Toiveissa vauva 2021

Mä päätin yöllä kun heräsin että teen nyt aamulla testin. Kuva otettu 5min testin tekemisestä.



Olin aika varma että tulee nega, mutta tulikin plussa. Nyt siis DPO11.
Oireita:
-aika rajuja repäisykipuja
-tuntemuksia rinnoissa
-pientä kuvotusta

Olitte aiemmin puhuneet energiajuomista.. oon niiden suuri ystävä ja viime aikoina on tullut juotua niitä lähes päivittäin. Nyt ne pitää kai lopettaa..
onnea!:love:
 
Voimia @Enerisa3, ihan kamalaa! :’((

ON: täällä tikutellaan ovista. Flo ennustaa vasta perjantaille, mutta premom tulkitsi kuvista että lh-huippu oli jo. En ite oo ihan vakuuttunut, että onko alla olevan kuvan toka ylin (kp12) vielä ovis, mitä tuumaatte?


Aiemmissa kierroissa viiva on ollu ihan kirkuvan punainen, selkeesti tummempi ku kontrolliviiva. Ehkä jatkan vaan tikuttelua?

Kuvassa siis järjestyksessä ylhäältä alas kp11-14.
 
Tsemppiä @Enerisa3! :(

@Kuumeilija40, ootko hCG:tä käyny mittauttamassa? Jos pääsisit esim. huomenna tai ylihuomenna mittauttaa ja sit ens viikol uudestaan?

Plussanneille tarrasukkia! ♥


Omaa napaa vuorostaan.. sillon su oli ne kovat kivut illalla alavatsalla. Ma oli pientä juilintaa ja nipistelyä lähes koko päivän ja eilen ihan satunnaisesti. Kuitenkin eilen oli sit tajuton hedari heti herätessä ja joutu päivälläkin uudestaan ottaa särkylääkettä. Mulla on päänsärkyyn estolääkitys ja hyvin on sillä pysynytkin poissa. Myös helkutin flunssanen olo oli koko aamun - kuin jyrän alle olis jääny.

Muutama yö mennyt todella huonoilla unilla, sitä vaan heräillyt ja pyörinyt. Flo:ta katsoessa vastaavaa pyöriskelyä ollu millon sattuu eli ei näköjään kiertoonkaan sidonnainen. Yöllä pyöries oli TOSI vahva fiilis plussakierrosta ja näin mokomasta sitten untakin. Kummasti kyl herättyä nää ajatelmat hävis täysin ja tänään eletty aikalailla oireettomana :/ Lämmöt maltillisesti koholla ja kohdunnapukka korkealla kovana. Valkovuotokin normaalia vähän runsaampaa, mitä ollutkin aina ovulaation jälkeen. Tänään elellään siis dpo8. Jollei viikonloppuna ala vuoto, niin testailen ma (dpo13) sitten..

Tulipas tästä vuodatus xD
 
  • Tykkää
Reactions: Enerisa3
Voimia @Enerisa3 ❤ Mulla alkoi keväällä raskaus heti ekasta kierrosta keskenmenon jälkeen, nyt menossa rv 23. Ilmeisesti silloin on vähän suuremmat mahdollisuudet tulla raskaaksi, kun kropalla on jotenkin tuoreessa muistissa se, miten ollaan raskaana. Mutta toki kierto oli pidempi kuin normaalisti ja aika tuuria oli, että satuin oviksen bongaamaan, kun ei ollut mahdollista tikutellakaan silloin. Toivottavasti sielläkin tulee uusi tärppi pian. ❤
 
Kiitos kaikille tsempeistä, lämmittää niin paljon vaikken edes tunne teitä ❤ @Alinna86 Mullaki yritettiin 10 tuntia tyhjentää kohtua lääkkeillä, ja tyhjenikin aika hyvin, mutta pala istukkaa oli jäänyt kohdunkaulaan jumiin, joten sitä jouduttiin kans imulla poistamaan. Muutaman millin pala jäi vielä, mutta ne oli varmoja että se tulee sieltä kyllä viimeistään kotona. :) Tässä on itketty paljon, mutta olen varma että tästä selvitään ja ollaan nopeasti valmiita yrittämään uudestaan. Enkelivauvamme kuitenkin jää ikuisesti sydämeen ❤
 
Hei kaipaisin kokemuksia ! Kerroin täälläkin eilen siitä kovasta vihlasusta alavatsalla, voiko liittyä kiinnittymiseen moinen vai voiko ns kiinnittymisvuoto tulla vähän jäljessä ??? Huomasin just että on tullu vaaleenpunasta vuotoo, ja menkat pitäis alkaa vasta viikon päästä, tänään dpo 9.. rikä värikään oikein sovi menkkoja enteilevään tuhruun...
Kuulostaa kyl lupaavalta!:love:

ON: mistähän sen löytää sen mikä hormooni on missäkin vaiheessa kiertoa koholla kaavion? Mulla dpo2? (Ehkä) ja mietin et mikähän hormooni pissattaa aivan joka välissä :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
VAUVA 2021 ♡

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!


★★★★★★★★★★★★★★★★★

29.07.2020 - KESKIVIIKKO

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2(11)/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
+ Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Tiitiäinen87, ya 5/20, 1.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1. lapsi
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
neilikkaruusu, ya 7/20, 2.lapsi
pata-ässä, ya 7/20, 1.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä


Hipposka.....................kp 34/29-32
Heemilia.........................kp 34/30
Napsunen....................kp 33/35-37
Rimaleli..........................kp 33/30
Mysteerio.......................kp 30/30
Loree...............................kp 30/?
Zennuli..........................kp 29/25-28
Lovecoco.....................kp 29/30
Wanti..............................kp29/32-36
-Lounatuuli-.................kp 26/28-35
Töppönen_....................kp 25/26
Alinna86.........................kp 23/28
Sinisilmät.........................kp 23/27-28
Tiukuna......................kp 23/29-31
Mäyh..............................kp 23/26-31
Mamtobe............................kp 22/28
Eeva650.........................kp 20/28-42
Nipsuneiti83.................kp 20/29
Tiitiäinen87.....................kp 20/27
Minttuni...........................kp 19/25
LaTila...................................kp 19/27
Goodway.......................kp 19/23
AnnMariii.........................kp 18/?
Kikkakolmas..............kp 17/28
Wbä...................................kp 16/26-28
Pandanen......................kp 16/29-31
Melissa86.....................kp 15/30-36
lulube..............................kp 14/29
Brunet82.......................kp 13/26-28
Aniaj..................................kp 10/28
Helmikorvakoru.......kp 9/27-28
Kirjoh89....................kp 9/28
pata-ässä.................kp 7/28
Kasikuus......................kp 6/27-28
Lillanna.............................kp 6/28-42
Nokare..........................kp 6/27
rubikinkuutio.............kp 5/27-29
Jjenn...............................kp 4/29-33
Iinesankka82....................kp 1/29-30

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Mysteerio......................dpo 14
Töppönen_..................dpo 13
pikkumyyläine.............dpo 13
Wanti....................................dpo 11
Mamtobe.........................dpo 9
Sinisilmät.........................dpo 9
Mäyh..................................dpo 8
Tiitiäinen87.....................dpo 7
minttuni.............................dpo 5
LaTiLa...............................dpo 5
Eeva650..........................dpo 3
Tiukuna.........................dpo 2
Kikkakolmas................dpo 1
Pandanen........................dpo -1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Täällä alkoi menkkapoltot ja tuhruttelu :cry:

Oon ehtinyt tänään jo romahtaa, suuttua sille ettei tärppää ja nyt on jo uudelleen nousemisvaihe päällä. Ens viikolla taas pyörähtää arki käyntiin töiden suhteen ekaa kertaa maaliskuun jälkeen, joten jospa se tois muuta ajateltavaa ja näin ollen rennompaa fiilistä ja plussan!

Yk 13 jo pyörähtää käyntiin ja viides kierto km jälkeen.

Huomiselle voi mulle siis laittaa kp1 ja poistaa piinailijoista.
 
@Tiukuna mulla on tallennettuna tämmönen kaavio. Veikkaisin keltarauhashormonia sulla siis nyt! Tosin mulla ainakin oviksen aikaan kerääntyy nestettä ja on turvonnut olo jonka sitten pissaan oviksen jälkeen pois.
Mäkin kyl aina turpoan mut ikinä ei oviksen jälkeen tarvii kyl juosta vessassa näin tiuhaan. Mulla on muutenkin ollut jotenkin "vahvemmat hormoonit" tässä kiertoa (vaikka ovulaatio tulikin extra myöhään) nii veikkaisin et ehkä kerrankin myös tuo keltarauhanenkin toimisi paremmin :)
 
Hyppään tänne mukaan :)

Kuopuksen yrityksen aikana olin ahkerasti täällä, eli sen 4v vuosien 2012-2016 aikana mitä yritys silloin kesti.

Neljännen yritys alkoi 05/18, eikä yhtään plussaa tänä aikana. Tai no nyt jotain haamuja ennen vuotoja, oisko kemiallinen tai vaan viivanpaikkoja.

Pcos todettiin 2014, mikä aiheuttaa tod.näk meiän sekundaarisen lapsettomuuden.

Ylipainoa on paljon, nyt laihdutus prokkis käynnissä ja 4kg on paino laskenu vajaassa kuukaudessa. Hyvä alku!

Kp nyt 2/27

Kierrot heittelee aivan miten sattuu, mutta mennään nyt viime kierron mukaan.
 
@Enerisa3 Voimia ❤

Vaikka aiemmin sanoin, etten testaa ennen kun menkat oikeesti myöhässä, niin nythän tää kierto meneekin niin, että ens viikolla mennään ekaks Viroon ja sitten vielä Riian risteilylle. Joten pakko testata ehkä etukäteen. Tilasin raskauskeijulta niitä erittäin herkkiä testejä, jotka tunnistaa hcg:n jo 6.5. Täytyy toivoa että näyttää sitten kanssa jo luvattua kuutta päivää aiemmin.
Tänään ei oo enää ollu sitä ihmeellistä pahoinvointia, lukuunottamatta aamua. Tänään sitten taas tullut ihan pikkareihin saakka valkovuotoa, se taas perin omituista. Toki keho tekee mitä sattuu kun oikeen odottaa.
 
@Enerisa3 Voimia

Vaikka aiemmin sanoin, etten testaa ennen kun menkat oikeesti myöhässä, niin nythän tää kierto meneekin niin, että ens viikolla mennään ekaks Viroon ja sitten vielä Riian risteilylle. Joten pakko testata ehkä etukäteen. Tilasin raskauskeijulta niitä erittäin herkkiä testejä, jotka tunnistaa hcg:n jo 6.5. Täytyy toivoa että näyttää sitten kanssa jo luvattua kuutta päivää aiemmin.
Tänään ei oo enää ollu sitä ihmeellistä pahoinvointia, lukuunottamatta aamua. Tänään sitten taas tullut ihan pikkareihin saakka valkovuotoa, se taas perin omituista. Toki keho tekee mitä sattuu kun oikeen odottaa.
Siis mä tilasin niitä ja ne oli loppu. Toimittivat sit tilalle (kysymättä) niitä clearblue early 10 herkkyydellä just viime viikolla. Toivottavasti sulle tulee oikeita. Ihan tyhmä et antavat myydä jos ei oo varastossa :(
 
  • Surullinen
Reactions: minttuni
Täällä alkoi menkkapoltot ja tuhruttelu

Oon ehtinyt tänään jo romahtaa, suuttua sille ettei tärppää ja nyt on jo uudelleen nousemisvaihe päällä. Ens viikolla taas pyörähtää arki käyntiin töiden suhteen ekaa kertaa maaliskuun jälkeen, joten jospa se tois muuta ajateltavaa ja näin ollen rennompaa fiilistä ja plussan!

Yk 13 jo pyörähtää käyntiin ja viides kierto km jälkeen.

Huomiselle voi mulle siis laittaa kp1 ja poistaa piinailijoista.
Voi v**** mitä paskaa :( :poop:
Tsempit uuteen kiertoon ❤
Veikkaan et perästä tullaan kun tuttu päänsärky alkoi tänään eli vuoto sit varmaan huomenna(n)
 
Voi v**** mitä paskaa
Tsempit uuteen kiertoon
Veikkaan et perästä tullaan kun tuttu päänsärky alkoi tänään eli vuoto sit varmaan huomenna
No sanopa muuta! Olin niin toiveikas :( Mutta ajattelin kyllä jotain elämää suurempaa romahtamista niiden toiveiden jälkeen. On pahempiakin ollut, vaikka pms ahdistus nyt kyllä aivan kauhee!

Jospa siellä ei kuitenkaan vuoto alkais ja päänsärky johtuis muusta! Jos kuitenkin niin ikävästi käy, niin tervetuloa uuteen kiertoon. Onhan toukokuu nyt kuitenkin paljon kivempi aika synnyttää kuin huhtikuu. Kerkee hyvällä tuurilla ähertää kesämekossa loppuraskauden:LOL:
 
No sanopa muuta! Olin niin toiveikas Mutta ajattelin kyllä jotain elämää suurempaa romahtamista niiden toiveiden jälkeen. On pahempiakin ollut, vaikka pms ahdistus nyt kyllä aivan kauhee!

Jospa siellä ei kuitenkaan vuoto alkais ja päänsärky johtuis muusta! Jos kuitenkin niin ikävästi käy, niin tervetuloa uuteen kiertoon. Onhan toukokuu nyt kuitenkin paljon kivempi aika synnyttää kuin huhtikuu. Kerkee hyvällä tuurilla ähertää kesämekossa loppuraskauden
Siis todellakin on:ROFLMAO:
Olenhan itsekin syntynyt silloin:X3:
Eikä tarttis pikkuista niin paljoo pukeakaan(y):ROFLMAO:
 
Luulenpa, että jos testaat tänään etkä saa toivottua tulosta, testaat kuitenkin vielä huomenna. Joten varmimman tuloksen saat varmasti huomenna ja toinen säästyy sitten vaikka ens viikolle
Joo annan mennä testaamisen huomiseen. Herään kuitenkin 4 aikaan aamuyöstä. Iltapäivällä alkoi tiputtelu uudestaan. Mutta on tippa silloin sun tällöin. Ei tule edes kunnolla pyyhittäessä. Pitää toivoa parasta
 

Yhteistyössä