K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Samaa ajattelin ite tänään kun se tiktokin video tuli vastaan. Oon ihan helvetin kateellinen, pakko myöntää ja vaikuttaa että heidän suhde on hyvä ja ovat onnellisia kun kihloissakin Hymy-lehden mukaan.
Minä taas ajattelin viikonloppuna niitä Tom of Vantaa kuvia katsoessani että ei kyllä käy tyttistä kateeksi kun mies näyttää ihan umpihomolta. Mutta ehkä hän sitten osaa nähdä esityksen läpi.

vierailija
Minä taas ajattelin viikonloppuna niitä Tom of Vantaa kuvia katsoessani että ei kyllä käy tyttistä kateeksi kun mies näyttää ihan umpihomolta. Mutta ehkä hän sitten osaa nähdä esityksen läpi.
Mulle kyllä kävis ja äkkiäkös sen hatun nakkaa nurkkaan. Ihailin just niitä Avussa olleita kasvokuvia ja kyllähän mulle kävis siis koko pakettikin.

vierailija
Samaa ajattelin ite tänään kun se tiktokin video tuli vastaan. Oon ihan helvetin kateellinen, pakko myöntää ja vaikuttaa että heidän suhde on hyvä ja ovat onnellisia kun kihloissakin Hymy-lehden mukaan.
Kieltämättä nyt se oikein hehkui ja näytti hyvältä. Vuosi sitten oli molemmat karmeessa kunnossa ja turvonneita. Ei tee liika stressi hyvää. Ihme että suhde kesti vaikeat ajat, nyt tuskin mikään enää erottaa.

Yhteistyössä