Iso halaus ja pahoittelut keskenmenon saaneille, niin väärin
Plussanneille paljon onnea!
Uusille tervetuloa!
tämä vaikuttaa kyllä niin ihanalta porukalta, itekin vielä uus täällä.
Päivittäin tulee lueskeltua, mutta hiljainen oon nyt ollut, oon jotenkin ollut niin tuskainen tämän kierron kanssa. Vaikka vasta oli eka yk, niin sitä sai heti kauheat paineet ja odotukset päälle ja kierukan poiston takia tää kierto venyi ja tuli kaikenmaailman oireita, välillä olin jo ”varma” tärpistä, mutta muutama nega tuli testattua (viimeisin eilen), ja tänään sitten aamulla alkoi menkat. Uudella innolla uuteen kiertoon!
Joku kyseli jossain vaiheessa Kyleena-kierukasta! Mulla oli se juuri noin 8kk, poistettiin 30.6. Se laitettiin runsaiden menkkojen takia, runsauteen siitä ehti pientä apua jo tulla mutta muuten kierroista tuli tosi epämääräisiä, tiputteli milloin sattui ja kovia kipuja oli vähän väliä.
Kun menin sitten poistoon, niin kierukka olikin tulossa jo kanavassa itestään pois päin!
Kuopuksen syntymän jälkeen 7v sitten mulle laitettiin Mirena, se oli ensin vajaa pari vuotta hyvä, mutta sitten siitä alkoi tulla hirveitä kipuja ja yhtäkkisiä isoja vuotoja esim treenatessa ja seksin aikana. Sitä ei saatu perhesuunnitteluneuvolassa eikä gynepolilla pois, joten lopulta poisto tehtiin nukutuksessa..
Mulla ei siis ole hormonikierukoista järin hyviä kokemuksia, enkä kyllä enää sellaista anna sisuksiini laittaa. Terkkakin sanoi nyt viimeksi poiston jälkeen, että ehkä mun kierukkakokeilut oli tässä!
Mulle saisi siis päivittää Kp 1/30(?) Tämä kierto venyi nyt 35 päivään, mutta katsotaan mihin nyt ajan kans tasoittuu.