K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tylsästi uskon K:lla olevan taas joku yhteistyö matka Lappiin ja ottaa B:n mukaan. Helmikuu on ihan hyvä kuukausi vaikka maaliskuu olisi vielä parempi, mutta silloin molemmilla on vahvistettu vähintään yksi keikka joten varmaan muitakin on.

vierailija
Samaa ajattelin ite tänään kun se tiktokin video tuli vastaan. Oon ihan helvetin kateellinen, pakko myöntää ja vaikuttaa että heidän suhde on hyvä ja ovat onnellisia kun kihloissakin Hymy-lehden mukaan.
Oikeesti? Minä en kyllä ole kateellinen, vaikka en kaunis olekaan. Toki hyvä ulkonäkö kelpaisi, mutta noin muuten, jos ainoa elämänsisältö on puolison uran tukeminen ja paitojen myynti, niin ei kiitos. Kyllä mä mieluummin oon tavallisen näköinen, mutta mulla on kuitenkin hyvä koulutus ja mielenkiintoinen ura. Ennen kaikkea voin olla taloudellisesti itsenäinen, vaikka parisuhteessa olenkin.

vierailija
Oikeesti? Minä en kyllä ole kateellinen, vaikka en kaunis olekaan. Toki hyvä ulkonäkö kelpaisi, mutta noin muuten, jos ainoa elämänsisältö on puolison uran tukeminen ja paitojen myynti, niin ei kiitos. Kyllä mä mieluummin oon tavallisen näköinen, mutta mulla on kuitenkin hyvä koulutus ja mielenkiintoinen ura. Ennen kaikkea voin olla taloudellisesti itsenäinen, vaikka parisuhteessa olenkin.
👍👍

vierailija
👎👎

vierailija
Mä en ole kateellinen mutta voisin silti vaihtaa oman elämäni sängynlämmittäjän hommiin Vantaalle.

vierailija
vierailija
Tässä on oikeasti hyvä artikkeli Käärijän seksuaalisuudesta. Varsinkin loppusanat.

Vaikka ihan fiksu "artikkeli" olikin ja loppukommentti ihan oikean suuntainen, niin silti: Miten ihmeessä kenenkään mielestä on edes ok kirjoittaa artikkelia tuosta aiheesta ja tuolla otsikolla????? Miksi tätä pitää edes julkisesti pohtia? Joo, tiedän että täälläkin on pohdittu, mutta nyt puhutaan mediasta ja ilmeisesti toimittajasta (?), pitäis niillä nyt jotain ammattietiikkaa olla.

Yhteistyössä