Toiveissa vauva 2021

Kyllä vaan hyvät viivat on! Ootko varma muuten oviksesta?

Mun käsittääkseni varhaisultra olis hyvä olla 7+ viikolla että varmasti näkyy syke, mut voihan se vissiin 6+ jotain jo näkyä! Lähinnä kai sen takia ettei tarvis mennä sit taas uudestaan. Harmi ettei saanut hcg seurantaa tai ultraa!
No aika varma kyllä, mutta en mene vannomaan :D Noi testit kyl ei saanut sitä kauheaa ahdistusta aikaan tällä kertaa ❤
Mieluusti kyl menisin ultraan ajoissa tarkistaa, että kasvaako oikeassa paikassa. Tuo sektioarpi kipuillu, ni pelottaa, et se on mennyt siihen kiinnittyy ja siihen se EI sais kiinnittyä :censored:

Mutta jos vaan malttais, ni oottais ton neuvola käynnin ja sit vasta varais, mut piiiiitkät viikot edessä sit :X3:
 
Kuulostaa niin tutulta @Zennuli !
Täällä molemmissa keskenmenon jälkeisissä kierroissa oviskivut vetänyt kaksinkerroin ja nyt pms-oireina arat rinnat ja hirveät mielialavaihtelut sekä itkuisuus.
Ihan normaalia nämä kaikki, muttei itsellä aiemmin ole näin voimakkaasti ollut.

Ja raskaustesi nega, dpo 11. Menkkoja kohti huomenna tai keskiviikkona siis. Toivon nyt ihan tosissaan että alkaa jo huomenna, niin olisi pahin vuoto juhannuksena jo ohi.

Sitten täällä oli puhuttu alkoholinkäytössä yritysaikana, niin en ole koskaan jättänyt ottamatta ennen plussatestiä. Oon nyt vältellyt ibuprofeiinia ja napsinut kaikkia kikkakolmosia, mutta muuten elänyt ravitsemuksellisesti kuin ennenkin.
Tosin nyt aattelin ryhdistäytyä ja ropistella koronakiloja, jättää nuo kaikki lisäravinteet ja keskittyä omien 30v juhlien suunnitteluun.
Joten mut voi ottaa listoilta pois.
Täällä myöskin testattu nega. Menkkojen pitäisi tosin alkaa vasta torstaina. Ehkä ens kierto on meidän kierto :) mieli maassa mutta ehkä sitä heinäkuussa iloitaan!
 
@Kasikuus Jess! Nyt vaan nautit siitä oksentamisesta! Mä kanssa suosittelen sitä ultraa vasta rv 7+, ettei sun sit tarvi panikoitua jos aikaisemmin ei näykään vielä sykkeitä! Ja oiskohan se arven kipu ihan vaan sitä et kohtu ja kudokset alkaa venymään?
Toivottavasti ois vain sitä :) Soitti neuvolasta takaisin, kun olivat lääkärin kanssa tutkineet paperit tarkemmin ja sano, että ekalla käynnillä voi yrittää kuunnella sydänäänet, mut ultralla tuskin näkyy mitään, kun on niin huonot vehkeet. Ensikäynnillä tulee lähete nt-ultraan ja siihen kirjataan tarkkaan riskit ym. ni ne saattaa sairaalalta soittaa aiemmin ultraan, kuin viikolla 11-12. Toivottavasti sydänäänet kuuluis, ni voi sit jäädä mahdollista soittoa odottelemaan. En meinaa "turhaan" viittis 170e maksaa ultrasta, jos ne mut sit sinne soittaa :eek:
 
Onks tästä muuten jotain faktaa jostain luettaviassa? Ihan siis vaan mielenkiinnosta. En oo vaan koskaan kuullut että tuulimunassa ois hcg noussut kovin korkeaksi. :unsure:
Mulla todettiin tuulimuna toukokuussa ja mulla otettiin noin viikkoo ennen tuulimunan toteamista verikoe, jonka mukaan hcg arvo oli korkea ja neuvolassa ajateltiinkin kaiken olevan hyvin kun lukemat oli niin korkeat. r.v. 8+6 mitattiin hCG yli 54 000.
 
  • Tykkää
  • Vau!
Reactions: Santso ja Adiela88
Siis olisko jotain vinkkejä tän odottamis jännityksen kanssa. Ylihuomenna aamulla on ultra, jossa selviää vähän tarkemmin inseminaation ajankohta ja en meinaa millään malttaa odottaa. Onneks tänään oli eka kerta tuolla uudessa työssä kun tuntui et päivä meni nopeasti, mut silti odottavan aika on pitkä :D

Lisäksi vaikka on vasta kp11. (Mulla on ovis yleensä kp17-19) oon nyt jo testaillut viikonlopusta lähtien ovista :LOL: ..ettei vaan menisi ohi
 
Onks jengillä muuten kokemusta wish testeistä ? Tuli just postissa kasa ovis ja rtestei ja pohdin niiden uskottavuutta ainakin määrä on ihan kiva 20kpl ovis testei ja 21 r testiä. Makso alle 10€ toimituksineen
Mä oon tilannut kahteen kertaan. Eka satsi toimi sillai, että kerran sain ovisplussan keskellä päivää ja seuraavana päivänä ultrassa ei näkynyt enää mitään eli ovis oli ollut. Tokassa kierrossa tein niitä aamupissasta ja heti, kun viiva yhtään vahveni, testasin lisäksi digillä, joka oli hymynaama. Kiina-tikku oli siis vielä kaukana plussasta. Nyt on Ebaysta tikkuja. En ihan 100varmaa plussaa saanut, mut aloitin testauksen aikaisin ja kyllästyin ennen kuin tuli se oikea plussa, koska kierto venyi. Näitä olisi vielä toiseen kiertoon, mutta en ole varma, jaksanko tässä kierrossa testailla. Eli kyllä ne jotenkin toimii ja eiköhän nää Suomesta tilattavat tule samoilta tehtailta.
 
@Kasikuus hienosti vahvistuu viivat! <3 tsemppiä sinne vielä näihin todellisiin piinapäiviin ennen ultraa, koita kuitenkin nauttia nyt tästä ajasta <3 me pidetään täälllä sormet ja varpaat pystyssä että kaikki menee hyvin loppuun asti :love:

@minttuni huomasin listasta että uuteen kiertoon jouduit, pahoittelut sinne. :(Toivottavasti teillä etenis asia viimeistään hoitojen kautta ripeästi :giggle:
 
Iltaa!

Mahtavaa @Kasikuus! Selvästi vahvistuu viiva!

Tänään rautatiputus meni hyvin. Ei allergisia reaktioita tai huonoa oloa. Jalat on levottomat, mut se on pientä.

Ensimmäisessä Gonal-pistosten jälkeisessä ultrassa kävin ensin. Siellä näkyi erikokoisia follikkeleita lähes 40!!!!! Lääkäri pienensi annosta ja huomenna pistetään jo jarrupiikkiä. Sen nimi on Fyremadel. Se on vissiin inhottavampi, kun ei ole kynämallinen ja piikki on paksumpi. Eiköhän siitäkin selvitä.

Huomenna lähdetään puolison kanssa Kotkaan nauttimaan kesäpäivästä. Ihania kesäpäiviä kaikille!!
 
Iltaa!

Mahtavaa @Kasikuus! Selvästi vahvistuu viiva!

Tänään rautatiputus meni hyvin. Ei allergisia reaktioita tai huonoa oloa. Jalat on levottomat, mut se on pientä.

Ensimmäisessä Gonal-pistosten jälkeisessä ultrassa kävin ensin. Siellä näkyi erikokoisia follikkeleita lähes 40!!!!! Lääkäri pienensi annosta ja huomenna pistetään jo jarrupiikkiä. Sen nimi on Fyremadel. Se on vissiin inhottavampi, kun ei ole kynämallinen ja piikki on paksumpi. Eiköhän siitäkin selvitä.

Huomenna lähdetään puolison kanssa Kotkaan nauttimaan kesäpäivästä. Ihania kesäpäiviä kaikille!!
Ohhoh onpas paljon folleja! Millä annostuksella oot pistänyt gonalia? :) Mukavaa reissua huomiselle!
 
Ohhoh onpas paljon folleja! Millä annostuksella oot pistänyt gonalia? Mukavaa reissua huomiselle!
Annostus oli 225 eli maksimi. Tänään laskettiin 150:een. Oma lääkäri on lomalla ja uusi lääkäri oli aloittanut aika roimalla annostuksella. Toivotaan ettei kaikki lähde kehittymään, mut kuitenkin tarpeeksi moni. Nyt jo tuntuu paineen tunnetta munasarjoissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92

Yhteistyössä