Oli niissä ehkä vähän heittoa, mut en edes katsonut oliko suuntaan tai toiseen. Ei mitään pahoittelua edes ollut.Siis ei ole totta. Onko edes yhtään samanhintaisia?
Viimeksi muokattu:
Oli niissä ehkä vähän heittoa, mut en edes katsonut oliko suuntaan tai toiseen. Ei mitään pahoittelua edes ollut.Siis ei ole totta. Onko edes yhtään samanhintaisia?
Toivotaan parasta! On se kurjaa kun ei stressaaminen lopu siihen plussaan testissä, vaan vielä pitää jännittää ja huolehtiaJoo annan mennä testaamisen huomiseen. Herään kuitenkin 4 aikaan aamuyöstä. Iltapäivällä alkoi tiputtelu uudestaan. Mutta on tippa silloin sun tällöin. Ei tule edes kunnolla pyyhittäessä. Pitää toivoa parasta
Pahoittelut! <3 mulla taustalla 2 km, ja ne tuli molemmat peräkkäin. Välissä ei siis ollut menkkoja ollenkaan vaan heti seuraavasta kierrosta tulin raskaaksi, mutta sekin meni kesken. Sen jälkeen meni 5 kk (josta 3 kk asuin ulkomailla yksinäni työkomennuksella), ja tuo raskaus meni loppuun asti tsemppiä toipumiseen ja uuteen yritykseen!Hei taas. Joudun surun murtamana palaamaan tähän ryhmään. Maanantaina (11+5) alkoi vuoto ja tutkimuksessa selvisi että sikiö vastaa viikkoja 6-7 :'( Eilen koko päivä sairaalassa jossa tehtiin lääkkeellinen tyhjennys.
En tiedä kuinka aktiivisesti palaan tähän ryhmään, mutta haluaisin kuulla kokemuksia kuinka nopeasti olette tulleet raskaaksi keskenmenon jälkeen?
En jotenkin jaksa uskoa siihen että ois harmitonta. Kivut palasiIsot pahoittelut @Enerisa3 Hirveesti tsemppiä!
Ja @Kuumeilija40 mulla on peukut pystyssä, että olis ihan harmitonta vuotoa!
ON. Ovistesti taas tehty, ja tänään oli ihan blanko. Että sano tässä nyt sitten millon se ovis on. Kai mä tässä tikuttelen johonkin kp 15 asti, ihan vaan että nään jos sieltä vaikka kuitenkin vielä tulisi se normiaikainen ovisplussa. Mutta jos ei, niin kai se ovis sitten oli kp 8 eli eilen Omituista jos näin on, mutta osuipa tallettelut ainakin kohilleen siinä tapauksessa.. Ja kun vertasin sitä kp 7 saatua viivaa edellisten kiertojen ovisplussiin, niin aikalailla saman vahvuinen se viiva on. Ei ehkä ihan yhtä vahva kun kontrolliviiva, mutta lähes.
En ole tehnyt tuolla merkillä koskaan, mutta aika tummalta kyllä näyttää. Ehkä ite tekisin illalla, koska tuo on jo noin tumma. Tai jos aamuksi jättää, näkee onko jopa lähtenyt vaalenemaan?Huomenta.
Voi ei isot pahoittelut @Enerisa3 Kovasti voimia
pahoittelut myös @Kuumeilija40 On se niin väärin vaan...
omaa napaa sen verran että oiskohan tää jo ovisplussa vai pitäiskö vielä huomenna tikuttaa vai tänään myöhemmin?
mulla enää yksi jäljellä..en jaksais käydä kaupasta uusia hakee enää
61470979-C801-40A1-9...
Käytän noi loppuun, mitä mulla on, mutta sen jälkeen saa riittää oviksen bongailut. Tulee jos on tullakseen@Kuumeilija40 pahoittelut ja tsemppiä toivotaan parempaa onnea tulevaan
@Aniaj toivottavasti ovis olisi tulossa. Meinaatko jatkaa testaamista?
Mä jätin hormonaalisen ehkäsyn pois maaliskuun puolivälissä ja ensimmäinen ovisplussan sain testiin nyt heinäkuussa.. et mulla ainakin meni aikaa et elimistö ”käynnisty” uudestaan kunnolla.. ja yleensä noin 4pv ennen menkkoja alkaa nykyään toi tiputtelu..Huoh en usko, että ovuloin ollenkaan..viime kierrossa en saanut plussaa ovistesteihin ja äsken tein cb digi ovistestin ja ei hymynaamaa, ei edes se viiva näyttänyt oikein miltään..Flo ennustaa ovista lauantaille-sunnuntaille.
Äsken kuitenkin vessassa käydessä pyyhkiessä jäi verta paperiin..siis WHAT?! Voiskohan tä vaan vielä olla, et mun kroppa totuttelee olemaan ilman hormonaalista ehkäisyä..4 vuotta köytin rengasta ja toukokuun alussa se jäi pois, menkat säännöllistyi heti sen 27-28 pv, mut viime kierrossa menkat alkoi tiputtelemaan 4pv ennen menkkojen alkua ja nyt sit jo ennen ovista tulee vuotoa.. anteeksi omanapa
Jotenkin muistelen, että noin 3vrk menee kiinnittymisestä, että hcg on noussut sen verran, että näkyy testissä. Sekin on tietenkin yksilöllistä miten se nousee. Mutta älä vielä heitä kirvestä kaivoon todellakaan!Mä jätin hormonaalisen ehkäsyn pois maaliskuun puolivälissä ja ensimmäinen ovisplussan sain testiin nyt heinäkuussa.. et mulla ainakin meni aikaa et elimistö ”käynnisty” uudestaan kunnolla.. ja yleensä noin 4pv ennen menkkoja alkaa nykyään toi tiputtelu..
ON: Jota ei kyllä vielä kuulu eikä näy ja palelu on ihan jotain kamalaa! Jos kiinnittyminen oliskin ollu vasta dpo 9 kun oli vuotoo niin osaako kukaan sanoo koska näkyy r-testissä ?