@Mamtobe älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Jos vasta ollut se kiinnittyminen nii varmasti voi mennä vielä päivän/pari et nousee se hcg tarpeeksi testille!
Tervetuloa takaisin Hienoa, että hoidot jatkuivat. Meillä ensimmäinen inseminaatio ovulaation induktion kanssa seuraavassa kierrossa, jos kaikki menee hyvinHeipä hei pitkästä aikaa! Seurasin aiemmin ketjuja (tätä ja edellistä) tiiviisti, mutta koronan myötä lapsettomuushoidot jäivät tauolle, joten omat mahikset olivat aika lailla käymistilassa.
Meillä siis yritys alkanut about 06/18, minulla PCO jonka vuoksi ovulaation induktiohoidoissa. Nyt hoidot jatkuivat viime kuussa, ja siirryin pillerilääkkeistä pistoksiin. Ikääkin tässä yrityksessä on tullut mittariin jo 37v, mikä tuntuu ihan hirveän paljon suuremmalta kuin 34v kun aloitettiin yritys. Tosin PCO:n ansiosta munasoluja on vielä runsaasti jäljellä. Viime lokakuussa tärppäsi ihan luomuna, mutta sain varhaisen keskenmenon alkumetreillä.
Valitettavasti näyttää vielä jokunen tuttukin nimimerkki olla mukana. Onneksi moni on jo plussannut tässä ajassa <3
On kyllä totta, että välillä ei meinaa pää kestää tätä. Mutta toisaalta kun toivoa vielä on, niin jälkikasvusta haaveilemme. Mutta on ollut kyllä raskaita aikoja, viime kesä erityisesti kun ei vielä tiennyt, miksi ei onnistu ja oli jatkuvasti pettynyt olo itseen. No nyt osaa olla jo armollisempi! Tsemppiä!Voi miten pahoillani oon kaikista teiän keskenmenoista.. kauheesti voimia uusiin yrityksiin
Täällä vähän parempi fiilis, mut kieltämättä vähän vieläkin mollivoittoinen olo kun tuntuu et nyt on pakko myös ajatella, että mihin asti meidän kannattaa yrittää. Että jos ei vuoden sisään tärppää niin hyväksynkö että niin on tarkoitettu. Onhan tässä vielä aikaa, mutta kun lukee keskenmenoista ja pitkistä yrityksistä niin tulee vähän olo että oma pää ei kyllä ehkä vuotta kauempaa kestä tätä. Vaikka kuin rennosti aattelis ottavansa niin kyllähän tää melkosta kalenterin tuijotusta on.
Heippa!@Mysteerio miten siellä menee? Täällä mä jo odottelen teidän PASsin tuloksia!
Kaksi on itsekseen tullut ulos. Kemiallisessa menkat alko 4 päivää myöhässä. Yksi on tyhjennetty lääkkeillä, kun ei tullut muuten.Missä vaiheessa teillä on keskenmenon jälkeen vuotanut kaikki ulos? Mulla ei ole eilisen jälkeen vielä vuotanut.
Testasitko jo?Onko yleistäkin että iltasin on raskaustesti tummempi kun aamulla? Mietin vaan että teenkö uuden testin jo illalla vai odottelenko aamua rauhassa
Tsempit sinne piinailuun. Kuulostaa kuitenkin mukavalta illanvietolta. On kyllä aivan eri kierron alku- kun loppupää. Siis tuossa, että aika tosiaan matelee kun jännää miten kierron kanssa on käynyt. Toivotaan, että olut nyt rentouttais ja viimeistelisi kiinnittymisen!Dpo6 ja aika tuntuu matelevan. Kevään ja kesän aikana on ollut kyllä todella paljon aikaa ajatella asioita. Etätyöt, lomautus, nyt kesäloma.. ja kun kahdestaan asutaan, niin liikaa aikaa pyöritellä mielessä tätä lapsiprojektia. Maantaina paluu arkeen.
Nyt ei ole kiinnittymisviiniä, vaan kiinnittymisolutta. Ainakin on rentoutunut ja romanttinen(?!) olo Mies meni jo nukkumaan ja minä täällä kaljalasi kädessä lueskelen palstaa
Minulla haaveena olla äiti seuraavana äitienpäivänä. Muuten se on kolmas äitienpäivä lapsihaaveen kanssa, ilman raskautta tai lasta. Toivottavasti kaikillä tärppäis pianMulla kans dpo2, eka teroluti takana, ja kiinnittymistä helpottavaa viiniä ja vähän olutta. Jospa ois positiivinen vaikutus xD.
Olut jää kyllä tähän päivään, mut jos viinilasin päivässä ottais sinne dpo 10 asti..
Vihdoin viimein ois ihana saada se plussakin, just äitienpäiväksi ehtisi vielä 3. kertaiseksi äidiksi <3
Tsemppiä sinne myös, toivottavasti tulisikin plussa!ON:
Täällä taas iskee ahistukset päälle. On ollu niin super hyvä ja luottavainen fiilis kierrossa tähän asti, mut tuntuu et kaikki oireet kadonnu joten pelko taas iski. Huomenna olis kaverin 30v juhlat, joten ehkä silti testaan huomenna taas sen negan altapois ja uskallan ottaa rauhassa viinilasin sit illalla..
Tsemppiä kaikille piinailuihin ja kaikkiin koitoksiin
Kiitos ja sinne kans tsemppiä on se erikoista, miten hitaasti loppukierto voi mennäTsempit sinne piinailuun. Kuulostaa kuitenkin mukavalta illanvietolta. On kyllä aivan eri kierron alku- kun loppupää. Siis tuossa, että aika tosiaan matelee kun jännää miten kierron kanssa on käynyt. Toivotaan, että olut nyt rentouttais ja viimeistelisi kiinnittymisen!