Jos B. tuleekin häävieraaksi, kun mitään oikein muuta järkevää vaihtoehtoa ei ole keksitty.
Niin joo, meneeköhän H naimisiin, jos kerran olis jäämässä pois keikoilta ja perhettä perustamaan.Jos B. tuleekin häävieraaksi, kun mitään oikein muuta järkevää vaihtoehtoa ei ole keksitty.
Hyi, älä muistuta siitä video!B tulee Suomeen, koska kuuli, että täällä on maailman paras kiropraktikko.
En oo kateellinen K n tyttöystävälle, mutta Bojanin mahdolliselle tyttöystävälle kyllä saattaisin olla.Samaa ajattelin ite tänään kun se tiktokin video tuli vastaan. Oon ihan helvetin kateellinen, pakko myöntää ja vaikuttaa että heidän suhde on hyvä ja ovat onnellisia kun kihloissakin Hymy-lehden mukaan.
🥱En oo kateellinen K n tyttöystävälle, mutta Bojanin mahdolliselle tyttöystävälle kyllä saattaisin olla.
Täällä sama ajatus.Jos B. tuleekin häävieraaksi, kun mitään oikein muuta järkevää vaihtoehtoa ei ole keksitty.
Tämä julkaisu on jaettu TikTokissa. Katso lisää julkaisuja lataamalla TikTok: https://vm.tiktok.com/ZGd2uRWV2/Hyi, älä muistuta siitä video!
Minä taas ajattelin viikonloppuna niitä Tom of Vantaa kuvia katsoessani että ei kyllä käy tyttistä kateeksi kun mies näyttää ihan umpihomolta. Mutta ehkä hän sitten osaa nähdä esityksen läpi.Samaa ajattelin ite tänään kun se tiktokin video tuli vastaan. Oon ihan helvetin kateellinen, pakko myöntää ja vaikuttaa että heidän suhde on hyvä ja ovat onnellisia kun kihloissakin Hymy-lehden mukaan.
Lähdetäänkin sitten Pertin kanssa kun Maire alkoi tosikoksi.Minäkin haluan olla B:n ja S:n morsiusneito. T. Pertti
Se hattu oli ihan karsea ja ketjuissa vaan kehutaan.Minä taas ajattelin viikonloppuna niitä Tom of Vantaa kuvia katsoessani että ei kyllä käy tyttistä kateeksi kun mies näyttää ihan umpihomolta. Mutta ehkä hän sitten osaa nähdä esityksen läpi.
En ole mikään K-fani mut huh se hattu näytti hyvältä 🫦Se hattu oli ihan karsea ja ketjuissa vaan kehutaan.
Ei se ole maksullinen mitä lukemiseen tulee. Kommentointi on tehty siellä hankalaksi.Ok, mutta se taitaa olla nykyään maksullinen vai.
Minkälaiselta sun mielestä sitten mahdollisen hetskumiehen pitäisi näyttää? Sun kommentti henkii 1950 lukua tuolta osin.Minä taas ajattelin viikonloppuna niitä Tom of Vantaa kuvia katsoessani että ei kyllä käy tyttistä kateeksi kun mies näyttää ihan umpihomolta. Mutta ehkä hän sitten osaa nähdä esityksen läpi.
K on seksikäs pieni pakkausJa se hattu makee.Se hattu oli ihan karsea ja ketjuissa vaan kehutaan.
Mulle kyllä kävis ja äkkiäkös sen hatun nakkaa nurkkaan. Ihailin just niitä Avussa olleita kasvokuvia ja kyllähän mulle kävis siis koko pakettikin.Minä taas ajattelin viikonloppuna niitä Tom of Vantaa kuvia katsoessani että ei kyllä käy tyttistä kateeksi kun mies näyttää ihan umpihomolta. Mutta ehkä hän sitten osaa nähdä esityksen läpi.
Se hattu oli kuuma tai oikeestaan, miten se otettiin haltuunEn ole mikään K-fani mut huh se hattu näytti hyvältä 🫦
No siis en ole koskaan tavannut heteroa joka haluaisi leikkiä Tom of Finland estetiikalla. Se on vähän niinku se juttu siinä.Minkälaiselta sun mielestä sitten mahdollisen hetskumiehen pitäisi näyttää? Sun kommentti henkii 1950 lukua tuolta osin.
Kieltämättä nyt se oikein hehkui ja näytti hyvältä. Vuosi sitten oli molemmat karmeessa kunnossa ja turvonneita. Ei tee liika stressi hyvää. Ihme että suhde kesti vaikeat ajat, nyt tuskin mikään enää erottaa.Samaa ajattelin ite tänään kun se tiktokin video tuli vastaan. Oon ihan helvetin kateellinen, pakko myöntää ja vaikuttaa että heidän suhde on hyvä ja ovat onnellisia kun kihloissakin Hymy-lehden mukaan.
Ehkä GF tykkää. Keikan jälkeen K vie hatun mukanaan makkariin. Mullekin kelpaisNo siis en ole koskaan tavannut heteroa joka haluaisi leikkiä Tom of Finland estetiikalla. Se on vähän niinku se juttu siinä.
Minusta just ei, muulloin se K ollut kuumempi kuin tollein homoksi pakottamalla.Se hattu oli kuuma tai oikeestaan, miten se otettiin haltuun
Nyt nukkumaan Edithin, taasko sulta jäi iltalääkkeet ottamatta.Minusta just ei, muulloin se K ollut kuumempi kuin tollein homoksi pakottamalla.
TodellakinK on seksikäs pieni pakkausJa se hattu makee.