Hakutulokset

1. K

Joulukuiset 2020

Mulla taas ei ole ollut kohdun kasvutuntemuksia ollenkaan. Mutta ehkä se on edellisen raskauden jäljiltä vielä niin löysä ja venähtää helposti. :LOL: Täällä bongattu tänään ekaa kertaa syke kotidopplerilla :love:
  2. K

Joulukuiset 2020

Mahtuu mukaan, laita esim. @Snanniska viestiä niin hän voi lisätä sut. :) Päivitin nyt etusivun listan niin hyvin kun taisin. Laittakaa pliis jollain kissankokoisilla kirjaimilla jos joku jäi välistä, tää on jotenkin niin toivotonta tää päivitys mobiililla. :confused:
  3. K

Joulukuiset 2020

Taidetaan iso osa olla tuolla fb-ryhmässä aktiivisia, niin täällä on sitten hiljaisempaa. Toisaalta, eipä tässä alkuraskaudessa kovasti raportoitavaa ole ainakaan itsellä. Satunnaista pahoinvointia ja väsymystä. Eka neuvola käyty jo jokin aika sitten, np-ultraan tasan kuukausi.
  4. K

Joulukuiset 2020

Mulla osuu akselille 12+2-13+1. Varhaisultrassa siis arvioivat viikot vähän pienemmiksi kuin mitä oviksen perusteella luulen tietäväni, siksi tuo aikahaarukka, mutta jonnekin tuolle välille se päivä osunee. Toukokuun lopulla siis. :) Esikoisesta oli 13+4, eikä olisi juuri aikaisemmaksi edes...
  5. K

Joulukuiset 2020

Mulla on vointi kyllä parantunut nyt jo, etenkin tänään on ollut ihan täysin oireeton päivä. Selasin täältä esikoisen raskauden ajalta keskustelua ja niin se näemmä meni silloinkin, rv 8 kohdalla helpotti ja kaikki oireet katosi, ja rv 12-13 tuli hetkellisesti uudelleen pahoinvointia, minkä...
  6. K

Joulukuiset 2020

Varhaisultra takana ja sydämen syke bongattu. ❤️ Nyt on levollisempi olo jatkaa np-ultran odottelua.
  7. K

Joulukuiset 2020

@hill4 Pahoittelut että kävi noin. ❤️ Ja myös siitä, etten huomannut lisätä listalle. Tää uudistunut palsta heittää välillä viestejä eri järjestykseen tai ei ilmoita kaikista uusista, niin joskus jää joitain huomaamatta. Sitten vaan huikatkaa mulle, niin lisään kyllä. :)
  8. K

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Samoin täällä. Kävin labrassa ja hcg oli muistaakseni 146 siinä kohdin, kun arvon olisi pitänyt olla tuhansia, jopa kymmeniä. Eikä mennyt montaa päivää, kun vuoto alkoi
  9. K

Joulukuiset 2020

Mulle ei muuten kannata laittaa enää viestiä fb-ryhmään liittyen. Läppäri sanoi sopimuksensa irti, eikä sähköpostilla pysty kutsumaan mobiilissa. Torstaina ultra ja neuvola, en tiedä miten pysyn pöksyissäni sinne asti. Tai ultraan nyt lähinnä, se neuvolakäyntihän nyt on aika tylsä tässä vaiheessa.
  10. K

Joulukuiset 2020

Tervetuloa uudet. :) Mulla on myös Taateli123 varhaisultra viikon päästä. Nyt on parina päivänä ollut pientä pahoinvointia. Heti jos on liian kauan syömisestä aikaa, alkaa paha olo hiipiä. Toisaalta kiva olla nyt kotona etätöissä, niin voi hypätä keittiön kaapilla tankkaamassa aina kun...

Yhteistyössä