja tavallinen pregcheck.

Onnea @amadecasa plussasta! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: amadecasa
@-Lounatuuli- jos vaan ovulaatio joka kierrossa tapahtuu, niin en tiedä onko sillä kierron pituudella merkitystä? Mulla on ollut melkein aina kierto noin 40-48 päivää ja silti olen raskautunut nopeasti.

@Mans115 sullahan on tosi hienot viivat mulla oli samanlainen varmaan vasta dpo 16. Ite tein tänään dpo 18 ekan digin ja sain 2-3, joten sun viivoilla tulee tuo tulos varmasti aiemmin. Mullakin oli ennen plussaa oireita vaikka mitä ja nyt monta päivää olo ollut ihan normaali, vähän mietityttää onko siellä mahassa mitään. Sinuna en ainakaan noista viivoista olisi huolissaan
Toivoa siis on! Miehen toiveesta ja siksi yhteisestä sopimuksesta en ole ovulaatiota testaillu.. Toki vois "keventää" oloa, jos tietäisi ovulaatuon varmasti tapahtuvan. Toisaalta hyvin samanlaisia, ovulaation sopivia oireita oon havaittavissa kierrosta toiseen. Kovalla uskolla vaan eteenpäin, josko alkava kierto voiskin olla meidän! :love:
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja onnea plussanneille ❤
Täällä testit vahvistunut tasaiseen tahtiin. 2 ylintä dpo13 ja 2 alinta dpo 15 eli tänään https://aijaa.com/bk1j7r . mä en oo vieläkään uskaltanu miehelle sanoa mitään (tiedän pitäisi). Viimeksi alkuvuodesta kun sanoin plussasta alkoi melkein heti vuoto. Viime vuonna plussasin samoihin aikoihin kun nyt ja se meni elokuussa kesken. Ahdistaa kun pelkää että nyt käy samalla tavalla.. miten sitä osaisi ottaa rauhallisesti ja luottaa kaiken menevän hyvin?
 
Mä oonkin kirjoitellut tuolla keskenmeno ketjussa, ja nyt ollut pitkä tauko palstailusta.
Meillä siis lukuisia keskenmenoja ja kemiallisia taustalla, 13+ keskenmenon jälkeen, joka oli 6/19 on saatu aikaan vaan kaksi kemiallista, joten varasin yksityiselle ajan tarkastukseen löytyykö jotain selitystä Miks tää kaikki on niin hitin vaikeeta :/. Sainkin yllätykseksi ajan jo huomiselle, nyt on oviskivut juuri, joten nyt sit kai selviää senkin tila missä kunnossa limakalvo ja tapahtuuko sitä ovista edes yleensäkään, kun tuntuu jotenkin että ennen raskautta oviksen aikaan lima juoksi kun putous, ja keskenmenon jälkeen on ollut enempi kuivaa ja kivutkaan ei ole olleet niin pahat kuin aiemmin. Jännittää ihan sikana mitä sieltä paljastuu. Miehen simpat ne haluais kans tarkastaa, mut luin et pitäis pidättäytyä seksistä n. 3 pvää, että tulokset olisi luotettavat, mut meillä kun on seksiä joka päivä niin en tiedä milloin se näytteen otto edes on mahdollinen. Mut uskon kyllä mun kropasta vian löytyvän, joku ongelma tossa kiinnittymisessä nyt on.. Minulle voisi päivittää kp16/28, ja yk taitaa olla jo 12 km jälkeen.. Minun 3. Lapsi, miehen 1.
 
  • Tykkää
Reactions: Napsunen ja Santso
Onkos muilla e-pillerien lopetuksen jälkeen jääny menkat niukemmiksi ja lähes kivuttomiksi, vai oonko vaan kummajainen? :D
Pillerien kans oli kunnon kivut välil ja sai särkylääkettä popsia. Kestokin oli yleensä 4 päivää, joista 2-3 kunnon vuotoa.. Mulla luomumenkat vaan vähän nippailee ja juilii ja vuotokin muuttunut max. 3pvää kestäviks, vai pitäiskö jo ennen normaalia menkkavuotoa oleva tiputtelu laskea mukaan? :unsure:

Nythän mulla alko se tiputtelu dpo7 ja dpo9 vaihtu kp1, kun tuli jo selkeetä ja mulle normaalia menkkavuotoa. Kp2 oli jo hyvin niukkaa ja nyt kp3 ei enää edes tiputtelua :oops:
Anteeksi, yksityiskohtaisuus :geek:
Kysyin tuosta lääkäriltä, niin ensimmäinen kunnon vuotopäivä on uuden kierron ensimmäinen päivä. Mullakin alkaa tiputtelu joissain kierroissa pari päivää ennen kunnon vuotoa. Ei kommentoinut sen kummemmin.
 
  • Tykkää
Reactions: Mäyh
Mä oonkin kirjoitellut tuolla keskenmeno ketjussa, ja nyt ollut pitkä tauko palstailusta.
Meillä siis lukuisia keskenmenoja ja kemiallisia taustalla, 13+ keskenmenon jälkeen, joka oli 6/19 on saatu aikaan vaan kaksi kemiallista, joten varasin yksityiselle ajan tarkastukseen löytyykö jotain selitystä Miks tää kaikki on niin hitin vaikeeta :/. Sainkin yllätykseksi ajan jo huomiselle, nyt on oviskivut juuri, joten nyt sit kai selviää senkin tila missä kunnossa limakalvo ja tapahtuuko sitä ovista edes yleensäkään, kun tuntuu jotenkin että ennen raskautta oviksen aikaan lima juoksi kun putous, ja keskenmenon jälkeen on ollut enempi kuivaa ja kivutkaan ei ole olleet niin pahat kuin aiemmin. Jännittää ihan sikana mitä sieltä paljastuu. Miehen simpat ne haluais kans tarkastaa, mut luin et pitäis pidättäytyä seksistä n. 3 pvää, että tulokset olisi luotettavat, mut meillä kun on seksiä joka päivä niin en tiedä milloin se näytteen otto edes on mahdollinen. Mut uskon kyllä mun kropasta vian löytyvän, joku ongelma tossa kiinnittymisessä nyt on.. Minulle voisi päivittää kp16/28, ja yk taitaa olla jo 12 km jälkeen.. Minun 3. Lapsi, miehen 1.
Tervetuloa mukaan ja pahoittelut keskenmenoista. Onko teillä pitkään jo yritystä takana? Meillä myös heti tehtiin siemennesteanalyysi. Sovittiin vaan päivä ja sitten pidättäydyttiin vaadittu aika. Me olemme nyt yksityisellä, mutta julkiselle mennään.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Joku täällä pohti että onko kummajainen kun menkat on niukemmat luomuna kun pillereiden kanssa...:unsure:
Mulla on sama juttu.. en tie tekeekö se sit niin paljon et tiputtelee useamman päivän ennen kunnon vuotoo kun pillereiden kanssa kunnon vuoto alko heti, ja siks ei tarvi supistellakkaan niin pahasti vai mikä on..:unsure:
Tämänsiis omaa pohdintaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mäyh
Ihana katella näitä plussakuvia :love: :love: onnea paljon kaikille!:love:

ON: Jee menkat alkoi tänään(y)(y) Lääkkeellisestä keskeytyksestä nyt 4 viikkoa ja 3 päivää. Onneksi alkoi kroppa toimimaan näin nopeasti ja toivottavasti nyt alkaisi edes jotenkin säännöllistymään kierrot, ehkä ne tässä puolessa vuodessa:giggle:(y) Nyt alankin taas mittailemaan aamulämpöjä ja tikuttelemaan ovista, niin josko alkaisi tunnistamaan oireita ja oppis tuntemaan miten tää kroppa toimii:X3:
 
Munkin miehen ensireaktio oli järkytys ja nolotus. Mut mä varasin sille ajan kun se oli ilmeisesti noloa sinne itse soitella. Olisi myös voinut hakea purkin laboratoriosta ja viedä valmiin näytteen sinne.
Toivottavasti saat miehen menemään sinne ootko itse käynyt tutkimuksissa?
@lovecoco
Kävin marraskuussa 2019 tutkimuksissa, kaikki oli ok, normaalia ja tervettä. Gynekologi sanoi et ei näytä olevan mitään estettä raskautumiselle.
 
  • Tykkää
Reactions: lovecoco
Ei kai tässä auta, meni syveen tai saveen, en uskonut sanovani tätä vähään aikaan, mutta näiden kuvien siivittämänä: mut voi ottaa piinailijoista pois ja siirtää plussanneisiin!

Dpo 17-18. Rfsut loppu joten postissa tuli jotai one stepia.


Tässä vaiheessa oon tosi iloinen siitä että tiedän voivani tulla raskaaksi. Tottakai toivon vauvan syliin asti, mutta olen jo nyt hieman helpottunu vaikka toisaalta jännittää ihan hirveesti <3

En voi kylliksi kiittää teitä kaikkia tuesta ja myötäelämisestä<3 jään taustalle seurailemaan (ehkä kommentoimaankin jos se on sallittua) ja palaan takaisin mikäli tilanne siihen menee. Plussatuulia kaikille <3 toivon sydämeni pohjasta vauvaa jokaiselle 2021 <3 tulkaa pliis perässä!! :)
 
Tervetuloa mukaan ja pahoittelut keskenmenoista. Onko teillä pitkään jo yritystä takana? Meillä myös heti tehtiin siemennesteanalyysi. Sovittiin vaan päivä ja sitten pidättäydyttiin vaadittu aika. Me olemme nyt yksityisellä, mutta julkiselle mennään.
Me aloitettiin varsinainen yritys syksyllä 18, jonka jälkeen km 5+ ja sen jälkeen tärppäsi tuo 13+ keskenmennyt. Se oli kesäkuuta -19 kun tuo tapahtui. Sen jälkeen pari kemiallista, mikä sai mut pohtimaan, että jossain on jotain häikkää. Epäilen jotain keltarauhasessa, koska hedelmöittyminen selkeästi onnistuu, mutta kiinnittyminen ei. Toivon todella, että pysyvä plussa saataisiin pian, alkaa olemaan mielenterveys koetuksella tuijotellessa negoja tai viivoja jotka ei vahvistu. Minulla siis lapset -16 ja -14, mahtui näidenkin yritykseen epäonnistumisia, mutta kohtuu helpolla nämä kuitenkin saivat alkunsa. Miehellä ei ennestään lapsia.
 
Ei kai tässä auta, meni syveen tai saveen, en uskonut sanovani tätä vähään aikaan, mutta näiden kuvien siivittämänä: mut voi ottaa piinailijoista pois ja siirtää plussanneisiin!

Dpo 17-18. Rfsut loppu joten postissa tuli jotai one stepia.


Tässä vaiheessa oon tosi iloinen siitä että tiedän voivani tulla raskaaksi. Tottakai toivon vauvan syliin asti, mutta olen jo nyt hieman helpottunu vaikka toisaalta jännittää ihan hirveesti <3

En voi kylliksi kiittää teitä kaikkia tuesta ja myötäelämisestä<3 jään taustalle seurailemaan (ehkä kommentoimaankin jos se on sallittua) ja palaan takaisin mikäli tilanne siihen menee. Plussatuulia kaikille <3 toivon sydämeni pohjasta vauvaa jokaiselle 2021 <3 tulkaa pliis perässä!!
Onnea ihan hurjan paljon! <3
 
  • Rakkaus
Reactions: Mirella92
Mä oonkin kirjoitellut tuolla keskenmeno ketjussa, ja nyt ollut pitkä tauko palstailusta.
Meillä siis lukuisia keskenmenoja ja kemiallisia taustalla, 13+ keskenmenon jälkeen, joka oli 6/19 on saatu aikaan vaan kaksi kemiallista, joten varasin yksityiselle ajan tarkastukseen löytyykö jotain selitystä Miks tää kaikki on niin hitin vaikeeta :/. Sainkin yllätykseksi ajan jo huomiselle, nyt on oviskivut juuri, joten nyt sit kai selviää senkin tila missä kunnossa limakalvo ja tapahtuuko sitä ovista edes yleensäkään, kun tuntuu jotenkin että ennen raskautta oviksen aikaan lima juoksi kun putous, ja keskenmenon jälkeen on ollut enempi kuivaa ja kivutkaan ei ole olleet niin pahat kuin aiemmin. Jännittää ihan sikana mitä sieltä paljastuu. Miehen simpat ne haluais kans tarkastaa, mut luin et pitäis pidättäytyä seksistä n. 3 pvää, että tulokset olisi luotettavat, mut meillä kun on seksiä joka päivä niin en tiedä milloin se näytteen otto edes on mahdollinen. Mut uskon kyllä mun kropasta vian löytyvän, joku ongelma tossa kiinnittymisessä nyt on.. Minulle voisi päivittää kp16/28, ja yk taitaa olla jo 12 km jälkeen.. Minun 3. Lapsi, miehen 1.
Pahoittelut keskenmenoista, on ne vaan niin rankkoja:cry:
Toivottavasti huominen lääkäri käynti on antoisa!
Haluatko vielä tarkentaa milloin yritys alkoi kk/v niin päivitän listaan (y):)
 

Yhteistyössä