Toiveissa vauva 2021

Joo annan mennä testaamisen huomiseen. Herään kuitenkin 4 aikaan aamuyöstä. Iltapäivällä alkoi tiputtelu uudestaan. Mutta on tippa silloin sun tällöin. Ei tule edes kunnolla pyyhittäessä. Pitää toivoa parasta
Toivotaan parasta! On se kurjaa kun ei stressaaminen lopu siihen plussaan testissä, vaan vielä pitää jännittää ja huolehtia :(
 
  • Tykkää
Reactions: Mäyh
Hei taas. Joudun surun murtamana palaamaan tähän ryhmään. Maanantaina (11+5) alkoi vuoto ja tutkimuksessa selvisi että sikiö vastaa viikkoja 6-7 :'( Eilen koko päivä sairaalassa jossa tehtiin lääkkeellinen tyhjennys.

En tiedä kuinka aktiivisesti palaan tähän ryhmään, mutta haluaisin kuulla kokemuksia kuinka nopeasti olette tulleet raskaaksi keskenmenon jälkeen?
Pahoittelut! <3 mulla taustalla 2 km, ja ne tuli molemmat peräkkäin. Välissä ei siis ollut menkkoja ollenkaan vaan heti seuraavasta kierrosta tulin raskaaksi, mutta sekin meni kesken. Sen jälkeen meni 5 kk (josta 3 kk asuin ulkomailla yksinäni työkomennuksella), ja tuo raskaus meni loppuun asti :) tsemppiä toipumiseen ja uuteen yritykseen!
 
Isot pahoittelut @Enerisa3 ♥ Hirveesti tsemppiä!

Ja @Kuumeilija40 mulla on peukut pystyssä, että olis ihan harmitonta vuotoa!

ON. Ovistesti taas tehty, ja tänään oli ihan blanko. :rolleyes: Että sano tässä nyt sitten millon se ovis on. Kai mä tässä tikuttelen johonkin kp 15 asti, ihan vaan että nään jos sieltä vaikka kuitenkin vielä tulisi se normiaikainen ovisplussa. Mutta jos ei, niin kai se ovis sitten oli kp 8 eli eilen o_O:unsure:Omituista jos näin on, mutta osuipa tallettelut ainakin kohilleen siinä tapauksessa.. :love:Ja kun vertasin sitä kp 7 saatua viivaa edellisten kiertojen ovisplussiin, niin aikalailla saman vahvuinen se viiva on. Ei ehkä ihan yhtä vahva kun kontrolliviiva, mutta lähes.
 
Isot pahoittelut @Enerisa3 Hirveesti tsemppiä!

Ja @Kuumeilija40 mulla on peukut pystyssä, että olis ihan harmitonta vuotoa!

ON. Ovistesti taas tehty, ja tänään oli ihan blanko. Että sano tässä nyt sitten millon se ovis on. Kai mä tässä tikuttelen johonkin kp 15 asti, ihan vaan että nään jos sieltä vaikka kuitenkin vielä tulisi se normiaikainen ovisplussa. Mutta jos ei, niin kai se ovis sitten oli kp 8 eli eilen Omituista jos näin on, mutta osuipa tallettelut ainakin kohilleen siinä tapauksessa.. Ja kun vertasin sitä kp 7 saatua viivaa edellisten kiertojen ovisplussiin, niin aikalailla saman vahvuinen se viiva on. Ei ehkä ihan yhtä vahva kun kontrolliviiva, mutta lähes.
En jotenkin jaksa uskoa siihen että ois harmitonta. Kivut palasi
 
Voi ei voimia hulluna @Enerisa3 :cry:

Täällä jotenki jännittää vähä et voiskohan mitenkään olla käyny tuuri kun taas tässä kierrossa nyt semmosia juttuja tulee mitä ei ikinä oo ennen ollu.. oon nyt 2 päivää rampannu tiuhaan wc:ssä ku tuntuu et pissattaa vähän väliä vaikka normaalisti ei kyllä näin tihiään tarvi käydä. Nälkä on siis aivan kokoajan.

Nyt myös tuli outo ”oire” vaikka ilmeisesti aika normaalia on mut ei vaan itellä ole yleensä tullu niin tänään seksin jälkeen vessakäynnin yhteydessä pyyhkiessä tuli vaaleenpunasta paperiin :eek:
 
Siis mä oon niin onnellinen kaikkien plussanneiden puolesta! Tuntuu että täällä on ollut/ edelleen tulossa oikein plussa aalto ja muutamalla piinailijalla on myös oikein lupaavia oireita ♥ toivotaan tärppiä teillekin!

ON: Edelleen oon sitä mieltä että ovulaation odottaminen piinaillen on pahempaa piinailua kuin testin teon piinailu. Koska jos ovulaation missaa, menee kierto ohi. ( Tai siis tämä mulla ja nyt jo reilun viikon ovulaatiohaarukalla, jossa se näkyy testissä aina vaan pari h).

Oon varma et tässä kierrossa mun keltarauhanen toimii muutamaa viime kiertoa paremmin. Mulla sen jatkuvan vessahädän lisäksi nousi seksihalut pitkästä pitkästä aikaa esille. (Mulla on ollut hormoonit niin sekaisin jo jonkun hetken ettei oo tehnyt juurikaan mieli). Ja rinnat on kipeät mikä on tässä vaiheessa poikkeavaa. Toivotaan et parempi Keltarauhastaso auttais mahdollisessa kiinnitymisessä ♥

Mielentasolla tää ovulaation jälkeinen aika on lähtenyt aivan eri tavalla käyntiin kuin edelliskierto. Viime kierrossa oli vahva varma tunne tärpistä dpo1-9 (ja oli siis oireitakin) tunne sit hävisi dpo 10 ja oireetkin hiipuivat pois siitä muutaman päivän päästä. Nyt olo on semmoinen tasaisen vahva mitäänsanomaton. Tietynlainen rauha on, mut en tiedä onko se rauha siitä et kyl ne menkat sit vajaan kahden viikon päästä tulee. En oikeastaan osaa kuvitella ettei ne tulisi.

Oon myös vahvasti intuitiolla elävä ihminen ja vaikka on tämmöinen erikoinen rauhallisuuden tunne ja tuntuu siltä et olisi kiire testata vielä pitkään pitkään aikaan, niin pelottaa hieman et tarkoittaako tuo etten osaa edes kuvitella ettei menkat tulisikaan niin nyt jo tässä vaiheessa sitä ettei tärppi käynyt (että munasolu ei edes hedelmöittynyt). Varhaisilla päivillä mennään, mut musta on äärimmäisen mielenkiintoista kuunnella mun intuitioo aina näin luteaalivaiheen alussa :D En oikeastaan oo niin mieli maassa kun teksti antaa ymmärtää. Moni asia pohdituttaa vaan mun pientä mieltä.
 
Viimeksi muokattu:
VAUVA 2021 ♡

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!


★★★★★★★★★★★★★★★★★

30.07.2020 - TORSTAI

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2(11)/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
+ Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Tiitiäinen87, ya 5/20, 1.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1. lapsi
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
neilikkaruusu, ya 7/20, 2.lapsi
pata-ässä, ya 7/20, 1.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä


Hipposka.....................kp 35/29-32
Heemilia.........................kp 35/30
Napsunen....................kp 34/35-37
Rimaleli..........................kp 34/30
Mysteerio.......................kp 31/30
Loree...............................kp 31/?
Zennuli..........................kp 30/25-28
Lovecoco.....................kp 30/30
Wanti..............................kp 30/32-36
-Lounatuuli-.................kp 27/28-35
Alinna86.........................kp 24/28
Sinisilmät.........................kp 24/27-28
Tiukuna......................kp 24/29-31
Mäyh..............................kp 24/26-31
Mamtobe............................kp 23/28
Eeva650.........................kp 21/28-42
Nipsuneiti83.................kp 21/29
Tiitiäinen87.....................kp 21/27
Minttuni...........................kp 20/25
LaTila...................................kp 20/27
Goodway.......................kp 20/23
AnnMariii.........................kp 19/?
Kikkakolmas..............kp 18/28
Wbä...................................kp 17/26-28
Pandanen......................kp 17/29-31
Melissa86.....................kp 16/30-36
lulube..............................kp 15/29
Brunet82.......................kp 14/26-28
Aniaj..................................kp 11/28
Helmikorvakoru.......kp 10/27-28
Kirjoh89....................kp 10/28
pata-ässä.................kp 8/28
Kasikuus......................kp 7/27-28
Lillanna.............................kp 7/28-42
Nokare..........................kp 7/27
rubikinkuutio.............kp 6/27-29
Jjenn...............................kp 5/29-33
Iinesankka82....................kp 2/29-30
Töppönen_....................kp 1/26

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Mysteerio......................dpo 15
pikkumyyläine.............dpo 14
Wanti....................................dpo 12
Mamtobe.........................dpo 10
Sinisilmät.........................dpo 10
Mäyh..................................dpo 9
Tiitiäinen87.....................dpo 8
minttuni.............................dpo 6
LaTiLa...............................dpo 6
Eeva650..........................dpo 4
Tiukuna.........................dpo 3
Kikkakolmas................dpo 2
Helmikorvakoru..............dpo 2
Pandanen........................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Huoh en usko, että ovuloin ollenkaan..viime kierrossa en saanut plussaa ovistesteihin ja äsken tein cb digi ovistestin ja ei hymynaamaa, ei edes se viiva näyttänyt oikein miltään..Flo ennustaa ovista lauantaille-sunnuntaille.
Äsken kuitenkin vessassa käydessä pyyhkiessä jäi verta paperiin..siis WHAT?! Voiskohan tä vaan vielä olla, et mun kroppa totuttelee olemaan ilman hormonaalista ehkäisyä..4 vuotta köytin rengasta ja toukokuun alussa se jäi pois, menkat säännöllistyi heti sen 27-28 pv, mut viime kierrossa menkat alkoi tiputtelemaan 4pv ennen menkkojen alkua ja nyt sit jo ennen ovista tulee vuotoa.. anteeksi omanapa :rolleyes::poop:
 
Huomenta.
Voi ei isot pahoittelut @Enerisa3 ❤❤ Kovasti voimia❤
pahoittelut myös @Kuumeilija40 ❤❤ On se niin väärin vaan...

omaa napaa sen verran että oiskohan tää jo ovisplussa vai pitäiskö vielä huomenna tikuttaa vai tänään myöhemmin?
mulla enää yksi jäljellä..en jaksais käydä kaupasta uusia hakee enää
61470979-C801-40A1-9...
En ole tehnyt tuolla merkillä koskaan, mutta aika tummalta kyllä näyttää. Ehkä ite tekisin illalla, koska tuo on jo noin tumma. Tai jos aamuksi jättää, näkee onko jopa lähtenyt vaalenemaan?
 
Huoh en usko, että ovuloin ollenkaan..viime kierrossa en saanut plussaa ovistesteihin ja äsken tein cb digi ovistestin ja ei hymynaamaa, ei edes se viiva näyttänyt oikein miltään..Flo ennustaa ovista lauantaille-sunnuntaille.
Äsken kuitenkin vessassa käydessä pyyhkiessä jäi verta paperiin..siis WHAT?! Voiskohan tä vaan vielä olla, et mun kroppa totuttelee olemaan ilman hormonaalista ehkäisyä..4 vuotta köytin rengasta ja toukokuun alussa se jäi pois, menkat säännöllistyi heti sen 27-28 pv, mut viime kierrossa menkat alkoi tiputtelemaan 4pv ennen menkkojen alkua ja nyt sit jo ennen ovista tulee vuotoa.. anteeksi omanapa
Mä jätin hormonaalisen ehkäsyn pois maaliskuun puolivälissä ja ensimmäinen ovisplussan sain testiin nyt heinäkuussa.. et mulla ainakin meni aikaa et elimistö ”käynnisty” uudestaan kunnolla.. ja yleensä noin 4pv ennen menkkoja alkaa nykyään toi tiputtelu..

ON: Jota ei kyllä vielä kuulu eikä näy ja palelu on ihan jotain kamalaa! Jos kiinnittyminen oliskin ollu vasta dpo 9 kun oli vuotoo niin osaako kukaan sanoo koska näkyy r-testissä ?
 
  • Tykkää
Reactions: Aniaj
Heipä hei pitkästä aikaa! Seurasin aiemmin ketjuja (tätä ja edellistä) tiiviisti, mutta koronan myötä lapsettomuushoidot jäivät tauolle, joten omat mahikset olivat aika lailla käymistilassa.

Meillä siis yritys alkanut about 06/18, minulla PCO jonka vuoksi ovulaation induktiohoidoissa. Nyt hoidot jatkuivat viime kuussa, ja siirryin pillerilääkkeistä pistoksiin. Ikääkin tässä yrityksessä on tullut mittariin jo 37v, mikä tuntuu ihan hirveän paljon suuremmalta kuin 34v kun aloitettiin yritys. Tosin PCO:n ansiosta munasoluja on vielä runsaasti jäljellä. Viime lokakuussa tärppäsi ihan luomuna, mutta sain varhaisen keskenmenon alkumetreillä.

Valitettavasti näyttää vielä jokunen tuttukin nimimerkki olla mukana. Onneksi moni on jo plussannut tässä ajassa <3
 
Mä jätin hormonaalisen ehkäsyn pois maaliskuun puolivälissä ja ensimmäinen ovisplussan sain testiin nyt heinäkuussa.. et mulla ainakin meni aikaa et elimistö ”käynnisty” uudestaan kunnolla.. ja yleensä noin 4pv ennen menkkoja alkaa nykyään toi tiputtelu..

ON: Jota ei kyllä vielä kuulu eikä näy ja palelu on ihan jotain kamalaa! Jos kiinnittyminen oliskin ollu vasta dpo 9 kun oli vuotoo niin osaako kukaan sanoo koska näkyy r-testissä ?
Jotenkin muistelen, että noin 3vrk menee kiinnittymisestä, että hcg on noussut sen verran, että näkyy testissä. Sekin on tietenkin yksilöllistä miten se nousee. Mutta älä vielä heitä kirvestä kaivoon todellakaan! :)
 

Yhteistyössä