vierailija
Täällä Pertti, tuletko juttelemaan kanssani?Maire täällä moi, räävitöntä keskustelua täällä!
Täällä Pertti, tuletko juttelemaan kanssani?Maire täällä moi, räävitöntä keskustelua täällä!
Vai voisko olla oikeesti ne häät..Tylsästi uskon K:lla olevan taas joku yhteistyö matka Lappiin ja ottaa B:n mukaan. Helmikuu on ihan hyvä kuukausi vaikka maaliskuu olisi vielä parempi, mutta silloin molemmilla on vahvistettu vähintään yksi keikka joten varmaan muitakin on.
Eikö yleensä ennen häitä pidetään kuntokuureja jne, joten näyttäisi prinsessalta sen yhden päivän ajan?Kieltämättä nyt se oikein hehkui ja näytti hyvältä. Vuosi sitten oli molemmat karmeessa kunnossa ja turvonneita. Ei tee liika stressi hyvää. Ihme että suhde kesti vaikeat ajat, nyt tuskin mikään enää erottaa.
Se Kn aikaavievä projekti mihin ei uskonut suostuvansa..Vai voisko olla oikeesti ne häät..
No ei todellakaan ole haloo nyt.Vai voisko olla oikeesti ne häät..
Jos ei kuitenkaan lähdetä taas olettelemaan mitään Kohta se on varmana fakta että kyllä ne häät on tms.Vai voisko olla oikeesti ne häät..
Haloo haloo Maire täällä.No ei todellakaan ole haloo nyt.
Missä Pertti? Maire kaipailee!Haloo haloo Maire täällä.
Mitä ihmettä? Onko täällä joku toinenkin Pertti vai unohdinko käyneeni täällä äsken?Täällä Pertti, tuletko juttelemaan kanssani?
Oikeesti? Minä en kyllä ole kateellinen, vaikka en kaunis olekaan. Toki hyvä ulkonäkö kelpaisi, mutta noin muuten, jos ainoa elämänsisältö on puolison uran tukeminen ja paitojen myynti, niin ei kiitos. Kyllä mä mieluummin oon tavallisen näköinen, mutta mulla on kuitenkin hyvä koulutus ja mielenkiintoinen ura. Ennen kaikkea voin olla taloudellisesti itsenäinen, vaikka parisuhteessa olenkin.Samaa ajattelin ite tänään kun se tiktokin video tuli vastaan. Oon ihan helvetin kateellinen, pakko myöntää ja vaikuttaa että heidän suhde on hyvä ja ovat onnellisia kun kihloissakin Hymy-lehden mukaan.
No Maire tuntuu sua kaipaavan ainakin…Mitä ihmettä? Onko täällä joku toinenkin Pertti vai unohdinko käyneeni täällä äsken?
Oikeesti? Minä en kyllä ole kateellinen, vaikka en kaunis olekaan. Toki hyvä ulkonäkö kelpaisi, mutta noin muuten, jos ainoa elämänsisältö on puolison uran tukeminen ja paitojen myynti, niin ei kiitos. Kyllä mä mieluummin oon tavallisen näköinen, mutta mulla on kuitenkin hyvä koulutus ja mielenkiintoinen ura. Ennen kaikkea voin olla taloudellisesti itsenäinen, vaikka parisuhteessa olenkin.
Oikeesti? Minä en kyllä ole kateellinen, vaikka en kaunis olekaan. Toki hyvä ulkonäkö kelpaisi, mutta noin muuten, jos ainoa elämänsisältö on puolison uran tukeminen ja paitojen myynti, niin ei kiitos. Kyllä mä mieluummin oon tavallisen näköinen, mutta mulla on kuitenkin hyvä koulutus ja mielenkiintoinen ura. Ennen kaikkea voin olla taloudellisesti itsenäinen, vaikka parisuhteessa olenkin.
Mä en ole kateellinen mutta voisin silti vaihtaa oman elämäni sängynlämmittäjän hommiin Vantaalle.Oikeesti? Minä en kyllä ole kateellinen, vaikka en kaunis olekaan. Toki hyvä ulkonäkö kelpaisi, mutta noin muuten, jos ainoa elämänsisältö on puolison uran tukeminen ja paitojen myynti, niin ei kiitos. Kyllä mä mieluummin oon tavallisen näköinen, mutta mulla on kuitenkin hyvä koulutus ja mielenkiintoinen ura. Ennen kaikkea voin olla taloudellisesti itsenäinen, vaikka parisuhteessa olenkin.
Tässä on oikeasti hyvä artikkeli Käärijän seksuaalisuudesta. Varsinkin loppusanat.Quukle onko kääriä homo
Mä haluaisin olla Pino tai Igor.Mä en ole kateellinen mutta voisin silti vaihtaa oman elämäni sängynlämmittäjän hommiin Vantaalle.
No kyllä, oikein naulattu asiat ja erotettu yksityiselämä ja artistius Mistä tämä on?Tässä on oikeasti hyvä artikkeli Käärijän seksuaalisuudesta. Varsinkin loppusanat.
Onko Käärijä Homo? Spekulaatiot käyvät kuumana
Onko Käärijä homo? Lähdimme internetin syövereihin selvittämään vastausta tähän päivän polttavaan puheenaiheeseen.suominews.net
siis mikä tiktok video, onko NM päätynyt jollekin videolle?Kieltämättä nyt se oikein hehkui ja näytti hyvältä. Vuosi sitten oli molemmat karmeessa kunnossa ja turvonneita. Ei tee liika stressi hyvää. Ihme että suhde kesti vaikeat ajat, nyt tuskin mikään enää erottaa.
Vaikka ihan fiksu "artikkeli" olikin ja loppukommentti ihan oikean suuntainen, niin silti: Miten ihmeessä kenenkään mielestä on edes ok kirjoittaa artikkelia tuosta aiheesta ja tuolla otsikolla????? Miksi tätä pitää edes julkisesti pohtia? Joo, tiedän että täälläkin on pohdittu, mutta nyt puhutaan mediasta ja ilmeisesti toimittajasta (?), pitäis niillä nyt jotain ammattietiikkaa olla.Tässä on oikeasti hyvä artikkeli Käärijän seksuaalisuudesta. Varsinkin loppusanat.
Onko Käärijä Homo? Spekulaatiot käyvät kuumana
Onko Käärijä homo? Lähdimme internetin syövereihin selvittämään vastausta tähän päivän polttavaan puheenaiheeseen.suominews.net
Enpä usko, että Bojan sanoisi fanille niihin tulevansa. En usko, että Jere menee naimisiin. Ainakaan tuon kanssa.Vai voisko olla oikeesti ne häät..
Mulla ei ole mitään hajua, että kuka ylläpitää kyseistä sivustoa tai onko se jollakin tavalla kytkettynä johonkin poliittiseen ideologiaan, mutta tolla Matias K:lla on joskus tosi osuvia ja hyviä kirjoituksia.No kyllä, oikein naulattu asiat ja erotettu yksityiselämä ja artistius Mistä tämä on?
Kylläpä ikävästi puhut ihmisestä, jota et ees tunneEnpä usko, että Bojan sanoisi fanille niihin tulevansa. En usko, että Jere menee naimisiin. Ainakaan tuon kanssa.