Toiveissa vauva 2021

Pahoittelut keskenmenoista ❤

Onnea plussista

Itse kokenut keskenmenot vuonna 2013,2014 ja 2015. Kemiallisia raskauksia niinä vuosina varmaan 5-10kpl.. se on hyvin raskasta!

Mut saa lisäillä listoille haaveilija-31/ya 05/18/4.lapsi/36v
En tiedö laitoinko oikeaan järjestykseen..

Kp4/27 menossa
 
Tervetuloa uusille! ♥ Kiva saada lisää juttelijoita kun onneksi täältä koko ajan myös jengiä poistuu plussanneisiin. :love:

Mä oon täällä jatkanut oviksen tikuttelua. Nyt kp 11 ja on ollut ton kp 8 jälkeen niin haileita/olemattomia viivoja, että kai se on pakko uskoa oviksen jo tässä kierrossa menneen. Jännä nähdä millon menkat alkaa (jos alkaa:X3: ). Mitään luottoa ei kyllä oikeen tähän kiertoon ole, ollut tähän mennessä niin hiton kummallinen. Eka lyhyet, mutta tosi runsaat menkat, ja sitten se ylläriovis ihan älyttömän aikasella kiertopäivällä.o_O Oloja ei oo mittään, oikeestaan aikalailla mitäänsanomaton olo kaikin puolin. Henkisesti ollut jotenkin vähän raskasta nyt muutamana päivänä, kaikki jotenkin ahdistaa vaikka mitään oikeaa syytä ei ole.:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: kakkulapio
@Mamtobe höh!! Tsempit.

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! Ihana päästä näistä jutuista jonnekin purkamaan ja höpöttelemään. Enpä oo lähipiirissä tästä vielä kenellekään hiiskunu että vaavi saa tulla jos on tullakseen.
Vähän jotenkin epätoivoinen olo välillä iskee ku iteki hölmönä kuvitellu kaiken tapahtuvan jotenkin nopeesti, vaikka järki tietää kyllä että ei se niin oo. Nyt ei pääse ees noita oviksia ja kiertoja laskemaan ku ei oo koko menkoista tietookaan vielä... o_O
 
Minulla ei tässä kierrossa ollut mitään ovikseen viittaavia kipuja, viime kierrossa oli voimakkaat kivut. Ja sitä ennen ei taas ollut mitään kipuja. Olen miettinyt, voiko vaihdella sen mukaan, miltä puolen ovuloi? Minua myös joskus ärsyttää, kun mies ei halua just silloin kun "pitäis". Tuntuu että pitkä yritysaika, pitäs sit vähän joustaa, hoidot kalliita, kaikkensa kannattaisi tehdä ennen niitä. Toki ymmärrän, että väkisin ei voi. Hankalia juttuja :/
@minttuni mulla on tuo ihan sama! Eli, joka toisessa kierrossa ovulaatio on niin kivulias, että ihan kaksin kerroin saa olla, ja sit taas joka toisessa ei tunnu yhtään mitään. Varmaan siis toisen puolen vaan tuntee super paljon paremmin, tai sitten toiselta puolelta ei ikinä irtoa munasolua:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
@minttuni mulla on tuo ihan sama! Eli, joka toisessa kierrossa ovulaatio on niin kivulias, että ihan kaksin kerroin saa olla, ja sit taas joka toisessa ei tunnu yhtään mitään. Varmaan siis toisen puolen vaan tuntee super paljon paremmin, tai sitten toiselta puolelta ei ikinä irtoa munasolua
Mulla kans näin, mutta just sieltä hiljaiselta puolelta oli viimeksi irronnut se munasolu josta tulin raskaaksi (päättyi kyllä km). Että kyllä ne hiljaisetkin siellä ahertaa vaikka eivät tee itsestään sen suurempaa numeroa :D
 
Hei taas vähästä aikaa. :)
Taukoilin tän kierron ajan palstalta, toki onhan tässä varmaan vielä puolisen viikkoa/viikko seuraaviin kuukautisiin aikaa.

Tervetuloa uusille, suurensuuret onnittelut plussanneille ja etähalaus ja isot pahoittelut keskenmenon kokeneille (i feel you).

Täällä siis kahdesta peräkkäisestä kierrosta kaksi peräkkäistä keskenmenoa. Nyt kuumeilen että oiskohan tärpännyt. Pupuilut ajoittui kyllä vaan n. dpo-3 ja -2, joten epätodennäköistähän se on kai. Ootan siis menkkoja saapuviksi, vaikka oireitakin olisi!

Myös ovisoireista täällä on puhuttu - jostain syystä esikoisen syntymän jälkeen oon tunnistanut omat ovikset ihan hullun selkeästi. Kierron oireet on vahvistunut, mielenkiintoista seurata omaa kroppaansa! En ihan tarkalleen osaa ovista määrittää, mut kyllä se noin viikko sitten oli. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Nokare
Täällä huomaa, jotta piinaviikot alkanut ja pitihän sitä parin tunnin pissasta dpo ehkä seitsemän taas dipata rfsu liuskalla se sama viivanpaikka, jonka aina saan. Uskomaton testi kyllä, en muita olenko ihan näin aikaisilla dpo:lla vielä viivaa testiin saanut, mutta siinä se näköttää ja ei kyllä voi olla muuta kuin se viivanpaikka. Saatte seurata loppu viikon hullun testi laboratorion tuloksia :ROFLMAO:


5min dippaamisesta
 
@LaTiLa anna palaa vaan! Täällä on kiva jännätä mukana onko sit viivanpaikka vai muuttuisiko joksikin muuksi! Aivan parasta seurata täällä muiden testailuja ja jännätä mukana. Nyt peukut pystyyn sulle!

Ja ovulaation metsästäjille kans peukkuja täältä! Toivotaan että nyt tärppää ja saadaan plussamyrskyä.

Ite oon huomannut, etten tosiaan tunne omaa ovista. Ei mitään tuntemuksia mitä olisin saanut kiinni. Oon vaan yrittänyt vielä pärjätä ilman tikuttelua. Mutta nyt kyllä huomaa että alkaa kärsivällisyys loppumaan. Ehkä ensi kierto olis tikuttelukierto. Ellen huomenna lähde kauppaan mikä myös hyvin mahdollista koska miksi ei!
 
  • Tykkää
Reactions: Mäyh ja minttuni
Tervetuloa uusille! :)

Mä en oo nyt ihan varma, et millon mulla mahtaa olla Dpo1, kun ovistestit ei näytä plussaa..oon nyt kolmena päivänä tehnyt digitaalisen ovistestin, mutta hymynaamaa ei ole tullut. Tikutkaan ei näytä mitään..
Tänään kuitenkin tullut reilusti limaista venyvää vuotoa(rusehtavaa) ja vasemmalta puolelta nippailee ikävästi. Et en tiedä..ärsyttää nuo testit myös, et miks ne ei voi toimia mun kohdalla!:ROFLMAO:

Vali sitä vali tätä..ehkäisyn lopettamisesta vasta 3kk, et voihan tässä mennä aikaa ties kuinka kauan et se plussa siihen ovistestiin tulee..jos tulee.
Minulla vuoto tulee muutama päivä ennen ovulaatiota, jospa se olis sullakin vielä tulossa. Jatkatko testailua?
 
  • Tykkää
Reactions: Aniaj
@Santso kiva kuulla sinusta, toivotaan että onnistuisi pian ❤

Minä tykkään tikutella ovista, ei ole tullut stressiä. Mukava tietää, että se on todennäköisesti tulossa. Vaikka laadusta tai siitä, tuleeko todellisuudessa, ei voi olla varma.

Onko täällä tällä hetkellä muita, joilla kilpirauhasen vajaatoimintaan lääkitys? Oletteko uskaltaneet käyttää luontaistuotteita? Minä en ole, mutta mietin että voiskohan jotain kokeilla. Lääkityksellä saatu arvot aikalailla kuntoon.
 
Mun pohdinnat jatkuu. Mulla on näköjään kunnon piinapäiväpohdinnat menossa :D DPO4 joten mikään oire ei voi kertoa raskaudesta, enkö niin oletakkaan.

Miksi mun hormoonit on tässä kierrossa selvästi erilaiset kuin muissa? Jatkuva pissahätä jatkuu. Tissit tai oikeastaan nännit on edelleen kipeät. Mun tissit ei oo ollut kipeät pitkään aikaan ollenkaan ja sitäkin ennen vain menkkoja edeltävänä päivänä. "Seksihalut" jatkuu. Uutena oireena oon jatkuvasti "märkä" en kyl silleen ovislimaisesti, mut yleensä oon "kuiva kuin Sahara" oviksesta aina menkkoihin asti. :D

Ja kaikista hauskimpana oireena tietty mun mieli. Edelleen ei oo piinailuolo. Tähän päivään asti on menty hyvkn järkivoittoisesti, "tottakai mun menkat alkaa" ja vaikea kuvitella ettei ne alkaisi. Nyt illalla tuli jännä fiilis siitä et "tyhmä minä, kyl mä raskaana oon" eikä se oo semmoista pilvilinnailua niinkuin viime kierrossa. :D ehkä mun aivot vaan valmistautui aloittaa piinailun joku päivä tässä. Tää mielialavaihtelua määrä on se ehkä mikä mua tällä hetkellä eniten "vaivaa"

Yritin tänään pohtia milloin testaisin, mut se ei edelleen tunnu olennaiselle. Olo on kuin tietäisin jo tuloksen, semmoi ei tarvii jännittää mikä tulee, mut en kuitenkaan tiedä onko tuo olo plussalle vai miinukselle:ROFLMAO::ROFLMAO: . Lääkärin testipäivä on dpo16, silloin olisi jo menkat alkanut, en halua odottaa niin pitkään. Dpo14 (10.8.) meillä on 1v hääpäivä. En halua pilata sitä päivää negalla, toki menkat saattaisi alkaa juuri sinä päivänä. Dpo12(-13) on suunniteltu juhlivamme hääpäivää (ei alkoholia. Ei käytetä muutenkaan juuri koskaan) niin en haluaisi pilata senkään päivän tunnelmaa. En myöskään haluaisi menkkojen yllättävän, mut dpo11 taitaa olla liian aikainen :D vaimokin kysyi jo malttamattomana koska testaillaan, mut jouduin sanoo sille en tiedä, kun en osaa päättää.:LOL::LOL:
 
@Santso kiva kuulla sinusta, toivotaan että onnistuisi pian

Minä tykkään tikutella ovista, ei ole tullut stressiä. Mukava tietää, että se on todennäköisesti tulossa. Vaikka laadusta tai siitä, tuleeko todellisuudessa, ei voi olla varma.

Onko täällä tällä hetkellä muita, joilla kilpirauhasen vajaatoimintaan lääkitys? Oletteko uskaltaneet käyttää luontaistuotteita? Minä en ole, mutta mietin että voiskohan jotain kokeilla. Lääkityksellä saatu arvot aikalailla kuntoon.

Mulla mulla! Minkä tyyppisiä luontaistuotteita? En kyl mitään kilpirauhasen luontaistuotteita. Pelkään et ne sotkee sen herkän tasapainon. Muista tuotekohtaisesti.
 
Mun pohdinnat jatkuu. Mulla on näköjään kunnon piinapäiväpohdinnat menossa DPO4 joten mikään oire ei voi kertoa raskaudesta, enkö niin oletakkaan.

Miksi mun hormoonit on tässä kierrossa selvästi erilaiset kuin muissa? Jatkuva pissahätä jatkuu. Tissit tai oikeastaan nännit on edelleen kipeät. Mun tissit ei oo ollut kipeät pitkään aikaan ollenkaan ja sitäkin ennen vain menkkoja edeltävänä päivänä. "Seksihalut" jatkuu. Uutena oireena oon jatkuvasti "märkä" en kyl silleen ovislimaisesti, mut yleensä oon "kuiva kuin Sahara" oviksesta aina menkkoihin asti.

Ja kaikista hauskimpana oireena tietty mun mieli. Edelleen ei oo piinailuolo. Tähän päivään asti on menty hyvkn järkivoittoisesti, "tottakai mun menkat alkaa" ja vaikea kuvitella ettei ne alkaisi. Nyt illalla tuli jännä fiilis siitä et "tyhmä minä, kyl mä raskaana oon" eikä se oo semmoista pilvilinnailua niinkuin viime kierrossa. ehkä mun aivot vaan valmistautui aloittaa piinailun joku päivä tässä. Tää mielialavaihtelua määrä on se ehkä mikä mua tällä hetkellä eniten "vaivaa"

Yritin tänään pohtia milloin testaisin, mut se ei edelleen tunnu olennaiselle. Olo on kuin tietäisin jo tuloksen, semmoi ei tarvii jännittää mikä tulee, mut en kuitenkaan tiedä onko tuo olo plussalle vai miinukselle . Lääkärin testipäivä on dpo16, silloin olisi jo menkat alkanut, en halua odottaa niin pitkään. Dpo14 (10.8.) meillä on 1v hääpäivä. En halua pilata sitä päivää negalla, toki menkat saattaisi alkaa juuri sinä päivänä. Dpo12(-13) on suunniteltu juhlivamme hääpäivää (ei alkoholia. Ei käytetä muutenkaan juuri koskaan) niin en haluaisi pilata senkään päivän tunnelmaa. En myöskään haluaisi menkkojen yllättävän, mut dpo11 taitaa olla liian aikainen vaimokin kysyi jo malttamattomana koska testaillaan, mut jouduin sanoo sille en tiedä, kun en osaa päättää.
Anna vaimon päättää testipäivä?
 
Mun pohdinnat jatkuu. Mulla on näköjään kunnon piinapäiväpohdinnat menossa DPO4 joten mikään oire ei voi kertoa raskaudesta, enkö niin oletakkaan.

Miksi mun hormoonit on tässä kierrossa selvästi erilaiset kuin muissa? Jatkuva pissahätä jatkuu. Tissit tai oikeastaan nännit on edelleen kipeät. Mun tissit ei oo ollut kipeät pitkään aikaan ollenkaan ja sitäkin ennen vain menkkoja edeltävänä päivänä. "Seksihalut" jatkuu. Uutena oireena oon jatkuvasti "märkä" en kyl silleen ovislimaisesti, mut yleensä oon "kuiva kuin Sahara" oviksesta aina menkkoihin asti.

Ja kaikista hauskimpana oireena tietty mun mieli. Edelleen ei oo piinailuolo. Tähän päivään asti on menty hyvkn järkivoittoisesti, "tottakai mun menkat alkaa" ja vaikea kuvitella ettei ne alkaisi. Nyt illalla tuli jännä fiilis siitä et "tyhmä minä, kyl mä raskaana oon" eikä se oo semmoista pilvilinnailua niinkuin viime kierrossa. ehkä mun aivot vaan valmistautui aloittaa piinailun joku päivä tässä. Tää mielialavaihtelua määrä on se ehkä mikä mua tällä hetkellä eniten "vaivaa"

Yritin tänään pohtia milloin testaisin, mut se ei edelleen tunnu olennaiselle. Olo on kuin tietäisin jo tuloksen, semmoi ei tarvii jännittää mikä tulee, mut en kuitenkaan tiedä onko tuo olo plussalle vai miinukselle . Lääkärin testipäivä on dpo16, silloin olisi jo menkat alkanut, en halua odottaa niin pitkään. Dpo14 (10.8.) meillä on 1v hääpäivä. En halua pilata sitä päivää negalla, toki menkat saattaisi alkaa juuri sinä päivänä. Dpo12(-13) on suunniteltu juhlivamme hääpäivää (ei alkoholia. Ei käytetä muutenkaan juuri koskaan) niin en haluaisi pilata senkään päivän tunnelmaa. En myöskään haluaisi menkkojen yllättävän, mut dpo11 taitaa olla liian aikainen vaimokin kysyi jo malttamattomana koska testaillaan, mut jouduin sanoo sille en tiedä, kun en osaa päättää.
Varmasti on valinnan vaikeus, että koska sitä testaisi kun tärkeitä päiviä juuri "kriittisellä hetkellä".:X3:
Toivotaan, että saisitte hyviä uutisia sitten kun se hetki vihdoin tulee!<3
 
Mulla mulla! Minkä tyyppisiä luontaistuotteita? En kyl mitään kilpirauhasen luontaistuotteita. Pelkään et ne sotkee sen herkän tasapainon. Muista tuotekohtaisesti.
Mietin just vaikka macaa tai gelee royalea yms. mistä täällä ollut puhetta. Monesti lääkkeistä ja luontaistuotteista sanotaan, että ei tietoa miten vaikuttaa yhtäaikainen käyttö. Käytän mama monivitamiinia. Thyroxin lääkitys.

Oletko @Iinanen käyttänyt luontaistuotteita?

Minulta vajis löytyi vajaa vuosi sitten lapsettomuustutkimusten yhteydessä.
 
Mun pohdinnat jatkuu. Mulla on näköjään kunnon piinapäiväpohdinnat menossa DPO4 joten mikään oire ei voi kertoa raskaudesta, enkö niin oletakkaan.

Miksi mun hormoonit on tässä kierrossa selvästi erilaiset kuin muissa? Jatkuva pissahätä jatkuu. Tissit tai oikeastaan nännit on edelleen kipeät. Mun tissit ei oo ollut kipeät pitkään aikaan ollenkaan ja sitäkin ennen vain menkkoja edeltävänä päivänä. "Seksihalut" jatkuu. Uutena oireena oon jatkuvasti "märkä" en kyl silleen ovislimaisesti, mut yleensä oon "kuiva kuin Sahara" oviksesta aina menkkoihin asti.

Ja kaikista hauskimpana oireena tietty mun mieli. Edelleen ei oo piinailuolo. Tähän päivään asti on menty hyvkn järkivoittoisesti, "tottakai mun menkat alkaa" ja vaikea kuvitella ettei ne alkaisi. Nyt illalla tuli jännä fiilis siitä et "tyhmä minä, kyl mä raskaana oon" eikä se oo semmoista pilvilinnailua niinkuin viime kierrossa. ehkä mun aivot vaan valmistautui aloittaa piinailun joku päivä tässä. Tää mielialavaihtelua määrä on se ehkä mikä mua tällä hetkellä eniten "vaivaa"

Yritin tänään pohtia milloin testaisin, mut se ei edelleen tunnu olennaiselle. Olo on kuin tietäisin jo tuloksen, semmoi ei tarvii jännittää mikä tulee, mut en kuitenkaan tiedä onko tuo olo plussalle vai miinukselle . Lääkärin testipäivä on dpo16, silloin olisi jo menkat alkanut, en halua odottaa niin pitkään. Dpo14 (10.8.) meillä on 1v hääpäivä. En halua pilata sitä päivää negalla, toki menkat saattaisi alkaa juuri sinä päivänä. Dpo12(-13) on suunniteltu juhlivamme hääpäivää (ei alkoholia. Ei käytetä muutenkaan juuri koskaan) niin en haluaisi pilata senkään päivän tunnelmaa. En myöskään haluaisi menkkojen yllättävän, mut dpo11 taitaa olla liian aikainen vaimokin kysyi jo malttamattomana koska testaillaan, mut jouduin sanoo sille en tiedä, kun en osaa päättää.
Tarkkailin äsken Flota ja taisin löytää ratkaisun. Mulla tosiaan jos ovulaatio on +20 nii luteaali lyhenee, kun on muuten aina 13päivää. Mulla ei oo viimeiseen kahteen vuoteen ollut kierto 32 päivää pidempi yks aiempi ovulaatio kp21 (niinkuin tässä kierrossa ) löytyy tältä ajalta toissa kierrosta (okei kaikki kierrot ei tikutettuja vaan luvuilla ja ilmoilla laskettu nyt ennen kevättä) ja sekin oli vain 32 päivää. Eli jos haluaa testata ennen menkkoja on sen oltava silloin dpo11 (vaikkei silloin välttämättä näkyisikään) :D koska dpo12 alkaa menkat jos alkaa eikä oo myöhässä. Ens pe 7.8. on siis mun testipäivä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lillanna
Mietin just vaikka macaa tai gelee royalea yms. mistä täällä ollut puhetta. Monesti lääkkeistä ja luontaistuotteista sanotaan, että ei tietoa miten vaikuttaa yhtäaikainen käyttö. Käytän mama monivitamiinia. Thyroxin lääkitys.

Oletko @Iinanen käyttänyt luontaistuotteita?

Minulta vajis löytyi vajaa vuosi sitten lapsettomuustutkimusten yhteydessä.

Mä oon käyttänyt macaa satunnaisesti smoothien joukossa. En oo sillä huomannut vaikutusta negatiiviseen :) Glee royalea en itse käyttäisi mut se johtuu siitä et en tunne sitä niin hyvin et uskaltaisin käyttää. Macaa oon käyttänyt jo ennen lapsihaaveita ja vajista. Mulla on nii herkkä kroppa et pelkään kyl vähän kaiken sotkevan tasapainoa. Se myo-inositoli taas on pääsääntöisesti ilmeisesti vitamiineja niin en oo kokenut tarpeelliseksi (ainakin joku valmiste siitä), kun saan niitä noista vitamiineista niin hyvin :) Vitamiineja käytän mama monivitamiinia ja erikseen B12, sekä d-vitamiiniä
 
  • Tykkää
Reactions: Krippis ja minttuni
Mä oon käyttänyt macaa satunnaisesti smoothien joukossa. En oo sillä huomannut vaikutusta negatiiviseen :) Glee royalea en itse käyttäisi mut se johtuu siitä et en tunne sitä niin hyvin et uskaltaisin käyttää. Macaa oon käyttänyt jo ennen lapsihaaveita ja vajista. Mulla on nii herkkä kroppa et pelkään kyl vähän kaiken sotkevan tasapainoa. Se myo-inositoli taas on pääsääntöisesti ilmeisesti vitamiineja niin en oo kokenut tarpeelliseksi (ainakin joku valmiste siitä), kun saan niitä noista vitamiineista niin hyvin :) Vitamiineja käytän mama monivitamiinia ja erikseen B12, sekä d-vitamiiniä
Ok, kiitos :) Mulla oli käytössä aiemmin gelee royale, mutta jätin pois tosiaan kun vajaatoiminta löytyi ja lääkitys aloitettiin. Macaa tai muita en ole koskaan käyttänyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
Mun kaveri lähti just hetki sit synnyttään! Oon niin innoissani etten meinaa paikallani pysyä! Niin innoissani et näin yöllä unta, että tein positiivisen raskaustestin. Se oli digitesti, joka ilmoitti viivan vahvuuden sanoilla. Mä sain haamun, niin testissä luki ”ihan vähän raskaana”.:ROFLMAO: Samalla tuli kyl oma synnytys mieleen ja se taas vähän pisti pohtimaan näitä vauvahaaveita...o_O:LOL:
 
@Santso kiva kuulla sinusta, toivotaan että onnistuisi pian

Minä tykkään tikutella ovista, ei ole tullut stressiä. Mukava tietää, että se on todennäköisesti tulossa. Vaikka laadusta tai siitä, tuleeko todellisuudessa, ei voi olla varma.

Onko täällä tällä hetkellä muita, joilla kilpirauhasen vajaatoimintaan lääkitys? Oletteko uskaltaneet käyttää luontaistuotteita? Minä en ole, mutta mietin että voiskohan jotain kokeilla. Lääkityksellä saatu arvot aikalailla kuntoon.
@minttuni minä! Mulla on siis kilpirauhanen pois leikattu kylläkin, eli oon kokonaan purkkihormonin varassa. Arvot ja olo pysyny jo pari vuotta ihan hyvänä. Riippunee varmaan millaista luontaistuotetta ajattelis, iteki oon ennen vähä vältelly ettei vaan sekoita kilpparia lisää entisestään. Mutta kiinnostas kyllä iteki kokeilla jotain!
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni

Yhteistyössä