Mun pohdinnat jatkuu. Mulla on näköjään kunnon piinapäiväpohdinnat menossa
DPO4 joten mikään oire ei voi kertoa raskaudesta, enkö niin oletakkaan.
Miksi mun hormoonit on tässä kierrossa selvästi erilaiset kuin muissa? Jatkuva pissahätä jatkuu. Tissit tai oikeastaan nännit on edelleen kipeät. Mun tissit ei oo ollut kipeät pitkään aikaan ollenkaan ja sitäkin ennen vain menkkoja edeltävänä päivänä. "Seksihalut" jatkuu. Uutena oireena oon jatkuvasti "märkä" en kyl silleen ovislimaisesti, mut yleensä oon "kuiva kuin Sahara" oviksesta aina menkkoihin asti.
Ja kaikista hauskimpana oireena tietty mun mieli. Edelleen ei oo piinailuolo. Tähän päivään asti on menty hyvkn järkivoittoisesti, "tottakai mun menkat alkaa" ja vaikea kuvitella ettei ne alkaisi. Nyt illalla tuli jännä fiilis siitä et "tyhmä minä, kyl mä raskaana oon" eikä se oo semmoista pilvilinnailua niinkuin viime kierrossa.
ehkä mun aivot vaan valmistautui aloittaa piinailun joku päivä tässä. Tää mielialavaihtelua määrä on se ehkä mikä mua tällä hetkellä eniten "vaivaa"
Yritin tänään pohtia milloin testaisin, mut se ei edelleen tunnu olennaiselle. Olo on kuin tietäisin jo tuloksen, semmoi ei tarvii jännittää mikä tulee, mut en kuitenkaan tiedä onko tuo olo plussalle vai miinukselle
. Lääkärin testipäivä on dpo16, silloin olisi jo menkat alkanut, en halua odottaa niin pitkään. Dpo14 (10.8.) meillä on 1v hääpäivä. En halua pilata sitä päivää negalla, toki menkat saattaisi alkaa juuri sinä päivänä. Dpo12(-13) on suunniteltu juhlivamme hääpäivää (ei alkoholia. Ei käytetä muutenkaan juuri koskaan) niin en haluaisi pilata senkään päivän tunnelmaa. En myöskään haluaisi menkkojen yllättävän, mut dpo11 taitaa olla liian aikainen
vaimokin kysyi jo malttamattomana koska testaillaan, mut jouduin sanoo sille en tiedä, kun en osaa päättää.